#1
Op zijn minst interessant dit, na de Jinek uitzending van afgelopen donderdag...
Maar ja, wat moet je tegenwoordig nog geloven hè. Van beide kanten.
Klopt inderdaad. Veel progressief links beleid. Terwijl de partijen met de meeste zetels (waaronder de grootste, VVD) juist rechtse en conservatieve standpunten hebben.Als je terug kijk naar het verleden is het geen verrassing. PvDA / CDA / D66 en VVD zijn eigenlijk altijd de gene die het land regeren. Er zit niet zo heel vaak een andere partij in de regering.
Misschien dat het gaat veranderen als mensen meer verdeeld raken. Maar je heb kans dat die ouwe rakkers gewoon samen gaan scholen om alsnog in een meerderheid te blijven.
Zolang 1 van hun natuurlijk blijft winnen in verkiezingen. Als dat niet zo is wie weet wat er dan voor raars gaat gebeuren.
mee eens!Enorm ja... Is zelf gewoon hartstikke racistisch bezig. En we moeten ons inderdaad maar schamen over wat onze verre voorouders deden. Wat moet je daar nou mee... Vind het een akelig mens.
Het begint ook echt heeel flauw te worden... Net een soort ongewenste roast op deze manier.Baudet bij Jinek gezien? Hij kan niet echt veel hebben.... Moet wel zeggen dat ze erg veel focus hadden op de negatieve dingen. Ook niet helemaal fair...
Het was een sneue bende. Zoiets hoef je niet aan te horen, en al helemaal niet als de doelstelling van de 'cabaretier' is je te vernederen. Het komt overeen met pesten. Volgens mij hoef je geen aandacht te schenken aan pestkoppen. Dan hoor je Floor Bremer ook nog iets zeggen als 'wat gebeurd hier nou?' alsof het inderdaad gek is dat iemand wegloopt bij een bloedzuiger.Baudet bij Jinek gezien? Hij kan niet echt veel hebben.... Moet wel zeggen dat ze erg veel focus hadden op de negatieve dingen. Ook niet helemaal fair...
Tja, eens met je pa, ik kan het ook wel met Eva hahaha. (Zeker nu.. 😜 )Grappig, mijn vader vindt haar een hele leuke vrouw. Zal ook wel grotendeels door haar uiterlijk komen of zo, al kan ik haar echt niet aantrekkelijk vinden door dat innerlijk van haar. Grappig hoe de meningen zo kunnen verschillen.
Je mag haar hebben.Tja, eens met je pa, ik kan het ook wel met Eva hahaha. (Zeker nu.. 😜 )
Jaaaa hij liep wegBaudet bij Jinek gezien? Hij kan niet echt veel hebben.... Moet wel zeggen dat ze erg veel focus hadden op de negatieve dingen. Ook niet helemaal fair...
Even wat meer gekeken van die aflevering en ik vind Baudet nu op het moment (rond 30:00 minuten) toch wel zwak hoor. Hij kan niet gewoon toegeven dat hij foute tweets had gemaakt en Hiddema daarom wegging, wat gewoon duidelijk te horen is in dat fragment. Op dit soort momenten denk ik toch: Baudet geef het nou gewoon toe... Dan kom je er beter uit dan het maar blijven ontkennen terwijl het bewijs er gewoon ligt en iedereen het kan zien. Nu zit je daar maar te stotteren met een rode kop... Het was gewoon fout. Iedereen kan weleens iets zeggen wat eigenlijk niet kan, maar geef het dan toe en verontschuldig je.
Ik vind die "comedy" van Martijn Koning op het laatst nog steeds veel te ver gaan, dat wel. Fijn dat dit ook door velen wordt gezien als heel onsmakelijk. Dieptepunt op tv hoorde ik zelfs. Daar ben ik blij om, dat dit niet goedgepraat wordt. Je wilt niet dat het die kant opgaat.
Ik zou mij ook niet zo laten beledigen. Eva Jinek had inoeten grijpen. Martijn had duidelijk een persoonlijke boodschap voor Thierry en had weinig met comedy van doen.Je kunt je afvragen of hij het daarom deed of omdat hij er gewoon oprecht geen zin had om die drek aan te horen. Vanuit mijzelf bekeken zou ik het laatste denken maar Thierry is natuurlijk een politicus dus wat dat betreft zou het eerste me niet verbazen.
Hihi.Ik wou eigenlijk niet stemmen, maar nu overweeg ik toch zeker wel volt. Nibb-its zijn te goed om te laten leggen
Ik wou eigenlijk niet stemmen, maar nu overweeg ik toch zeker wel volt. Nibb-its zijn te goed om te laten leggen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."