Wow ..... kun je het niet meer vinden? Of zijn ze al 3 dagen wakker? ![:wink:]()
k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()

hahaha idd, lijkt me ook nietPepTalk zei:k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()
In Nederland maffia? Die met speed bezig zijn.. na-ah![]()
SperSIZEboon zei:hahaha idd, lijkt me ook nietPepTalk zei:k.evin zei:400 kgDenk mafia mensen
![]()
In Nederland maffia? Die met speed bezig zijn.. na-ah![]()
Hoewel je het toch aardig goedkoop kan ( laten) produceren en ongeveer 5 keer kan versnijden ( op de huidige markt dan). in tegenstelling tot coke bijv.

vernuskloyz zei:Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
SWIM is een afkorting voor Someone Who Isn't Me, waarmee hij uiteraard zichzelf bedoelt.Marla Singer zei:vernuskloyz zei:Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
Wat ben jij voor iemand? Toch misschien een spambot? Gelieve het iig graag ontopic te houden hier! De drie verschillende posts die op jouw naam zijn, gaan tot nu toe echt totaal offtopic en daar zijn we hier niet zo van gediend!
Ja, speed beinvloedt de werking van de pil, maar het verschilt in wat voor mate per persoon, per pil en de hoeveelheid speed die je doet. Het verstoort daarnaast je complete hormoonhuishouding bij intensief gebruik. Als je een incidentele gebruiker bent zou ik me er niet te druk over maken.vernuskloyz zei:Wat ik me eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
Marla Singer zei:en daar zijn we hier niet zo van gediend!
deadlock zei:SWIM is een afkorting voor Someone Who Isn't Me, waarmee hij uiteraard zichzelf bedoelt.Marla Singer zei:vernuskloyz zei:Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
Wat ben jij voor iemand? Toch misschien een spambot? Gelieve het iig graag ontopic te houden hier! De drie verschillende posts die op jouw naam zijn, gaan tot nu toe echt totaal offtopic en daar zijn we hier niet zo van gediend!
Het is een zwakzinnige uitdrukking die bijvoorbeeld op drugsforum.co.uk oid verplicht is. Het is bedoelt om je in te dekken voor eventuele rechtsvervolging. Uiteraard is er jurisprudentie waaruit blijkt dat het gebruik van SWIM geen stand houdt. Stel dat je van kleine jongetjes houdt dan post je dus "SWIM krijgt echt de grootste leuter aller tijden van onderstaande filmpjes waarin een kleuter van drie stukgescheurd wordt".
In Nederland kennen we de term niet omdat het niet verboden is om drugs te gebruiken en de politie heeft niet zoveel aan de kleine kruimels die hier zitten.
Ik vraag me bij die post alleen af of het nou wel of niet afkomstig is van een spambot, omdat deze persoon nogal typische berichten plaatst...Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.misanthrophy zei:Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Chris Pontius zei:Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.misanthrophy zei:Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Ik vrees meer voor zijn dijbenen, die zijn nooit echt meer goed gekomen na dat incident met die theepot vorige oud en nieuw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."