Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs-sms van politie

Drugs-sms van politie

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
handig :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ze dat smsje krijgen weten ze dat ze naar een andere dealer moeten gaan. Dit lost niks op, je verplaatst het probleem alleen maar.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
En wat wil de politie dan net bereiken met dat smsje?
Het lijkt me een daad zonder een doel.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een bullshit, typisch om ook weer alle drugs op 1 hoop te gooien. Net ofje bij maandelijks paddogebruik een grotere kans hebt een gangster te worden...
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's mooi dan hoeft de dealer 't zelf niet te doen :tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hij doet zo z'n best.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ja, echt zielig voor hem dat hij een dealer is, mensen de waarheid weten & hij te dom is om meerdere telefoons te gebruiken.
Arme dealers :(
Klik om te vergroten...
<3
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
Als je troep verkoopt kun je nog een aanklacht erbij krijgen
Klik om te vergroten...

En terecht :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hè shit, zojuist een smsje gekregen dat m'n dealer is opgepakt.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik doe mijn best zei:
Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Klik om te vergroten...

Represailles heeft er toch niets mee te maken ? Vind je jezelf geen gigantische hypokriete lul dan ? Ik denk dat ik mezelf nooit zou kunnen vergeven als ik mee werk aan het laten opsluiten van iemand waar ik zelf klant van was.

Tip: Werk nooit mee met de politie tenzij het zaken betreft die je zelf moreel onaanvaardbaar vind (moord, verkrachting ed) Ze kunnen je toch geen fuck maken en proberen alleen maar op je in te spelen met allerlei lulverhalen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wackie zei:
ik doe mijn best zei:
Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Klik om te vergroten...

Represailles heeft er toch niets mee te maken ? Vind je jezelf geen gigantische hypokriete lul dan ? Ik denk dat ik mezelf nooit zou kunnen vergeven als ik mee werk aan het laten opsluiten van iemand waar ik zelf klant van was.

Tip: Werk nooit mee met de politie tenzij het zaken betreft die je zelf moreel onaanvaardbaar vind (moord, verkrachting ed) Ze kunnen je toch geen fuck maken en proberen alleen maar op je in te spelen met allerlei lulverhalen.
Klik om te vergroten...

Dit!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
wat een bullshit, typisch om ook weer alle drugs op 1 hoop te gooien. Net ofje bij maandelijks paddogebruik een grotere kans hebt een gangster te worden...
Klik om te vergroten...

Ja, dat is ook zo. Wist je dat nog niet ?

Je wordt er een echte gangster van joh ! :openmouth:

Maar even serieus nu, je hebt natuurlijk volkomen gelijk.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trouwens, dealers staan bij gebruikers in de telefoon, gebruikers niet bij dealers :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken toch wel een paar groentjes die er wel van zouden schrikken...

Ik niet, ik heb een contant betaalde pre-paid simkaart, mijn nummer mogen ze best hebben...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Trouwens, dealers staan bij gebruikers in de telefoon, gebruikers niet bij dealers :grin:
Klik om te vergroten...

Ik hoorde van mijn sos-vriendjes anders wel dat ze gebelt werden door dealers als ze lang niets van zich hadden laten horen.. :confused: :confused: :confused:

Sos-cultuur :/
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Adrenochroom zei:
Ik hoorde van mijn sos-vriendjes anders wel dat ze gebelt werden door dealers als ze lang niets van zich hadden laten horen.. :confused: :confused: :confused:

Sos-cultuur :/
Klik om te vergroten...

Ik krijg ook al maanden randomaal telefoons van een of andere Antwerpenaar die sos aanbiedt, al gil ik elke luider dat ik niet hoef :angry:

OT: Tsjah, ze moeten ergens hun geld insteken. Ik vind dat ze die gast net zo goed op het dorpscentrum aan de schandpaal kunnen hangen om klantjes te lokken. Maar dan in moderne remake.
Wat als de een begeleider van een solicitatiebureau ofzo in die gsm staat? Hebben flikken nu ook al het recht om heel je privé te verzieken voor dealen?
Ik schrik echt meer en meer van de sprongen die Nederland terug zet qua wetgeving lately...
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Purple haze zei:
Als ze dat smsje krijgen weten ze dat ze naar een andere dealer moeten gaan.
Klik om te vergroten...

Precies xD.
Ze melden je even dat je dealer de komende tijd uit de running is.

Vind ik toch wel briljant van Nederland. In de VS zou de politie de telefoon gebruiken om te wachten tot je drugs besteld en je 2 jaar in de slammer gooien.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#18
langeman zei:
Wackie zei:
ik doe mijn best zei:
Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Klik om te vergroten...

Represailles heeft er toch niets mee te maken ? Vind je jezelf geen gigantische hypokriete lul dan ? Ik denk dat ik mezelf nooit zou kunnen vergeven als ik mee werk aan het laten opsluiten van iemand waar ik zelf klant van was.

Tip: Werk nooit mee met de politie tenzij het zaken betreft die je zelf moreel onaanvaardbaar vind (moord, verkrachting ed) Ze kunnen je toch geen fuck maken en proberen alleen maar op je in te spelen met allerlei lulverhalen.
Klik om te vergroten...

Dit!
Klik om te vergroten...
Het is een oud onderwerp,maar toch!.Als de politie je verzoekt om naar het buro te komen,is dat vaak niet voor niets.Vaak hebben ze dan de telefoon van de dealer allang afgetapt.De reden dat jij op het buro mag komen,is dus voor ondertekening van dat feit.Dat de politie dus de gesprekken tussen jou en de dealer al hebben opgeschreven.Dit hoef je alleen maar te ondertekenen.En dan kun je wel niet mee willen werken,maar wat valt er te ontkennen.Het staat zwart op wit.Maar het probleem kan wel worden,en dat is hier in Nederland zo,dat de advocaat van de verdachte kan inzien wie ondertekend heeft.En de verdachte dus ook,die weet dus wie getekend heeft.Dit kan wel eens slecht aflopen.Maar keus met allerlei lulverhalen,..echt niet!!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
In de sms-jes waarschuwt de politie dat drugsgebruikers sneller in het criminele milieu belanden en dat drugsgebruik schadelijk is voor de gezondheid.
Klik om te vergroten...
Petrovic zei:
en dat drugsgebruik schadelijk is voor de gezondheid.
Klik om te vergroten...
Petrovic zei:
schadelijk voor de gezondheid.
Klik om te vergroten...
Captain Obvious to the rescue :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Intelligente mensen daar bij de politie :smoke:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
NEE JOH ALLE DRUGS ZIJN SUPER SCHADELIJK EN VERSLAVEND !$#(@***%%&&% :angry: :angry: :angry:

Ik denk trouwens niet dat het hier voornamelijk om paddoverkopers of LSD-dealers gaat :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."