#1
handig ![:grin:]()
<3Chris Pontius zei:![]()
![]()
Ja, echt zielig voor hem dat hij een dealer is, mensen de waarheid weten & hij te dom is om meerdere telefoons te gebruiken.
Arme dealers![]()
ik doe mijn best zei:Als je troep verkoopt kun je nog een aanklacht erbij krijgen
ik doe mijn best zei:Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Wackie zei:ik doe mijn best zei:Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Represailles heeft er toch niets mee te maken ? Vind je jezelf geen gigantische hypokriete lul dan ? Ik denk dat ik mezelf nooit zou kunnen vergeven als ik mee werk aan het laten opsluiten van iemand waar ik zelf klant van was.
Tip: Werk nooit mee met de politie tenzij het zaken betreft die je zelf moreel onaanvaardbaar vind (moord, verkrachting ed) Ze kunnen je toch geen fuck maken en proberen alleen maar op je in te spelen met allerlei lulverhalen.
spacelord zei:wat een bullshit, typisch om ook weer alle drugs op 1 hoop te gooien. Net ofje bij maandelijks paddogebruik een grotere kans hebt een gangster te worden...
cropp zei:Trouwens, dealers staan bij gebruikers in de telefoon, gebruikers niet bij dealers![]()
Adrenochroom zei:Ik hoorde van mijn sos-vriendjes anders wel dat ze gebelt werden door dealers als ze lang niets van zich hadden laten horen..![]()
![]()
![]()
Sos-cultuur :/
Purple haze zei:Als ze dat smsje krijgen weten ze dat ze naar een andere dealer moeten gaan.
Het is een oud onderwerp,maar toch!.Als de politie je verzoekt om naar het buro te komen,is dat vaak niet voor niets.Vaak hebben ze dan de telefoon van de dealer allang afgetapt.De reden dat jij op het buro mag komen,is dus voor ondertekening van dat feit.Dat de politie dus de gesprekken tussen jou en de dealer al hebben opgeschreven.Dit hoef je alleen maar te ondertekenen.En dan kun je wel niet mee willen werken,maar wat valt er te ontkennen.Het staat zwart op wit.Maar het probleem kan wel worden,en dat is hier in Nederland zo,dat de advocaat van de verdachte kan inzien wie ondertekend heeft.En de verdachte dus ook,die weet dus wie getekend heeft.Dit kan wel eens slecht aflopen.Maar keus met allerlei lulverhalen,..echt niet!!langeman zei:Wackie zei:ik doe mijn best zei:Tip;-werk gewoon mee,wees niet bang voor represailles van de dealer
Represailles heeft er toch niets mee te maken ? Vind je jezelf geen gigantische hypokriete lul dan ? Ik denk dat ik mezelf nooit zou kunnen vergeven als ik mee werk aan het laten opsluiten van iemand waar ik zelf klant van was.
Tip: Werk nooit mee met de politie tenzij het zaken betreft die je zelf moreel onaanvaardbaar vind (moord, verkrachting ed) Ze kunnen je toch geen fuck maken en proberen alleen maar op je in te spelen met allerlei lulverhalen.
Dit!
Petrovic zei:In de sms-jes waarschuwt de politie dat drugsgebruikers sneller in het criminele milieu belanden en dat drugsgebruik schadelijk is voor de gezondheid.
Petrovic zei:en dat drugsgebruik schadelijk is voor de gezondheid.
Captain Obvious to the rescuePetrovic zei:schadelijk voor de gezondheid.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."