grellig
en doodzonde ![:(]()
k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()

hahaha idd, lijkt me ook nietPepTalk zei:k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()
In Nederland maffia? Die met speed bezig zijn.. na-ah![]()
SperSIZEboon zei:hahaha idd, lijkt me ook nietPepTalk zei:k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()
In Nederland maffia? Die met speed bezig zijn.. na-ah![]()
Hoewel je het toch aardig goedkoop kan ( laten) produceren en ongeveer 5 keer kan versnijden ( op de huidige markt dan). in tegenstelling tot coke bijv.

vernuskloyz zei:Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
Wietpep zei:Als de overheid dit nu gewoon verkoopt
ipv vernietigen verdienen ze nog wat eraan
en hoeven ze niet zoveel belasting te vragen![]()
Deranged zei:Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.
Chris Pontius zei:Deranged zei:Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.
Lege capsules hier ..
cropp zei:Chris Pontius zei:Deranged zei:Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.
Lege capsules hier ..
smoezelig cd doosje en witte strepen in mijn portomone hier...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."