Beste Nederlanders.
Ik ben een in België geboren Nederlander die graag eens een jointje rookt.
Ik heb wel vele vragen en opmerkingen over julie wietpasje.
Zelf ben ik geen alcohol of andere harddrug gebruiker. Ik ben zelf 40 jaar en dus geen snotneus die eens met zijn vriendjes naar de shop komt en het al dan niet daar komt uithangen.
Mijn vader is een harddrug gebruiker nml. sterke drank. De last die ik daar al van ondervonden heb en het gedrag dat daar mee gepaard gaat heb ik als joint roker zelf nog nooit vertoond.
De brave man zijn hersenen zijn bijgevolg op zijn zestigste dan ook op het zelfde niveau als van iemand met ver gevorderde parkinson en dementie. Hier heb ik zelf na 22 jaar blowen nog steeds geen last van.
Wat betreft de overlast ben ik ervan overtuigd dat julie wel sterk overdrijven. Ikzelf betaal altijd netjes mijn parkeer kaartje en bijna altijd betaal ik veel te veel.
Wat betreft overlast door mijn collega Belgen, de meesten zijn na aankoop meteen weer richting huiswaarts. Dus m.a.w. vraag ik mij af in hoevere een drug toerist die de shop in vijf minuten tijd binnen en buiten loopt meer overlast kan teweegbrengen dan de brave Nederlander en alle andere mensen die dit ook doen bij de slager of bakker?
Als drug toerist ervaar ik de snotneuzen van bepaalde afkomst die rond de shops hangen en klanten trachten af te snoepen van de shops als een veel irritantere overlast dan de buitenlandse rokers. Deze jongetjes zijn regelrechte etters die moeten aangepakt worden en niet de consumenten.
Beste Nederlanders, beseffen julie eigenlijk wel dat julie NLX voor een heel groot deel uit Belgie komt en dat als julie de buitenlanders gaan weren uit de shops, de buitenlanders in de toekomst ook niet meer gaan willen leveren aan julie?
Vinden julie zelf niet dat het gevoerde beleid in Nederland een beetje op fascisme begint te trekken? Wat zal de volgende stap zijn, een nummertje op de onderarm of een leuk geel sterretje op elke overjas of in het geval van de blowers een groene driehoek?
Besef ook wel heel goed dat veel van de fraaie infrastructuur die julie hebben mee betaald werd door de zogenaamde drugs toeristen.
Beseffen julie eigenlijk wel dat er waarschijnlijk net zoals ik nog heel veel drugstoeristen zijn die buiten de 50€ die ze uitgeven aan een wietje ook de stad intrekken en betalen voor een hele dag parkeren, gebruik maken van de horeca en ook nog gaan shoppen voor kledij bvb.
In mijn geval is dat dus 300€ die ik in Nederland spendeer per bezoek die je in de toekomst door je neus kan boren.
Hoe zouden julie hollanders het vinden als je net zoals honderden hollanders doen op zaterdag, niet meer welkom zijn in de Belgische horeca of discotheken want daar zijn julie de grote overlast. vrijgezellen feestjes in bende en maar zuipen en hoeren en boeren en de boel onderkotsen.
Of nog leuker, een algemeen doorreis verbod door Belgie en Frankrijk met uw sleurhut want hier zijn julie ook de grote overlast en de nummer 1 veroorzaker van ernstige ongevallen.
Of bvb niet meer welkom zijn op Ibiza of in Spanje omdat julie daar tijdens de vakantie de hele boel op stelten zetten en eigen eten en booz meebrengen zodanig dat ze er zelfs niets op verdienen.
Wij Belgen zijn misschien wel stil of ingetogen maar we zijn zeker niet achterlijk en ons blowtje zullen we uiteindelijk wel aangeraken.
Volgens mij gaat er nog een dag komen dat julie tot de conclusie gaan komen dat er veel minder toeristen op bezoek komen en er daardoor veel minder inkomsten in julie economietje gaan zijn. Ik hoop voor julie dat de dag dat Politiek Denhaag tot verstand komt de zogenaamde drugtoerist nog weet waar Nederland ligt.
Tot slot. Mijn grootvader heeft als Belg in dienst in het Canadese leger julie landje bevrijd van de Duitsers (Nijmegen enz.)
OP MIJ MOETEN JULIE DUS NIET MEER REKENEN.
Vriendelijke groeten en waarschijnlijk tot nooit meer.
