#1
dat is de reden dat ik PVV heb gestemd jaAls dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…
dat is de reden dat ik PVV heb gestemd jaAls dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komtdat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja

Bij de PVV bedoel je😜Gaat goed in de politiek
Hmmmmm… best wel heel veel mensen, maar niet vanuit deze coalitie. En das echt niet alleen omdat ik het niet met ze eens ben. Er zit gewoon té weinig bestuurlijke ervaring, behalve bij de VVD. Ik had Timmermans een heel goeie gevonden, eigenlijk. Voor mij is hij niet principieel en links genoeg, maar dat is precíes wat je als MP moet zijn. Ik denk dat hij ook een heel goede verbinder had kúnnen zijn, als hij niet zo gedemoniseerd was door de andere partijen in de campagne. Daarvoor had hij veel vertrouwen bij verschillende groepen NLers.Wie zou jij zien als geschikte premierkandidaat @ljuv ?
Of kan die in zoveel hoeken zitten dat het onmogelijk is om daar wat zinnigs over te zeggen?
De naam van Wilders gaat weer rond als premier kandidaat; https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-po...zoemt-weer-rond-als-premier-zelfs-bij-de-pvda
Zelfs bij pvda en d66.
Val bijna van de bank van verbazing.
Zal ook wel niet gebeuren.
Denk dat Pieter dan harder dan een windhoos begint te blazen
AMENNederland verdient Premier Geert Wilders, of tenminste een deel van het overmatig huichelende politieke establishment van vroeger.
Zie je het al voor je? Wilders op bezoek bij andere internationale leiders. Ik zou me kapot schamen als Nederlander 😅
Topambtenaar Dick Schoof (ex-AIVD, ex-NCTV) kandidaat-premier - https://nos.nl/l/2522197
Waarom?Interessante keuze.
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.Waarom?
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiekHij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.
Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
Weet hier niet genoeg van, maar ik begin bijna te denken dat ze met opzet een onaantrekkelijke kandidaat naar voren schuiven zodat hun eigenlijke latere kandidaat eerder geaccepteerd zal worden.Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."