#1
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komtdat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komtdat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
No thank you x)Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komt![]()
Ach, gedwongen tewerkstelling ligt op de loer als ze bepaalde vacatures niet gevuld krijgen om hun rechts fascistische plannen uit te voeren, dus je komt vanzelf aan de beurt als je geen baan hebt.No thank you x)
Hahaha, ik sta te popelen!!!!!Ik kreeg gisteren m’n stempas binnen en dacht yes, tijd om @ljuv’s topic met haar altijd zo heerlijk on fire 🔥 maar toch (meestal heel) geduldige, (vaak) hoopvolle en altijd geïnformeerde, open-minded en uitgebreide reacties en analyses weer actief te gaan volgen. 😍
Dat is dan ook ongeveer de enige positieve gedachte die ik de laatste tijd(en) had op het gebied van de politieke situatie, MAAR HET IS IETS!
No pressure Ljuffie maar denk ook niet dat je die nodig hebt. ^^
Maar nog rond de formatie: WAT EEN ZOOI MET PLASTERK ahahahaha dios mio.
Zat er wel in ben benieuwd wie het gaat wordenPlasterk ziet af van premierschap: 'Beschuldigingen belemmerend voor functioneren' https://nos.nl/l/2521181
Pfoe dan eeeeehhh verhuis ik😂dion graus haha
Geen idee op wie ik m’n geld nu zou inzetten.
Ik denk dat ze bij voorkeur voor het debat iemand zouden aanwijzen, maar dat dat niet meer gaat lukken. Ik denk dat bijvoorbeeld Kim Putters wellicht gebeld zal zijn, maar met zekerheid zou afwijzen in dat geval.Zou Geert en co het wel weten?
Backup plan?
Denk dat ze er niet meer zoveel tijd voor hebben.

Haha dat denk ik niet😅Frans Timmermans staat te popelen denk ik![]()
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.Jammer echt heel jammer dat het niet Geert Wilders zelf wordt
Sjerrie hep net een motie aangekondigd voor woensdag, waarin hij dit voorstel wil doen.
Haha ja naja het kan altijd, denk dat linkse oppositiepartijen er ook wel baat bij hebben. Maar de coalitie niet per se nee, dus dan zal je altijd een meerderheid hebben.Of bestaat die kans wel nog?
Denk dat Pieter dan wat anders zegt haha
"Het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn, maar daar hebben mensen niks aan. Wij hebben dingen voor elkaar gekregen omdat wij gaan onderhandelen. Dat is verantwoordelijkheid nemen in plaats van de les te lezen"
Drie keer raden wie het zei😂😂😂
*Errrrrrrr*❌Piehieter?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."