#1
Ja maar niet vanwege comablowen maar vanwege stoned gaan rijden.Alfa zei:Al eens van een wietdode gehoord?
Ja maar niet vanwege comablowen maar vanwege stoned gaan rijden.Alfa zei:Al eens van een wietdode gehoord?
deadlock zei:Ja maar niet vanwege comablowen maar vanwege stoned gaan rijden.Alfa zei:Al eens van een wietdode gehoord?
deadlock zei:Iedere dode is er een te veel en daarom is het onverwaarloosbaar wat mij betreft.
deadlock zei:Iedere dode is er een te veel en daarom is het onverwaarloosbaar wat mij betreft.
Angramar Temenos zei:Heb hetzelfde met drugs, als iemand zich lam snuift is het ook zijn hart en zijn hoofd, en niet het probleem van de overheid, maar drugs zijn verboden, boe hoe. Je schept zo zwakkelingen, die bemoederd worden door de overheid. Bah. Ik ben wat milieu en economie betreft zo links als de pest, maar als het om (straf)recht gaat moeten we de liberale kant op, sorry.
Angramar Temenos zei:Ja, ik ben tegen de verplichting om gordels om te doen in de auto. Ik ben tegen ELKE wet die een slachtofferloos misdrijf wil voorkomen. Als het slachtoffer de dader zelf is, mag die dat zelf doen. Als ik nu een kogel door m'n kop wil jagen (wapenvergunningswetten buiten beschouwing gelaten) dan kan ik dat fijn doen, waarom dan niet een glas bier (niet dat ik me er veel van aantrek; ik drink zo goed als nooit en plaatsen waar ik drink houden zich toch niet aan zulke regels)?
Dat vind ik net zoiets als een rookverbod, of de fat-tax die ze in wilden voeren. Waar de tyfus is onze overheid mee bezig? Als mensen longkanker willen hebben, dan gaan ze toch naar rookvrije cafes? Als daar zoveel behoefte aan is zouden ze wel opgericht zijn. Als je als medewerker niet in de rook wil zitten dan zoek je maar een andere baan, je hoort toch ook niet dat automonteur klaagt omdat die misschien een auto op z'n hoofd terecht krijgt als die wat verkeerds doet? En dit terwijl ik niet eens rook trouwens. En als mensen zich diabetes aan willen vreten doen ze dat toch fijn?
Heb hetzelfde met drugs, als iemand zich lam snuift is het ook zijn hart en zijn hoofd, en niet het probleem van de overheid, maar drugs zijn verboden, boe hoe. Je schept zo zwakkelingen, die bemoederd worden door de overheid. Bah. Ik ben wat milieu en economie betreft zo links als de pest, maar als het om (straf)recht gaat moeten we de liberale kant op, sorry.
Nu ik toch bezig ben, moeten wetten als een verbod op godslastering, hakenkruizen en laster ook optiefen. Als er iemand is die tegen de neonazi's is ben ik het wel, maar ik gun ze hun stem.. Om die vervolgens met intelligente argumenten met de grond gelijk te maken. Pas als er geweld aan te pas komt moet er snoeihard ingegrepen worden.
Angramar Temenos zei:Ja, ik ben tegen de verplichting om gordels om te doen in de auto. Ik ben tegen ELKE wet die een slachtofferloos misdrijf wil voorkomen. Als het slachtoffer de dader zelf is, mag die dat zelf doen. Als ik nu een kogel door m'n kop wil jagen (wapenvergunningswetten buiten beschouwing gelaten) dan kan ik dat fijn doen, waarom dan niet een glas bier (niet dat ik me er veel van aantrek; ik drink zo goed als nooit en plaatsen waar ik drink houden zich toch niet aan zulke regels)?
Dat vind ik net zoiets als een rookverbod, of de fat-tax die ze in wilden voeren. Waar de tyfus is onze overheid mee bezig? Als mensen longkanker willen hebben, dan gaan ze toch naar rookvrije cafes? Als daar zoveel behoefte aan is zouden ze wel opgericht zijn. Als je als medewerker niet in de rook wil zitten dan zoek je maar een andere baan, je hoort toch ook niet dat automonteur klaagt omdat die misschien een auto op z'n hoofd terecht krijgt als die wat verkeerds doet? En dit terwijl ik niet eens rook trouwens. En als mensen zich diabetes aan willen vreten doen ze dat toch fijn?
Heb hetzelfde met drugs, als iemand zich lam snuift is het ook zijn hart en zijn hoofd, en niet het probleem van de overheid, maar drugs zijn verboden, boe hoe. Je schept zo zwakkelingen, die bemoederd worden door de overheid. Bah. Ik ben wat milieu en economie betreft zo links als de pest, maar als het om (straf)recht gaat moeten we de liberale kant op, sorry.
Nu ik toch bezig ben, moeten wetten als een verbod op godslastering, hakenkruizen en laster ook optiefen. Als er iemand is die tegen de neonazi's is ben ik het wel, maar ik gun ze hun stem.. Om die vervolgens met intelligente argumenten met de grond gelijk te maken. Pas als er geweld aan te pas komt moet er snoeihard ingegrepen worden.
hislordship zei:Alcohol vanaf 18? goede zaak. ik ben eerder voor een verbod.
deadlock zei:Voor een verbod op alcohol? Wat is dat nou voor nonsens. Het is leuk om een pilsje te drinken met je vrienden en je hoeft je niet gelijk compleet van de kaart te werken. Dat soort dingen zeggen is net zo kortzichtig als die debielen die van ons liberale drugsbeleid afwillen.
Logisch mn reet. Het feit dat jij er niet mee om kunt gaan betekent niet dat het dan maar voor iedereen verboden moet zijn.hislordship zei:Ieder een eigen mening tog? Ik heb vanwege bepaalde gebeurtenissen gewoon een enorme hekel aan alcohol dus is het logish dat ik voor een verbod ben .
ExceptionalInsight zei:Logisch mn reet. Het feit dat jij er niet mee om kunt gaan betekent niet dat het dan maar voor iedereen verboden moet zijn.hislordship zei:Ieder een eigen mening tog? Ik heb vanwege bepaalde gebeurtenissen gewoon een enorme hekel aan alcohol dus is het logish dat ik voor een verbod ben .
Oom Klaas zei:Tabak, wiet en alcohol 18,
dat zou mooi zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."