#1
Wat betekend het om....
moet zijn: betekent met een t!
Topic titel
Aangezien we hier op spelfouten letten...toch?
(lol)
moet zijn: betekent met een t!
Topic titel
Aangezien we hier op spelfouten letten...toch?
(lol)
Allah vindt alle Nederlandse vrouwen hoeren, en daar heeft ie volkomen gelijk in...
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer. Nee, dan ben je een hoer met een doek om je kop..!
Met zijn domme uitspraken is hij zowaar de grootste partij van Nederland geworden.
.
Indrukwekkend dat je kan denken voor 90% van zijn kiezers.Komt omdat 90% niet alles volgt.
Hij doet uitspraken die jij simpelweg niet begrijpt. Ik wil je overigens niet dom noemen, dat laat ik aan jou over.Het is en blijft een elitair kakkertje die heeeel ver van het gewone volk staat en die vaak domme uitspraken doet waarmee hij zichzelf vastlult en de discussie verliest of igv vaak de vraag niet kan beantwoorden.
Feiten?Kan ik ook niets aan doen zijn de feiten nu eenmaal.
Hij gaat zichzelf inderdaad bewijzen, maar voor die tijd zijn mensen, waaronder jij, al aan het huilen dat ie nog niets heeft bewezen. Geef hem de tijd...Hij heeft nog helemaal niets bewezen, het is wat nieuws, “domme” Nederlanders denken dat hij wel verschil gaat maken.
Je meent het!De echte verkiezingen moeten nog komen he.
FvD moet zichzelf nog bewijzen en dat zal niet meevallen. Ze moeten eerst nog zien de juiste mensen voor alle zetels te krijgen en dat zal niet meevallen.
Indrukwekkend dat je kan denken voor 90% van zijn kiezers.
Laat mij het anders formuleren: zijn kiezers volgen hem juist erg goed. De grootste redenen voor zijn kiezers om op deze partij te stemmen is omdat deze erg euro en klimaatsceptisch is. Dus hij is voor uittreding van de EU, en hij vindt al die klimaatwet wijzigingen 1 grote farce, maar vooral ook belastend voor de burgers die er uiteindelijk voor opdraaien. Doe eens gek en probeer eens te luisteren naar wat ie daadwerkelijk zegt.
Daarnaast heeft ie nog wat sappige standpunten omtrent het migratiebeleid, en tjing, we hebben een winnaar.
Hij doet uitspraken die jij simpelweg niet begrijpt. Ik wil je overigens niet dom noemen, dat laat ik aan jou over.
Los van dat: in het debat is hij juist erg sterk. Dat zijn uitlatingen je tegen de borst stuiten is een ander verhaal..
Feiten?Gimme a break...
Hij gaat zichzelf inderdaad bewijzen, maar voor die tijd zijn mensen, waaronder jij, al aan het huilen dat ie nog niets heeft bewezen. Geef hem de tijd...
Ja, er zullen zekers ex-PVV'ers tussenzitten, maar zeker ook ex-VVD'ers, deze mensen zijn over het algemeen hoogopgeleid, wat neerkomt op zo'n 30% van zijn kiezers. Dus ze 'dom' noemen is nogal een naïeve en generaliserende mening.
Je meent het!
Ja inderdaad.
De tussenpeilingen van Maurice de Hond geven toch anders weer...
![]()
an ook zijn dat ik zo slim ben natuurlijk maar ik denk eerder dat hun gewoon niet zo slim zijn.
Die peilingen zeggen helemaal niets, die zijn nog nooit uitgekomen. Het zijn schattingen gebaseerd op gebakken lucht.
Als je gaat beweren dat hij goed in debat is kan ik je een tientallen filmpjes laten zien en dan mag je dat nog eens beweren.
^
Baudet speelt zichzelf hiermee in de kijker. Hij geeft tevens aan flexibel te zijn en hij laat zien dat ie geen geautomatiseerde robot is. De hedendaagse politcus brabbelt een hoop ingestudeerde riedeltjes op, hij overpeinst, en dat zie ik als een teken van intelligentie.
Afin, aan de hand van jouw betoog word ik eigenlijk geen steek wijzer. Spel- en grammaticafouten alom, en daarbij veel loze stigmatiserende opmerkingen. Het is duidelijk dat je hem niet mag, maar inhoudelijk heb je precies 0,0 toegevoegd.
Daaag.
Intelligentie.Zie je dat als een teken van intillegentie? Gebrek aan intillegentie inderdaad![]()
Theo Hiddema is een zeer goede advocaat.
Iemand van enig misdrijf beschuldigen louter en alleen van " horen zeggen" vind ik buitengewoon zwak.
Dat is incorrect.
Let wel, deze man verdedigt óók mensen, die in een moment van onbezonnenheid een misdrijf hebben gepleegd, waarvan zij totaal niet de consequenties daarvan hebben overzien, en geen kneup te besteden hebben!
(Ook mr. Spong doet dit overigens)
Dit siert deze heer Hiddema.
En de jonge knaap Baudet?
We gaan zien wat hij met al zijn mooie woorden in de praktijk terecht brengt van de stoelendans, die de naam " politiek bedrijven" heeft.
Hij moet in ieder geval nog leren, Dat hij altijd middels het compromis zijn denkbeelden uit zal moeten voeren en ik betwijfel of hij zich dit dit gerealiseerd heeft....
We gaan het meemaken!
Inhoudelijk heb jij net zo min iets toegevoegd als mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."