#1
Ik heb na wat getwijfel toch maar D66 gestemd, al was het meer een stem tégen bepaalde partijen (pvv, cu, sgp, cda) dan echt een stem vóór D66. Ik ben het in de regel eens met haast al hun standpunten, realistisch en progressief, dat vind ik precies goed, en ik hoop dat ze dat op europese schaal gaan proberen te realiseren.. ik dacht, laten we het een kans geven ![:)]()