Daar ben ik van overtuigd van niet. We zijn een collectief. Het is niet alleen een mooi gezegde, we zijn echt verbonden met elkaar. Er hoeft maar een relatief kleine groep mensen wereldwijd op een hoger bewustzijn te zitten en dat zal de rest van de mensheid forceren ook die kant op te gaan. De wil van de hoogste energie zal geforceerd worden, of mensen dat willen of niet. Het collectieve bewustzijn is aan het stijgen. Een bijeffect daarvan is dat mensen daardoor ook geforceerd worden hun eigen schaduw (onderbewuste) onder ogen te komen, omdat men er simpelweg bewust van wordt. Dat zien we nu. Daarom is de halve wereld aan de benzo's, opiaten en andere drugs en afleidingen, omdat dat onderbewuste (nog) niet vanuit het juiste perspectief bekeken wordt en daardoor als ondraaglijk beschouwd wordt. Daar herkennen velen zich vast wel in.
Ben ik het volledig mee eens, het klimaat wordt trouwens ook niet volledig bepaald door CO2 concentratie, al heb ik het idee dat veel mensen dat denken tegenwoordig. CO2 is dan ook gewoon nodig voor het leven op aarde. Een hogere CO2 concentratie kan echter wel leiden tot andere plantensoorten maar of het kwaad kan...lijkt me niet. Klimaatverandering is een continu en nooit eindigend proces wat al bestaat sinds het ontstaan van de aarde, het idee dat wij als mens zijnde uberhaupt dit soort processen kunnen beïnvloeden lijkt me vrij absurd en eigenlijk vrij egocentrisch. Het milieu is echter wel iets waar we wat aan kunnen doen, de natuur moet wat mij betreft schoon worden gehouden en zo veel mogelijk met rust gelaten worden dus die windmolens en biomassacentrales mogen ze zo snel mogelijk afbreken als het aan mij ligt.Even off topic,
Om het nog even over de natuur te hebben, persoonlijk word ik doodziek over het gedoe betreffende het ((veranderende) klimaat.
Wat ik niet kan vatten is met name de zgn. " opwarming van de aarde ".
Ik hoor nooit iemand eens zeggen, dat het klimaat altijd aan het veranderen is. De processen in het klimaat gaan gewoon door.
Er zal ooit weer een ijstijd komen, nu wordt eea wat warmer...
En wat gebeurt er, wat doen wij?
Wij beginnen met het verkeer af te remmen. Lees: hinderen.
Vervolgens gaan we onze voedselproducten lees: de boeren langzaam verwurgen in een enorme bureaucratie, en doldwaze wetgeving.
Bij de burgers:
Iedereen moet van het gas af, terwijl een alternatief er nog steeds niet is. Kost bakken vol geld, 5000 euro per woning en het is nog eens verplicht ook...
Eigenlijk is dit toch niet te verkopen, nietwaar.
Dat is goed. De waarheid hoeft niet verdedigd of geloofd te worden. Als het waar is, zal dat toch wel blijken. Sceptisch zijn is het beste dat je kunt doen.Hmm, ik ben hier wel een beetje sceptisch over.
Mijn kijk hierop is dat alles wat wij mensen doen, ondergeschikt is aan die hogere kracht. De zogenaamde 'elite' dénken de touwtjes in handen te hebben maar ook zij zijn (net als wij allemaal trouwens) marionetten van die hogere kracht. Datgene dat wérkelijk de macht heeft. Dat wat je God zou kunnen noemen, maar de naam maakt niet zoveel uit of is zelfs polariserend als je er een religieuze term voor gebruikt. Wat wij als mensen denken in onze bewuste geest is maar 1 kant van het verhaal. Die hogere kracht werkt op de achtergrond op ons allemaal. De ideale situatie is dat je (als ego eigenlijk) naar die hogere kracht toewerkt terwijl die hogere kracht naar jou toewerkt, maar het werkt sowieso op ons in en forceert bewustzijn te groeien. Dit universum is er niet een van stagnatie, maar van constante groei. Of je wilt of niet, je zult groeien. Mensen kunnen die groei proberen tegen te houden, maar het resultaat zal lijden zijn en hoogstens uitstel van die groei.Gezien de samenleving vooral een hierargie is en mensen vooral naar boven kijken. En ik heb niet het idee dat de ruling class zich nou zo bezig houd met harmonie.
Maar misschien heb ik het mis hoor.
Zou het echt zo simpel zijn? Of is dit gewoon een bron van geruststelling dat je de wereld in behapbare hokjes kan opdelen en je frustraties ergens op kan richten.Het lijstje op volgorde van de grootste boeven in onze maatschappij is als volgt te beschouwen: van grootst naar kleiner:
1. Politici
2. Verzekeraars
3. Banken
4. makelaars.
5. De belastingdienst.
6. De rechtspraak. Staande en
zittende magistratuur.
De overheid naait ook hun eigen moeders pensioen leeftijd omhoog en de zorg is al een lange tijd een puinhoop! 💔😭
Deze partij zou ik wel vertrouwen dat ze hun beloftes nakomen:De overheid naait ook hun eigen moeders pensioen leeftijd omhoog en de zorg is al een lange tijd een puinhoop! 💔😭
Deze partij zou ik wel vertrouwen dat ze hun beloftes nakomen:
Ik bedoel, als je iedereen wilt naaien, oké. Maar wees er dan gewoon eerlijk over.
(En ja ik weet dat dit filmpje al 1000 keer eerder is gepost maar hij blijft leuk)
Die dode meeuw voor dramatisch effect
Ahahahahahahahahaha
Ja ik vind dit ook zo hilaaaaarisch, leuk dat ze eindelijk weer een nieuwe hebben.Die dode meeuw voor dramatisch effect
Blijf die met Jos wel de leukste vinden. Delivery is spot-on daar.
Trouwens een grappige manier om slechte dingen toch aan het licht te brengen dit.
*Ok... Dit jaar niet boos worden over de campagnes, niet boos worden over de campagnes, niet boos worden over de campagnes*
Bekijk bijlage 49556
AAAAAAAAAAHHHHHRHRHRHRHRHEHG
Ik zou het niet zo moeilijk vinden om het gewoon "niet eens" te zijn met de FvD... Ik vind het gewoon heel moeilijk dat er ALTIJD vanuit feitelijke onwaarheden wordt gesproken door de partij. Zo ook in campagnes. Maar goed, populistische retoriek zou niet populistisch zijn zonder op gevoel in te spelen. Daarom hoop ik dat jullie geïnformeerd naar de stembus gaan, gebruik je verstand❤️
Ik houd het wel bij de oud papier bak.
Ironisch toch wel dat juist de meer conservatief ingestelde kan veranderen, bijstellen, leren, groeien. En dat de zogenaamde progressievelingen (is dat een woord?) maar stug blijven volhouden met hun waanbeelden en geloof dat ze de wereld zullen redden.Ach ja, beter dan een FvD-stem, dus in die zin ben je er sterk op vooruit gegaan.![]()

Ik ben ook helemaal geen hardcore conservatieve. Ik ben op zoveel vlakken ook progressief.Nou in staphorst zeer conservatief staan ze daar niet open voor. Vergeleken hun ben jij nog een open minded hippyboy3000
Amen.Ik ook. De oud papier bak dus.
Ik ben mijn geloof in de politiek volkomen verloren.
Ik snap niet dat men nog voor Rutte kiest by the way....
Met het meeste eens, al valt het idee dat stemmen een groot recht is voor mij wel wat weg, als ze er toch ongeacht een zooi van maken.Amen.
Wil me niet mengen in een politieke discussie.
Ben net als jij het vertrouwen volledig kwijt.
Ik lees ook elke dag weer dingen die dat beeld bevestigen. Het ene na het andere schandaal, morele kwesties rondom bewindspersonen. Of weer een vernietigend rapport waarbij beterschap beloofd wordt en de conclusies worden onderschreven en ze er iets mee gaan doen.
Ze doen weer een plasje en gaan gewoon verder.
Ik ben 50 plus en loop een tijdje mee.
Ik koester onze democratie en ben dankbaar om te wonen in dit land.
Ik respecteer zoveel mogelijk de wetten en probeer goed te leven en goed te doen.
Verder leef ik m’n leven volgens mijn eigen regels zonder dat ik egoïstisch ben.
Dat lukt me prima.
Er is geen langetermijnvisie voor ons land. Dat zou er moeten zijn, ongeacht politieke kleur, of links of rechts.
Stemmen doe ik daarom niet meer, bevalt me goed, ik zal dan ook niet klagen.
Links, rechts, groen, geel, paars. Kijk ff wat jaren terug en je weet dat veel hetzelfde blijft.
En er zijn wel degelijk zeer deskundige en integere politici, dat weet ik en daar heb ik bewondering en respect voor.
Dat Rutte er nog zit en hij en zijn partij zoveel stemmen krijgen kan ik niet begrijpen.
Ik heb kinderen en geef ze mee dat ze moeten stemmen, dat het een groot recht is om te mogen doen en dat ze zich goed moeten verdiepen in programma’s van partijen en verder moeten kijken dan hun eigen belang.
Ik zeg dat omdat ik graag zie dat mijn kinderen bij aanvang niet door mijn mening gekleurd worden. Ik wil dat ze zelf ontdekken hoe politiek werkt en hun eigen mening hierover ontwikkelen.Met het meeste eens, al valt het idee dat stemmen een groot recht is voor mij wel wat weg, als ze er toch ongeacht een zooi van maken.
Nu ga ik me toch mengen in de discussie..Maar niet alleen Rutte. Ik heb met afschuw gezien welk beleid tot stand is gekomen door velen van die fuckers. Stelletje mooipraters. En de burger maar lijden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."