Pakken van de mensen die het missen kunnen. Anders ga je wel anders met je bezit om. Het kraakverbod was nu niet de oplossing geweest, 44% van de jongeren onder de 26 zit met schulden, waarvan 30%hiervan meer dan 3000 euro.
De onderste lagen van onze samenleving worden in de crises hard geraakt..
WAAR MOETEN DEZE MENSEN GAAN WONEN?
Zonder kraak, geen anti kraak dus geen betaalbare huurwoningen meer over. Kraak en antikraak waren een sociale vangnet, zodoende wonen, of onder de brug.
Kraken heeft ook groots bijgedragen aan de Nederlandse cultuur. welliswaar is dit niet altijd zonder slag of stoot gegaan. Maar het wegsnijden van een belangrijk sociaal vangnet als kraken, vind ik helemaal van de zutten.
Als antikraak of leegstandbestrijding hoe je het wilt noemen, nou goed geregeld was.. Helemaal correct.. maar zowel antikraak als Leegstand bestrijding zijn in geen enkele gemeente goed geregeld.
Daarbij komt, dat gemeenten nu ineens zelf voor de kosten op moeten draaien.
Fuck het kraakverbod
![:angry:]()