#1
TeKNoZem zei:Oom Klaas zei:@teknozem en onderdeeik:
Ik heb het over na 1 oktober en ik weet hoe het met anti kraak zit, over kraken heb ik praktisch geen kennis omdat ik me er niet in interesseer.
Maar het gebouw is toch sowieso niet van de kraker lijkt me![]()
Het wordt ook nooit van de kraker. Het is meer een zelf-genoemd huren waarbij je het pand onderhoud en gewoon alleen het gas, water en licht betaald. Vaak komt dit ten goede van het pand. Hier wordt alleen nooit over bericht, alleen over de slechte gevallen.
Okee!, daar had ik geen rekening mee gehouden. Komt ook door m'n gebrek aan kennis hierover. Maar in hoeverre overstijgt het aantal "slechte" gevallen het aantal gevallen dat panden netjes en representatief houd?

natuurlijk.