#1
deadlock zei:Volledig met je eens en de gemeentes doen er geen ruk aan. Ik heb het al eerder gezegd; Pak het systeem aan. In de tijden dat kraken mocht is er geen ruk veranderd dus kraken helpt niet.In sommige steden is het als starter tevens bijna onmogelijk om aan een huurhuis te komen door de lange wachtrijen.
Maar het verbieden voordat er een echte oplossing is, dat helpt wel? Dit is gewoon symptoom bestrijding en dat doen we maar al te graag. Maar het echte probleem te lijf gaan dat durven we niet.

