Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol voortaan pas vanaf 18 jaar

Alcohol voortaan pas vanaf 18 jaar

107 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, hoe weinig weet je zelf als je dat zegt :grin: Twee standaardglazen op een dag is absoluut geen harddrug.
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Haha, hoe weinig weet je zelf als je dat zegt :grin: Twee standaardglazen op een dag is absoluut geen harddrug.
Klik om te vergroten...

Daar is hij weer :grin:

2 glazen wijn per dag zijn gezond, dat weet ik. Maar als ik de meeste mensen zie drinken (ikzelf ook voor lange tijd) tot ze omvallen, kotsen of onherstelbare ruzie stoken omdat ze emotioneel labiel of whatever zijn zie ik dit wél als een harddrug.

De grens tussen tipsy en stomdronken is zeer vaag in mijn ogen. Dit is vanuit mijn standpunt bekeken dan...

en IK persoonlijk heb (nog) geen problemen met weed
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#3
deadlock zei:
Wat een nonsens. Wat voor idioten heb jij dan in je omgeving?
Klik om te vergroten...

Idioten van het type dat outgaan als een geslaagde avond bezien.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een nonsens. Wat voor idioten heb jij dan in je omgeving?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikzelf ben 100% tege Alcohol omdat ik bijna dagelijks meemaak wat alcohol met een emotioneel instabiel persoon doet. Vandaar ook dat ik eerder heb gezegt dat het van mij verboden mag worden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
hislordship zei:
Ikzelf ben 100% tege Alcohol omdat ik bijna dagelijks meemaak wat alcohol met een emotioneel instabiel persoon doet. Vandaar ook dat ik eerder heb gezegt dat het van mij verboden mag worden.
Klik om te vergroten...
Idd, die kunnen gewoon beter "echte" drugs gebruiken...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
plantenbak zei:
hislordship zei:
Ikzelf ben 100% tege Alcohol omdat ik bijna dagelijks meemaak wat alcohol met een emotioneel instabiel persoon doet. Vandaar ook dat ik eerder heb gezegt dat het van mij verboden mag worden.
Klik om te vergroten...
Idd, die kunnen gewoon beter "echte" drugs gebruiken...
Klik om te vergroten...


Hier hebje een punt.
Er word gezegt dat als je emotioneel niet in orde bent dat je geen drugs moet doen[is idd waar]
Maargoed als de persoon waar ik het over heb gedronken heeft word ze een emotioneel wrak met zelfmoord neigingen...
Maar als ze geblowed heeft voelt ze zich helemaal happy en is ze dat ook.
Ook als ze nuchter is heeft ze nergens last van behalve dat ze dan wel vaak Saggo is dit komt denk ik meer doordat ze verslaafd is aan alcohol.

Voor mij is dat al bewijs genoeg dat Alcohol niks anders als troep is.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was sarcastisch.
Dat 1 persoon niet tegen alcohol kan is vervelend maar dat bewijst nog niet dat alcohol troep is.
Ik heb de grootste lol op alcohol en wordt helemaal niet agressief oid.
Dat zou dus betekenen dat alcohol een wondermiddel is... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."