#1
Re: Onderzoek: blowen heeft GEEN negatieve invloed op rijged
Daar gaan we weer. Gekke wietpredikanten.
Daar gaan we weer. Gekke wietpredikanten.
Zazuu. zei:Hmm, ik denk dat het op een gegeven moment toch wel te veel is.
Maar dan ben je niet stoned maar wasted.
Reactievermogen zal minder zijn, maar je bent wel voorzichtiger denk ik.
PreciesChris Pontius zei:Amfetamine en Wiet zijn dan ook wel twee tegengestelde.
Het is al een wonder dat ik soms op me fiets levend thuis kom na flink wat wiet, maar een fataal ongeluk door wiet als ik in een auto rijd valt helemaal te verwachten. Ik rook niet zo heel vaak wiet, maar als ik het doe gaat mijn reactievermogen aardig achteruit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."