Ik vind het vanuit een menselijk perspectief goed wat je gedaan hebt. Ik weet echter niet zo goed of dergelijk contact met iemand die zover in de problemen zit, bijdraagt aan je eigen herstel en dat van je dochter. Ben ook van mening dat jij niet zomaar contact op mag nemen met zijn hulpverleners.
Ik chat met bad karma en dan praten we over de allerdaagse dingen .
ik heb hier veel aan omdat ik ook weinig sociale contacten heb.
Door de dingen wie hij me verteld weet ik wat hij wel en wat hij niet op prijs steld.
ik bespreek met zijn contact persoon van wijkteam geen persoonlijke dingen over hem.
Dit mogen hun niet en dit wil ik ook zelf niet.
De reden dat ik gebeld heb is enkel om te vragen of ze bij hem langs kunnen gaan.
Of het verstandig is om contact te hebben met iemamd die zo ver in de problemen zit weet ik niet.
Ik kan zijn problemen niet voor hem oplossen.
Wat ik wel weet is dat ons contact ons beide goed doet.
En nu dat hij geen internet meer heeft is voor mij geen reden om hem te laten vallen .
Mijn herstel zit hij zeer zeker niet in de weg .
in tegendeel hij geeft mij juist fijne afleiding als we chatten .