#1
Ik ben er niet zozeer op tegen. Alleen we kennen allemaal de beelden dat er gewoon te veel mensen komen. Dat ze in de buitenlucht moeten slapen een paar dagen. En we mogen wel iets strenger zijn. Kom jij hier asiel aanvragen maar je steelt of doet andere criminele dingen. Dan ga je gewoon per direct weg.Hmmmm naja, het mogen misschien racistische en kortzichtige meningen zijn, het is wel een mening. Ik ben vooral heel erg benieuwd: wat zijn jullie verwachtingen als er inderdaad geen migranten meer worden binnengelaten in Nederland? Welke problemen die jullie ervaren lost dat op, geloven jullie, en op welke manier?
En we hebben al een probleem voor onszelf om huizen te krijgen. Dus ja laten we eerst even alles weer op de rails krijgen en gewoon iets beter selecteren wie we daadwerkelijk binnen laten en goede hulp kunnen bieden.
