Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEuropese verkiezingen op 4 juni a.s.

Europese verkiezingen op 4 juni a.s.

83 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb na wat getwijfel toch maar D66 gestemd, al was het meer een stem tégen bepaalde partijen (pvv, cu, sgp, cda) dan echt een stem vóór D66. Ik ben het in de regel eens met haast al hun standpunten, realistisch en progressief, dat vind ik precies goed, en ik hoop dat ze dat op europese schaal gaan proberen te realiseren.. ik dacht, laten we het een kans geven :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
shokora zei:
Ik vond ook dat de SP sterk was bij het lijsttrekkers debat.
Klik om te vergroten...

Ik vond meneer de Jong een beetje tegenvallen eerlijk gezegt, Ik zat vanaf het begin van de uitzending al gelijk te balen omdat hij gelijk zo in de aanval tegen de pvda ging wat ik niet echt nodig vond. Maar toch heb ik als gewoonlijk weer mijn stem aan de sp gegeven. De standpunten die ze dit jaar hadden voor de verkiezingen hebben vind ik sterk, en dat is wat telt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Immo zei:
shokora zei:
Ik vond ook dat de SP sterk was bij het lijsttrekkers debat.
Klik om te vergroten...

Ik vond meneer de Jong een beetje tegenvallen eerlijk gezegt, Ik zat vanaf het begin van de uitzending al gelijk te balen omdat hij gelijk zo in de aanval tegen de pvda ging wat ik niet echt nodig vond. Maar toch heb ik als gewoonlijk weer mijn stem aan de sp gegeven. De standpunten die ze dit jaar hadden voor de verkiezingen hebben vind ik sterk, en dat is wat telt.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat de PvdA juist wel aangevallen mag worden omdat ze niet te vertrouwen zijn. Ze steunen niet dingen uit principe maar verkopen als het waren hun ideëen aan de hoogste bieder in achterkamertjes.

Daarnaast vond ik hem de enige die zich niet zo ver liet meeslepen in het hele 'persoonlijke aanval' gedoe en heeft hij rustig uitgelegd waar de SP voor staat, wat opvallend ernstig links was (me like <3). Ik heb overigens niet op hem gestemd maar een voorkeursstem op Jongerius uitgebracht.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan iemand me uitleggen waarom Nederland massaal op de PVV gestemd heeft? Hier in België kijken we met grote ogen naar jullie anti-Europese houding en wat me dan nog vooral stoort is dat in jullie multiculturele samenleving (ik vind Nederlandse migranten veel beter ingeburgerd) er gestemd word op een onverdraagzaam persoon als Geert Wilders

Mijn vertrouwen in de gemiddelde Nederlander is nu helemaal zoek: Waarom Geert Wilders? Waarom de PVV? En vooral waarom zo anti-Europa?
Als pro-Europeaan is dit een kaakslag voor mij, nooit gedacht dat de Nederlanders zo dom konden zijn om massaal op Wilders te gaan stemmen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."