#1
Ik vind het echt zo moeilijk deze keer. Ik ben lid van een bepaalde partij (PvdA) en stem daar al mijn hele leven op. Maar uit de stemwijzer komt nou toch steeds een andere partij, de PVV (waarschijnlijk vooral vanwege de migratie vraag. Van mij hoeft niet iedereen zomaar binnengelaten te worden en kunnen ze helemaal zodra het veilig is weer terug. Maar ook op een paar andere onderwerpen zit ik meer richting PVV dan PvdA).
En allebei kunnen ze de grootste worden, maar een heel rechts kabinet zie ik ook niet zitten. Alleen ik vind de samenwerking van de PvdA met GroenLinks en Timmermans als lijsttrekker echt totaal niks🙈
Maar Geert Wilders als premier wordt ook een drama voor het land 🙈
En de VVD heeft er de laatste 13 jaar ook echt een zooitje van gemaakt met Rutte.
Dus die zie ik liever ook niet in de coalitie, maar met een links kabinet hebben ze die toch nodig om een meerderheid te halen. Want met alleen de linkse partijen komen ze maar op 69 zetels ofzo.
Dus ik denk dat ik vandaag maar gewoon echt de verkiezingsprogramma's maar helemaal ga door spitten voordat ik een keuze ga maken, want zo ben ik nog niet veel wijzer geworden 😓
En allebei kunnen ze de grootste worden, maar een heel rechts kabinet zie ik ook niet zitten. Alleen ik vind de samenwerking van de PvdA met GroenLinks en Timmermans als lijsttrekker echt totaal niks🙈
Maar Geert Wilders als premier wordt ook een drama voor het land 🙈
En de VVD heeft er de laatste 13 jaar ook echt een zooitje van gemaakt met Rutte.
Dus die zie ik liever ook niet in de coalitie, maar met een links kabinet hebben ze die toch nodig om een meerderheid te halen. Want met alleen de linkse partijen komen ze maar op 69 zetels ofzo.
Dus ik denk dat ik vandaag maar gewoon echt de verkiezingsprogramma's maar helemaal ga door spitten voordat ik een keuze ga maken, want zo ben ik nog niet veel wijzer geworden 😓

