#1
Eik heeft gesproken, amen.
Eik heeft gesproken, amen.
De taalmaffia is weer aanwezig!
#mierenneuker#
Nee dat noemt men zich indekken voor een zaak als smaad en lasterSpong is precies hetzelfde inderdaad. Ikzelf zou ze persoonlijk niet corrupt noemen want dat is niet het juiste woord. Het zijn eerder boefjes in mijn optiek. Maar dat zal iedere advocaat wel zijn anders kun je moreel gezien geen zware criminelen verdedigen. Beter gezegd misschien een oogje dichtknijpen voor de waarheid enof feiten verdraaien ten gunste van de vermoedelijke ook is het soms overduidelijk middels camerabeelden of een heterdaadje om deze een zo laag mogelijke straf te zien krijgen of zelfs vrijspraak.
Met je eens!
Maar laten we hopen dat Baudet het goed doet, dat is in ieders voordeel.
De enige politicus die ik echt oprecht en sympathiek vond was Jan Marijnissen. En die man won ook letterlijkiedere discussie. Omdat hij overal gelijk in had. Die man had aan de macht moeten komen maar als de gewone man niet gaat systemen zie je dat dat dus niet is gebeurd.
Het lijkt erop, dat dit een echt zeer interesse politiek Topic gaat worden .
Prima! Ik doe mee! bij mij rijst er nu de vraag:
Waar gaan wij met zijn allemáál naartoe.... door onze top cabaretiers reeds eerder al aan de orde gebracht in hun conferences (onvergetelijke Wim Kan bijvoorbeeld)
Hoezeer hebben deze mensen toen al gelijk gehad.
Ik verbaas me daarover overigens, want
Toendertijd, het thema van "Zuinig over de drempel" deze geweldig goede conference, wie kent deze nog.
Van wijlen Wim Kan inderdaad, en zie nu maar eens.
Deze man heeft toch aardig gelijk gehad! Niemand weet het immers.
Baudet niet, Wilders niet, Buma evenmin, de SP....
Wie geeft er het eerste schot voor de boeg? Waar gaan we heen?
Roept u maar! Ik luister!
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties..
Rutte is eenvoudig een jokkebrok.
Op zijn zachtst gezegd.
Geen euro meer naar de Grieken!
De eerste grote leugen, al..
Wij gaan er allemaal op vooruit!
Mispoes weer.
Het klimaaaaat! Alweer mis....
Wie volgt?
Hoezo verwijs jij de hele klimaatdiscussie naar de prullenbak? En hoezo is het "heisa"? Heb jij hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en kom je tot andere conclusies dan de duizenden wetenschappers die hier al jarenlang onderzoek naar doen? Of ben je, net als Trump en Baudet, bezig met zomaar wat te roepen waar je eigenlijk helemaal geen verstand van hebt? Ik ken jou niet persoonlijk dus ik kan daarover geen conclusies trekken. Maar ik ben wel heel benieuwd naar je argumenten want tot nu toe blijken de argumenten van de 'klimaatontkenners' elke keer flinterdun en onjuist.De hele klimaat discussie van de laatste tijd verwijs ik linea recta naar de prullenbak. Daar hoort deze heisa thuis.
Ik kan me daar zo ontzettend nijdig over maken.
Het klimaat veranderd inderdaad ook zonder invloed van de mens. Het is ondertussen echter wel overduidelijk dat de huidige opwarming van de aarde vele malen rapper gaat dan dat te verklaren is door een autonome klimaatverandering. Kortom het komt dus door de mens!Waar haalt Nederland het recht vandaan om daar alles en iedereen de les te lezen? Dat wijsvingertje, dus?
Is er dan niemand die eens in de geschiedenis van de aarde kijkt, en ziet, dat ieder klimaat goddome! overal en altijd, aan verandering onderhevig is?
Voorspellingen zijn nooit 100% correct maar dat wil niet zeggen dat ze onzinnig zijn. Kijk jij nooit naar het weerbericht omdat het weerbericht het ook wel eens fout heeft gehad?Dat slechts één uitbarsting van een vulkaan alle berekeningen en voorspellingen volledig overhoop gooit, en dat al die voorspellingen aldus waardeloos zijn?
Wie zijn wij, dat wij menen te weten, dat alle natuurkundige processen al volledig aan ons bekend zijn?
Dat kán echt niet. Niemand, weet dit.
En wie zegt, dat hij het wel weet, die jokt.
Amen!Hoezo verwijs jij de hele klimaatdiscussie naar de prullenbak? En hoezo is het "heisa"? Heb jij hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en kom je tot andere conclusies dan de duizenden wetenschappers die hier al jarenlang onderzoek naar doen? Of ben je, net als Trump en Baudet, bezig met zomaar wat te roepen waar je eigenlijk helemaal geen verstand van hebt? Ik ken jou niet persoonlijk dus ik kan daarover geen conclusies trekken. Maar ik ben wel heel benieuwd naar je argumenten want tot nu toe blijken de argumenten van de 'klimaatontkenners' elke keer flinterdun en onjuist.
Het klimaat veranderd inderdaad ook zonder invloed van de mens. Het is ondertussen echter wel overduidelijk dat de huidige opwarming van de aarde vele malen rapper gaat dan dat te verklaren is door een autonome klimaatverandering. Kortom het komt dus door de mens!
Nederland wijst niemand de les. Nederland loopt op het gebied van klimaatbeheersing en duurzaamheid achter. We doen minder dan de meeste andere Europese landen omdat we te gierig zijn om daarin te investeren.
Voorspellingen zijn nooit 100% correct maar dat wil niet zeggen dat ze onzinnig zijn. Kijk jij nooit naar het weerbericht omdat het weerbericht het ook wel eens fout heeft gehad?
Ik begrijp dat de hele klimaatdiscussie slecht nieuws is. Dat is het ook. Het gaat ons allemaal enorm veel geld kosten en dat is klote. Maar waar mensen het vandaan halen om, zonder verstand van zaken, maar te roepen dat het probleem er niet is begrijp ik echt niet!? Als een bouwkundige je zegt dat je fundering slecht is dan zeg je toch ook niet; "wat een onzin?!". Dan zeg je ******* wat klote dat gaat me veel geld kosten. Maar daarna zorg je wel dat iemand het repareert. Als je huis instort heb je een nog groter probleem...
Ik heb een vermoeden dat de mensen die nu Baudet stemmen over 50 jaar dezelfde zijn die dan het hardste klagen over het klimaat als het echt fout is gegaan: "hoe heeft de overheid het zover kunnen laten komen?! Stelletje zakkenvullers die politici. Ze hebben het al die tijd aan zien komen en nu zitten we hier met de gebakken peren... De eikels!"
Dat is meer een symptoom van onze zieke maatschappij denk ik.Ik ga een praatje met hen maken, er zijn er zovelen, die in eenzaamheid zeer graag eens met iemand een gesprekje voeren, en als je dan ziet hoe sommigen volkomen verkommeren in de eenzaamheid omdat er niemand meer de tijd heeft of neemt om ook eens naar hen om te zien, kortweg ik heb er geen woorden voor.
Precies! “We” hebben op veel gebieden en te hoge dunk van onszelf. We lopen wereldwijd gezien op zoveel achter vergeleken de rest. Terwijl we vaak denken echt zo voorop en goed te zijn. Drugsbeleid is daar een voorbeeld van. Met veel dingen geen probleem natuurlijk maar het klimaat gaat iedereen aan en daar krijgt straks iedereen enorme last van. Of je nou wel in Global Warming gelooft of niet.Nederland wijst niemand de les. Nederland loopt op het gebied van klimaatbeheersing en duurzaamheid achter. We doen minder dan de meeste andere Europese landen omdat we te gierig zijn om daarin te investeren.
Zo mee eens! Ik denk dat één van de redenen daar voor is dat velen zo denken dat het toch niets uitmaakt. Ze er geen zin in hebben omdat ze er iets voor moeten doen of laten of het geld kost. Ook merken ze niet nu direct de gevolgen, dat zal ook een reden zijn.Ik begrijp dat de hele klimaatdiscussie slecht nieuws is. Dat is het ook. Het gaat ons allemaal enorm veel geld kosten en dat is klote. Maar waar mensen het vandaan halen om, zonder verstand van zaken, maar te roepen dat het probleem er niet is begrijp ik echt niet!?
Ik ben een echte groene rakker, maar inmiddels ben ik al zo ver dat als ze de wereld echt willen gaan verkloten door niks te doen aan de opwarming van de aarde dat ze dat maar lekker doen dan, ben toch al over de 40 en geen kinderen dus...
Ik ben over de 60.
Na mij de zondvloed.
Kinderen heb ik niet godzijdank.
Ik maak me nergens meer druk over.
Dat deed ik al meer dan genoeg
Als we dan toch zo trots op ons land zijn/moeten zijn, waarom dan niet het voorbeeld geven zodat die landen zien hoe het kan, en onze technieken kunnen gebruiken. Neem een voorbeeld aan de waterschappen, Nederland geeft daar al zolang hét voorbeeld en landen kijken heel erg naar Nederland. Ik vind dat andere iets niet doen ook eigenlijk altijd een slecht argument. Dan laat je je te erg door andere beinvloeden. Aan de ene kant is rechts heel erg gehecht aan de identiteit, maar toch vaak bang om als eerste stappen te zetten, die heel erg een eigen identiteit geven. Neem een voorbeeld aan de legalisatie/gedoging van wiet, waar we flink voorliepen en door rechts nu zijn ingehaald.Vanuit een links perspectief zijn ze inderdaad niet accuraat omdat ze een agenda te verdedigen hebben. Vergeet niet dat ze enkel invloed hebben op de Nederlandse wetgeving, mondiaal gaat het ons geen moer opleveren. De uitstoot van de VS, India, en China neemt de laatste jaren enkel toe, en zij hebben toch echt de grootste invloed op onze CO2-uitstoot.
Als we dan toch zo trots op ons land zijn/moeten zijn, waarom dan niet het voorbeeld geven zodat die landen zien hoe het kan, en onze technieken kunnen gebruiken. Neem een voorbeeld aan de waterschappen, Nederland geeft daar al zolang hét voorbeeld en landen kijken heel erg naar Nederland.
Neem een voorbeeld aan de legalisatie/gedoging van wiet, waar we flink voorliepen en door rechts nu zijn ingehaald.
Ja maar nee, FvD is wel voor legalisatie, maar niet voor een vrije markt. Dit gaat het probleem opschuiven inplaats van oplossen. Dealers blijven omdat mensen zelf willen kweken, en dan bedoel ik echt legaal niet semi zoals nu, en ik ben heel erg benieuwt hoe ze dit aan gaan pakken.. wie huren ze in? Is er een max THC gehalte, is er keuze, is er kwaliteit.. dit heeft allemaal invloed op of het de criminele markt nu ook echt oplossen of totaal niet.Klinkt idealistisch, maar laat de landen die verantwoordelijk zijn voor onze grootste vervuiling maar eens achter in oren krabben en het goede voorbeeld geven i.p.v. een klein landje enorm veel geld te laten spenderen voor vrijwel geen rendement.
Op dit punt zijn we het simpelweg oneens.
Hier heeft FvD toch een vrij progressief standpunt over:
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/drugs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."