#1
Ik denk dat die kerel de pech heeft dat je als 'hulpverlener' gruwelijk hard genaaid kan worden door mensen die aandacht zoeken, en dit is de meest afschuwelijke manier om iemand kapot te maken. Arme keith
Dreuge zei:Gaat dit over die gozer met dat accent?![]()
DitFlameon zei:Ik denk dat die kerel de pech heeft dat je als 'hulpverlener' gruwelijk hard genaaid kan worden door mensen die aandacht zoeken, en dit is de meest afschuwelijke manier om iemand kapot te maken. Arme keith
... omdat?pannes zei:ik vind het een lul.
Vanadesse zei:Ik heb nog nooit iemand 'gezien' die de systeemtheorie zo goed kan toepassen! Mijn respect had hij al lang. Er is iets in mij dat dit bericht dan ook totaaaal niet begrijpt. Ik hoop vooral dat er binnenkort in het nieuws mag verschijnen dat de beschuldigingen vals zijn.. I love familie matters.. Baalde als een stekker dat dit niet meer ging draaien op ned 3..![]()
omdat hij spatsies heeft en zichzelf geweldig vindt en met zijn clienten neuktVanadesse zei:... omdat?pannes zei:ik vind het een lul.
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb daar een hoop lessen over gehad op school, en heb dat altijd heel erg interessant gevonden. En als je dan keek naar bijvoorbeeld familie matters, daar zie je hoe hij die systeemtheorie toepast en hoe goed dat altijd gaat! Echt respect voor die kerel!HTID zei:Haha ik dacht hoe kan je in godsnaam systeemtheorie in die context toepassen maar er zijn blijkbaar meerdere concepten met die naamVanadesse zei:Ik heb nog nooit iemand 'gezien' die de systeemtheorie zo goed kan toepassen! Mijn respect had hij al lang. Er is iets in mij dat dit bericht dan ook totaaaal niet begrijpt. Ik hoop vooral dat er binnenkort in het nieuws mag verschijnen dat de beschuldigingen vals zijn.. I love familie matters.. Baalde als een stekker dat dit niet meer ging draaien op ned 3..![]()
![]()
http://www.systeemtheorie.nl/systeemtheorie.php
Dat zou kunnen wat je zegt.Maar het enge aan het verhaal is dat meerdere meisjes het gezegd hebben.Zelf hoop ik ook niet dat het waar.vode zei:Ik weet het niet, ik ben meestal erg achterdochtig bij dit soort zaken want ik vertrouw het niet snel als een meid vanuit het niks roept dat hij haar aangerand heeft, vooral niet in dit soort situaties. Het is zo makkelijk om iemand reputatie naar de klote te brengen met zo'n uitspraak, en draai dat maar een keer terug.
Vrouwen zijn soms echt bitches, mannen onterecht beschuldigen van dit soort shit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."