Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs-sms van politie

Drugs-sms van politie

63 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Nergens last van gehad, maar die van mij zijn dan ook zo slim om zich niet zomaar op te laten pakken :beer:
Klik om te vergroten...

Slimme dealers :') Leuke contradictie :tearsofjoy:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
moest ik zo'n bericht aankrijgen , kzou gelijk me simkaart in 2 breken en een nieuwe halen :tongueout:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Junk Deluxe zei:
moest ik zo'n bericht aankrijgen , kzou gelijk me simkaart in 2 breken en een nieuwe halen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Nee joh, ik zou terugsturen.

Hallo meneer de agent,

Wanneer komt mijn geliefde dealer terug vrij ? Zou graag weten hoelang ik het zonder mijn geliefde drugs moet doen. Als het te lang duurt ben ik namelijk gedwongen om iemand anders te zoeken.

Bij voorbaat dank,

Sublimo

:tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purple haze zei:
Als ze dat smsje krijgen weten ze dat ze naar een andere dealer moeten gaan. Dit lost niks op, je verplaatst het probleem alleen maar.
Klik om te vergroten...
Zo waar, mensen blijven drugs gebruiken, dit stop je nooit en is nauwelijks te remmen. Kost teveel geld, ze kunnen beter voorlichting geven dan dingen oprollen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind het ook wel een beetje lullig voor de dealer, vooral als het iemand is die niet structureel handelt enzo.. Komt al je familie, vrienden, mentor etc erachter dat je dealt. Fijn is dat.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Vind het ook wel een beetje lullig voor de dealer, vooral als het iemand is die niet structureel handelt enzo.. Komt al je familie, vrienden, mentor etc erachter dat je dealt. Fijn is dat.
Klik om te vergroten...
De dealer zit fout door te dealen, is gewoon een risico dat je neemt.

Als je gepakt wordt, eigen schuld dikke bult.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afhankelijk van de soort drugs is het helemaal niet schadelijk voor de gezondheid, dat is nog het leukste.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor zover ik mijn dealer(s) ken , gebruiken ze allen een apparte telefoon voor dit soort dingen. Maar ik denk dat ik wel zou schrikken als ik plots een sms zou krijgen van de politie..
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Redelijk handig dacht ik zo, als je zon sms krijgt kan je gelijk opzoek naar een ander :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
handig :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ze dat smsje krijgen weten ze dat ze naar een andere dealer moeten gaan. Dit lost niks op, je verplaatst het probleem alleen maar.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
ALKMAAR - De politie gaat mogelijke drugsgebruikers sms-berichten sturen met waarschuwingen. Wanneer een dealer wordt aangehouden krijgen alle contactpersonen uit zijn telefoon een sms.

In de sms-jes waarschuwt de politie dat drugsgebruikers sneller in het criminele milieu belanden en dat drugsgebruik schadelijk is voor de gezondheid. In Noord-Holland is reeds tweemaal geëxperimenteerd. De politie spreekt van een succes.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, denken ze echt dat dit helpt. Ik ben wel benieuwd waaruit ze concluderen dat ze van succes kunnen spreken.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik zo'n smsje zou krijgen zou ik alleen maar nog veel meer drugs gaan gebruiken! :grin: Al is het alleen om rebels te zijn en tegen Oom Agent aan te schoppen!
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Haha, denken ze echt dat dit helpt. Ik ben wel benieuwd waaruit ze concluderen dat ze van succes kunnen spreken.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk zon melding van "Uw bericht is succesvol verzonden"
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wackie zei:
Petrovic zei:
Haha, denken ze echt dat dit helpt. Ik ben wel benieuwd waaruit ze concluderen dat ze van succes kunnen spreken.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk zon melding van "Uw bericht is succesvol verzonden"
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Zoiest zal het ook wel zijn ja :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit is toch wel een van de stomste ideeën die de politie ooit gehad heeft. :confused:

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
En als je nou aan politie verkoopt?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Vind het ook wel een beetje lullig voor de dealer, vooral als het iemand is die niet structureel handelt enzo.. Komt al je familie, vrienden, mentor etc erachter dat je dealt. Fijn is dat.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ja, echt zielig voor hem dat hij een dealer is, mensen de waarheid weten & hij te dom is om meerdere telefoons te gebruiken.
Arme dealers :(
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Vind het ook wel een beetje lullig voor de dealer, vooral als het iemand is die niet structureel handelt enzo.. Komt al je familie, vrienden, mentor etc erachter dat je dealt. Fijn is dat.
Klik om te vergroten...

Je bent ook wel een hele grote oetlul als je je klantenlijst in dezelfde telefoon programmeert als die waar je je moeders nummer ook in hebt opgeslagen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."