#1
Waarom zou je dat doen? Drugsgebruik is niet verboden. Er staat ook nergens dat klanten van de dealer vervolgd zouden worden ofzo, het zou wat zijn ook. Het gaat de politie om dealers, niet om kleine gebruikers. Beetje para ofzo? ![:tearsofjoy:]()

Oom Klaas zei:Nergens last van gehad, maar die van mij zijn dan ook zo slim om zich niet zomaar op te laten pakken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."