Zelfs voor mij. Ik hoefde maar 2 vragen te beantwoorden.Oh wauw, dit werkte nog echt ook! 🤣
Ik denk dat het stemmen ansich belangrijker is dan je keuze! Ieder zijn keus daar moeten we vrij in zijn en het van elkaar accepteren.Ik ga zo zeker stemmen.
Heb alleen weinig behoefte om te delen op welke partij.
Als ik al zie hoe iedereen al ruzie loopt te maken op het internet nu erover. Nee, ik pass. 😂😅
De seks partij goede keuze!SP
Dan stemt er tenminste iemand op.![]()
Is er mij iets ontgaan?De seks partij goede keuze!
Ja ze willen toch de polerisatie in nederland verenigen met een grote orgie? Of had ik dat verkeerd begrepenIs er mij iets ontgaan?![]()
Migratie lijkt toch weer een stukje symbool politiek te zijn. Van alle partijen die het als top prioriteit noemen.Ja mja tsja. Lastig… Klinkt een beetje tegenstrijdig ook.
Ik wil geen stemadvies meer geven op de laatste dag, maar wel even wat feitjes over asiel en de woningnood benoemen:
Realiseer je goed dat de cijfers en verhalen over migratie heel vaak niet waar zijn. Zo krijgen statushouders inderdaad voorrang op sociale huur, maar asiel is maar een heel klein deel van migratie. Het is een NOG kleiner deel van de mensen die een sociale huurwoning krijgen (ik dacht 7,5%). Dus: asielzoekers tegenhouden om NL binnen te komen gaat niet de migratieproblemen oplossen, slechts een klein deel ervan. En daarbinnen gaat het een NOG kleiner deel van de woningcrisis tegen.
Problematischer in de woningcrisis is dat er heel weinig is bijgebouwd, vooral in de sociale huur. Het zijn niet de rechtse partijen die dat met hun programma’s willen aanpakken (tuurlijk, iedereen wil bouwen, maar sommige partijen willen dat een stuk sociaal rechtvaardiger). Het waren wél de rechtse partijen die dat beleid van te weinig sociaal bouwen uitvoerden, het was de VVD die het ministerie van wonen opdoekte en particuliere markt onbetaalbaar maakte.
Er zijn ook veel wetenschappers en beleidsmakers die hierover hebben geschreven, maar dit is misschien een makkelijker beginnetje:
Daarnaast, zoals ik ook eerder in dit topic al gedeeld heb, mág je dit beleid niet zomaar uitvoeren. Maar das weer een ander verhaal.Nee, wachtlijsten voor woningen zijn er niet omdat statushouders voorgaan
Volgens Annabel Nanninga, statenlid en lijsttrekker van JA21, zijn er wachtlijsten voor woningen omdat statushouders voorrang krijgen. Dit blijkt onwaar.||Volgens Annabel Nanninga, statenlid en lijsttrekker van JA21, zijn er wachtlijsten voor woningen omdat statushouders voorrang krijgen...pointer.kro-ncrv.nl
En let wel: ook linkse partijen willen werken aan het migratie vraagstuk. Maar wel binnen de kaders van de wet en binnen de geest van sociale rechtvaardigheid. Een kanttekening die ik vind dat links te weinig benoemt: asielmigratie zijn wél de migranten die ook het vaakst blijven in Nederland. Dus dat kleine deel, maakt gemiddeld wel iets meer impact. Maargoed: niet genoeg om al onze problemen op te lossen als we ze zouden weren.
Kut weer verkeerde gestemd danDat lijkt me van niet, ik denk dat je in de war bent met de SGP.![]()
De SeksGodPartij. Klinkt inderdaad een stuk logischer!Dat lijkt me van niet, ik denk dat je in de war bent met de SGP.![]()








Op voorhand uitsluiten bedoel ik.
Ik ben van mening dat je altijd moet proberen om water bij de wijn te doen.
Stel een hele groep landgenoten kiest vandaag voor PVV.
Dan is dat niet iets wat Geert wilt maar wat het land wilt. Dan zijn zijn standpunten hetgeen wat de burger aanspreekt.
Mijn inziens kun je die nooit, zomaar op voorhand, dan naast je neer leggen. Want dan ga je voorbij aan de wens van de landgenoten
Als de PVV vanavond de grootste blijkt te worden
Is die kans nog groot?
of zijn we inmiddels afgezwakt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."