#1
Houd mij hierbuiten aub😂
Fluitje
Daar ben ik dan toch te gierig voor. 😆Maar niet van een cent
Halve liter zul je wel hard richting de tien euro gaan in de kroeg.
Vroeger veel gedronken.
Als we vrij weekend hadden.
Vaak een Irish pub in en daar kreeg je pullen waarvan je borsthaar ging krullen
Ik ookDaar ben ik dan toch te gierig voor. 😆
Ja tis in de kroeg ook bij het grensgebied duurder geworden.@Ei-Salade onze bierdrinker in hart en nieren; merk jij er wat van?
Ik ben inderdaad minder bier gaan drinken, maar wel meer wijn. Dus dat heeft bij mij verder niks met de accijnsverhoging te maken.![]()
We drinken minder bier, ook daling bij alcoholvrij
Vorig jaar daalde de consumptie van bier in ons land met ruim 3 procent. Volgens brouwers komt dat door de verhoging van de bieraccijns en de hogere verbruiksbelasting op alcoholvrij bier. Van die laatste categorie werd ook minder gedronken dan een jaar eerder, dat is voor het eerst.www.rtl.nl
Herken je bij jezelf dat je minder bier bent gaan drinken? Door bv de prijsstijging door hogere accijnzen
Ik ben zelf meer wijn en cocktails gaan drinken, maar ik had niet verwacht dat de brouwers dat zelfs op zou vallen
Prima. Alcohol is zo slecht voor je. Ik sta versteld van de helderheid van mijn denken sinds ik er mee opgehouden ben.
Ik mis het wel voor, vooral de complexe smaken. Maarja een mens moet keuzes maken en daar hoort drinken voor mij niet meer bij.
Je kunt het zo gek maken als je wil… Ik heb niet heel lang geleden al m’n drank weggegooid. Alleen de mooiere flessen heb ik weggegeven. Een fles of 30 is de glasbak in gegaan.
Je kunt het zo gek maken als je wil… Ik heb niet heel lang geleden al m’n drank weggegooid. Alleen de mooiere flessen heb ik weggegeven. Een fles of 30 is de glasbak in gegaan.Alcohol met complexe smaken is zo duur dat dronkenschap of hersenschade onrealistisch wordt.
In Frankrijk nog een medium fles gele Chartreuse gekocht en een baby flesje groene. Hebben ze dat überhaupt in Nederland?
Van alcohol drink je al gauw te veel en dan wordt het eerder vervelender dan leuker.
Maar tijdens mijn vakantie drie soorten Belgisch bier gedronken. Leuk zeg!
Ik ben nooit echt een fanatieke drinker geweest. Wel een periode gehad van toen ik pakweg twintig tot vijfentwintig jaar oud was waarin ik vaak uitging en dus vrij veel bier dronk. Nu kunnen er soms een of zelfs twee maanden voorbij gaan zonder dat ik een druppel drink. Ben ook meer een sociale drinker.![]()
We drinken minder bier, ook daling bij alcoholvrij
Vorig jaar daalde de consumptie van bier in ons land met ruim 3 procent. Volgens brouwers komt dat door de verhoging van de bieraccijns en de hogere verbruiksbelasting op alcoholvrij bier. Van die laatste categorie werd ook minder gedronken dan een jaar eerder, dat is voor het eerst.www.rtl.nl
Herken je bij jezelf dat je minder bier bent gaan drinken? Door bv de prijsstijging door hogere accijnzen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."