Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"😇"
"Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink. Naam: vuilnisbak 🤪🤪 Inhoud : vodka jagermeister stroh 80"
"Kordie zei: Zelf gemaakt? Mijn god ... Ik word al misselijk als ik de combinatie zie haha Klik om te vergroten... Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in . Dan heb je een heerlijk shotje hihi🤤🤪"
"Mindless zei: Je kunt ook gewoon 1 nemen. Klik om te vergroten... Ik zou voor 2 gaan op een loopje scheef hihi 🤪"
""
"Goedenavond ik vroeg me af hoeveel pep in een bommetje speed? Man 34 gewicht 65 kg? Kan het ook zonder weegschaal doen?"
"Ik zou niet weten hoe zuiver maar 1 lijn geeft me 8 uur plezier. Ik heb tot nu in de .. tijd 4 gram pep gebruikt."
"Waar kan je een redelijke weegschaal kopen?"
"Goedenavond Ik vroeg me iets af of medegebruikers van speed of ze na aantal dagen na gebruik deze effecten nog steeds voelen? Geur ,voelen, Sterkte?"
"Gulden draak brewmaster 10.5 procent"