Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Door heel het internet af te gaan, en zoals je al zei, dat het niet gaat lukken als je het voor je vensterbank zet. Heb veel naar foto's gekeken en ik vind het zo een mooie plant. Ik heb daarom besloten om het goed te kweken, heb al een plaats. Kga er aan beginnen om een bak te make met isolatie en al voor mijn plantje en kga licht dan kopen. Na al die foto's vind ik het zonde om dat mooi plantje te kopen en te laten staan. Als belg zou ik niet echt genaaid worden want in de wet staat, je mag cannabis gebruiken voor prive en max 3gr bij hebben. Maar het mag niet storen etc. Er stond ook in dat je word veroordeeld als je kweekt maar tussen haakjes stond. Bij het kweken is het voor privegebruik dus enkele planten mag). Ik kan eigenlijk niet vervolgd worden voor mijn plant Hopelijk hebben mijn ouders al zaadjes gekocht in Amsterdam."
"Hey iedereen. Morgen gaan mijn ouders naar Amsterdam (the city ) en ik heb ze gevraagd om eens wietzaadjes mee te nemen. Ik heb er verschillende vragen over. Ik woon in belgie dus het is eigenlijk gedoogd maar alle kom. Welk zaadje moet ik het best nemen. Ik wil het plantje graag binnen zetten als zogezegd decoratie. Ik wil er mijn ziel in steken om het te verzorgen. Welke voeding is het best, moet ik speciale aarde gebruiken ofzo. Dus het plantje moet geen opbrengst hebben, dus ik ga de oogst niet gebruiken. Ik wil het gewoon als decoratie op men kamer . Laatste vraag, zou je in amsterdam zaadjes kunnen kopen?"
"Ja decoratie, allé. Tis nie zo van het daar gewoon zetten en het stond er maar. Ik wil het verzorgen, ik wil er mijn hart en ziel in steken. Ik vind dat je dat ooit eens moet hebben zo een plantje. Voor het oogsten zien we nog wel, zo ver zijn we nog niet"
"xD laat die lampen dan ^^. Wanneer zou ik ze dan buitenstellen, zou hetn u kunnen. De temperaturen schommellen van 3 tot -8 graden, of zou ik beter wachten tot de zomer/lente of kunnen de plantjes dat verdragen. Is het beter diret in de grond of in een grote pot? Sorry van mijn noobievragen"
"Ok, Heb 3 zaadjes. Royal queen seeds: Special kush (feminised). Wanneer zou ik beginnnen kweken? Ik ben maar een beginneling ^^"
"Bedankt, zit al heel de dag te internetten. Youtube filmpjes voor te ontkiemen etc. Hopelijk gaat het de eerste keer lukken."
"Zijn er mensen die al niet meer binnen mochten in een coffeeshop? Ik ben belg en mijn ouders mochten in verschillende coffeeshop binnen.(In Amsterdam) OFF: Ik vind het wel een beetje zever ook, alcohol is voor mij ook een verdovende middel. Maar het word beter geaccepteerd in de maatschappij dan wiet"