#1
Dat is tegenwoordig hip toch? Als je verlies er meteen van uit gaan dat het fraude is?
Ik ben ook een boomknuffelaar maar niet economisch links, dat is wel lastig. Bomen en fietsen zijn taxonomisch dan ook erg dicht aan elkaar gerelateerd.Ik was (dom dom dom, I know, baal hier echt van) net te laat met regelen om vanuit het buitenland te kunnen stemmen. Voor de volgende verkiezingen is het nu automatisch geregeld maar dan woon ik waarschijnlijk weer in NL. 🙈
Ik kan dus deze keer niet stemmen of machtigen maar ik zou GroenLinks, BIJ1 of Partij voor de Dieren gestemd hebben. Ik ben dus een aardig linkse boomknuffelaar.Wel ben ik niet perse fan van de lijsttrekkers dus zou nog even het e.e.a. hebben moeten uitzoeken, ook de precieze partijprogramma’s.
Vind het wel een beetje schokkend om hier nu al PVV en PvD voorbij te zien komen. Maar ik zal niet in discussie gaan, tenslotte kan ik door mijn eigen schuld niet stemmen en dus mag ik ook niet zeuren.![]()
De PVV is voorstander van een radicaal veiligheidsbeleid waarbij drugs keihard worden aangepakt, he. Just sayin.
Die zijn ook extreem anti-drugs dus dat komt goed uitSowieso stem ik niet op een partij waarbij een geloof aan is verbonden. Dus geen CU, SGP, CDA etc etc.
Meen je dit? Die Sylvana discrimineert zelf heel erg. Wil ons verleden veranderen en ons er nu nog voor laten boeten.
Dan blijven alle drugs illegaal en verboden....
Enorm ja... Is zelf gewoon hartstikke racistisch bezig. En we moeten ons inderdaad maar schamen over wat onze verre voorouders deden. Wat moet je daar nou mee... Vind het een akelig mens.Meen je dit? Die Sylvana discrimineert zelf heel erg. Wil ons verleden veranderen en ons er nu nog voor laten boeten.
Ik heb nog zeker 8 levens!Heb je geen leven naast het df dan...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."