#1
Omdat nu niemand meer met de PVV samen wil reageren (en BBB en NSC politiek dood zijn), ziet het er naar uit dat er een vrij aparte coalitie gaat komen.
Zie je het al voor je: Groenlinks/PVDA + VVD + D-66, samen met het CDA?
En weet je? Ergens zou ik dit niet eens verkeerd vinden. Zo'n guacamole-coalitie zal gegarandeerd beter presteren dan die haringvla-coalitie met PVV en BBB erin.
GLP, D66, CDA denk ik.
VVD heeft ook geen punten gescoord bij de achterban door samenwerking PVV denk ik. Maar wel een stevige achterban