Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede kamer verkiezingen 2021

Tweede kamer verkiezingen 2021

595 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is tegenwoordig hip toch? Als je verlies er meteen van uit gaan dat het fraude is?
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwevend tussen PVV en FVD.....maar dat het een van die twee wordt is zeker.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20210318_090057.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je mag het hier vermelden, hoeft niet.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik van NL was zou ik gaan voor LP, maar dat ben ik niet dus ga ik maar voor "bekijk resultaten" 😅
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben nog een “zwevende” kiezer.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
De BBB doet het goed :blush:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook libertaire partij ingevuld. Wil echt de overheid uit mijn leven met al die kutregels.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sowieso stem ik niet op een partij waarbij een geloof aan is verbonden. Dus geen CU, SGP, CDA etc etc.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
FvD. Stem VVD en rutte weg aub!
k
ketraketLid
01-01-2024, 00:00
#11
PVV
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het volgende kabinet zal er, denk ik, komen:

VVD
CDA
CU
PVDA
PVDD

Als Rutte III voldoende zetels haalt (en dus geen 76) zie ik de huidige samenstelling "lekker" verder doen. De hype rond Groenlinks lijkt gelukkig al lang verleden tijd. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was (dom dom dom, I know, baal hier echt van) net te laat met regelen om vanuit het buitenland te kunnen stemmen. Voor de volgende verkiezingen is het nu automatisch geregeld maar dan woon ik waarschijnlijk weer in NL. 🙈

Ik kan dus deze keer niet stemmen of machtigen maar ik zou GroenLinks, BIJ1 of Partij voor de Dieren gestemd hebben. Ik ben dus een aardig linkse boomknuffelaar. :tongueout: Wel ben ik niet perse fan van de lijsttrekkers dus zou nog even het e.e.a. hebben moeten uitzoeken, ook de precieze partijprogramma’s.

Vind het wel een beetje schokkend om hier nu al PVV en PvD voorbij te zien komen. Maar ik zal niet in discussie gaan, tenslotte kan ik door mijn eigen schuld niet stemmen en dus mag ik ook niet zeuren. :wink:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Ik was (dom dom dom, I know, baal hier echt van) net te laat met regelen om vanuit het buitenland te kunnen stemmen. Voor de volgende verkiezingen is het nu automatisch geregeld maar dan woon ik waarschijnlijk weer in NL. 🙈

Ik kan dus deze keer niet stemmen of machtigen maar ik zou GroenLinks, BIJ1 of Partij voor de Dieren gestemd hebben. Ik ben dus een aardig linkse boomknuffelaar. :tongueout: Wel ben ik niet perse fan van de lijsttrekkers dus zou nog even het e.e.a. hebben moeten uitzoeken, ook de precieze partijprogramma’s.

Vind het wel een beetje schokkend om hier nu al PVV en PvD voorbij te zien komen. Maar ik zal niet in discussie gaan, tenslotte kan ik door mijn eigen schuld niet stemmen en dus mag ik ook niet zeuren. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik ben ook een boomknuffelaar maar niet economisch links, dat is wel lastig. Bomen en fietsen zijn taxonomisch dan ook erg dicht aan elkaar gerelateerd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
ketraket zei:
PVV
Klik om te vergroten...
De PVV is voorstander van een radicaal veiligheidsbeleid waarbij drugs keihard worden aangepakt, he. Just sayin.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Sowieso stem ik niet op een partij waarbij een geloof aan is verbonden. Dus geen CU, SGP, CDA etc etc.
Klik om te vergroten...
Die zijn ook extreem anti-drugs dus dat komt goed uit :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
BIJ1
Klik om te vergroten...
Meen je dit? Die Sylvana discrimineert zelf heel erg. Wil ons verleden veranderen en ons er nu nog voor laten boeten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
ketraket zei:
PVV
Klik om te vergroten...
Dan blijven alle drugs illegaal en verboden....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Meen je dit? Die Sylvana discrimineert zelf heel erg. Wil ons verleden veranderen en ons er nu nog voor laten boeten.
Klik om te vergroten...
Enorm ja... Is zelf gewoon hartstikke racistisch bezig. En we moeten ons inderdaad maar schamen over wat onze verre voorouders deden. Wat moet je daar nou mee... Vind het een akelig mens.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Syl zei:
Heb je geen leven naast het df dan...
Klik om te vergroten...
Ik heb nog zeker 8 levens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."