Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
167 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Als dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…
Klik om te vergroten...
dat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
dat is de reden dat ik PVV heb gestemd ja
Klik om te vergroten...
Er baantje als cipier ligt in het vooruitzicht voor je… mits je door de drugstest van je nieuwe werkgever komt :wink:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel Helder Ljuv.
Dankjewel weer!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat goed in de politiek

FIOD doorzoekt woning PVV-senator en oud-verkenner Gom van Strien - https://nos.nl/l/2521681


1000028722.jpg
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vindt de situatie dat de grootste partij de premier niet levert al getuigen van het niet willen dragen van verantwoordelijkheid. Ook dat men weinig vertrouwen heeft in hoelang dit kabinet het vol gaat houden. Vermoedelijk heel kort, getuige het akkoord en alles wat daarin wordt uitgesteld. Het is 1 grote wassen neus.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Gaat goed in de politiek
Klik om te vergroten...
Bij de PVV bedoel je😜

Kordie zei:
Wie zou jij zien als geschikte premierkandidaat @ljuv ?
Of kan die in zoveel hoeken zitten dat het onmogelijk is om daar wat zinnigs over te zeggen?
Klik om te vergroten...
Hmmmmm… best wel heel veel mensen, maar niet vanuit deze coalitie. En das echt niet alleen omdat ik het niet met ze eens ben. Er zit gewoon té weinig bestuurlijke ervaring, behalve bij de VVD. Ik had Timmermans een heel goeie gevonden, eigenlijk. Voor mij is hij niet principieel en links genoeg, maar dat is precíes wat je als MP moet zijn. Ik denk dat hij ook een heel goede verbinder had kúnnen zijn, als hij niet zo gedemoniseerd was door de andere partijen in de campagne. Daarvoor had hij veel vertrouwen bij verschillende groepen NLers.
Echt een naam voorspellen is gekkenwerk op dit moment😅 Ik vond dit wel een leuke podcastje over wat iemand in huis moet hebben. Al mag je hier “media-optredens” nog wel aan toevoegen…
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vergeet de hele tijd dat een topic volgen betekent dat je dan ook meldingen van posts krijgt (is iets wat ik kennelijk zelden doe). Dus steeds als ik een melding zie denk ik: shieeeeeeet wat heb ik nu weer (als relatieve politiek-noob) voor stoms zitten zwammen in dat topic, waarop iemand die vast heel veel weet gegarandeerd een denderend inhoudelijk goede reactie gegeven heeft, waar ik zero weerwoord op heb?!

En dan bedenk ik me opgelucht dat het gewoon weer een informatieve post is van (o.a.) @ljuv, haha. Als ik een (onderbouwde) mening heb, zal ik hem geven hoor, en niet bang zijn voor weerwoord! 😉 Maar love de volg-functie hier vooral, hahahah.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
De naam van Wilders gaat weer rond als premier kandidaat; https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-po...zoemt-weer-rond-als-premier-zelfs-bij-de-pvda

Zelfs bij pvda en d66.
Val bijna van de bank van verbazing.

Zal ook wel niet gebeuren.
Denk dat Pieter dan harder dan een windhoos begint te blazen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
De naam van Wilders gaat weer rond als premier kandidaat; https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-po...zoemt-weer-rond-als-premier-zelfs-bij-de-pvda

Zelfs bij pvda en d66.
Val bijna van de bank van verbazing.

Zal ook wel niet gebeuren.
Denk dat Pieter dan harder dan een windhoos begint te blazen
Klik om te vergroten...

Nederland verdient Premier Geert Wilders, of tenminste een deel van het overmatig huichelende politieke establishment van vroeger.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Nederland verdient Premier Geert Wilders, of tenminste een deel van het overmatig huichelende politieke establishment van vroeger.
Klik om te vergroten...
AMEN
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie je het al voor je? Wilders op bezoek bij andere internationale leiders. Ik zou me kapot schamen als Nederlander 😅
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Zie je het al voor je? Wilders op bezoek bij andere internationale leiders. Ik zou me kapot schamen als Nederlander 😅
Klik om te vergroten...

Wat voor voorstelling heb je van het gemiddelde staatsbezoek?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Topambtenaar Dick Schoof (ex-AIVD, ex-NCTV) kandidaat-premier - https://nos.nl/l/2522197
Klik om te vergroten...

Interessante keuze.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Interessante keuze.
Klik om te vergroten...
Waarom?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Waarom?
Klik om te vergroten...
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.

Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Hij lijkt totaal van buiten het partijpolitieke verkiezingsspel te komen.

Is dat goed, of zal een deel van de stemmers zich totaal bekocht voelen (buiten de PVV-stemmers, natuurlijk)?
Klik om te vergroten...
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Dat was toch juist de bedoeling iemand met afstand van de politiek
Klik om te vergroten...
Weet hier niet genoeg van, maar ik begin bijna te denken dat ze met opzet een onaantrekkelijke kandidaat naar voren schuiven zodat hun eigenlijke latere kandidaat eerder geaccepteerd zal worden.

Maar we zullen zien.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Scherm_afbeelding-2024-05-28-om-14.03.15.jpg

Andere ronde... nieuwe kansen! Stem slim.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Dick ... 67 jaar.
Ben je dan niet te oud als premier?
Is wel een top ambtenaar lees ik.
Intressante keuze.
Klik om te vergroten...
Normaliter kunnen beroepspolitici topambtenaren niet luchten of zien.

I smell a rat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7576777879...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."