Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
190 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Dat mag natuurlijk maar ga niet zeggen dat ik volgens sommige ( zo vat ik het op) geen mening mag hebben
Klik om te vergroten...
Natuurlijk mag jij een mening hebben dat mag iedereen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
LACH NIET ZANZA VALIDEER MIJ GEWOON!!!!!!!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
LACH NIET ZANZA VALIDEER MIJ GEWOON!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.
Enkel bovenstaande dus niet. Waar zijn de mensen zoals ik in je bericht?!

Ik lach om tomeloze inzet. Toelachen. Niet uitlachen😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
En de mensen die zero fucks geven om klimaat en dus geen heilig boontje spelen en gewoon panelen op t dak hebben zodat je minder hoeft te dokken voor energie en verder ook niet zeiken over het stopzetten van een (algemeen bekende idd) salderingsregeling? Ik voel me gediscrimineerd in dit antwoord😜
Klik om te vergroten...
Die mekkeren niet dus die waren ook helemaal niet onderdeel van de discussie en zullen nu vast al lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie!!

Zanza zei:
Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.
Enkel bovenstaande dus niet. Waar zijn de mensen zoals ik in je bericht?!

Ik lach om tomeloze inzet. Toelachen. Niet uitlachen😘
Klik om te vergroten...
Oke dankje😭
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Uhuh. Dat is je eigen boontjes doppen
Klik om te vergroten...
Zou er spontaan weer vlees van gaan eten
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie
Klik om te vergroten...
You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.


ljuv zei:
Oke dankje😭
Klik om te vergroten...
Your welcome
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.
Klik om te vergroten...
Maar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Maar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔
Klik om te vergroten...
Uhuh. Dat is je eigen boontjes doppen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Zou er spontaan weer vlees van gaan eten
Klik om te vergroten...
Maak.me.gek.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Maak.me.gek.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mogelijk miljardentekort door het UWV op de voorjaarsnota:
www.rtl.nl

Miljardentegenvaller dreigt bij arbeidsongeschiktheidsuitkeringen

Het kabinet heeft er een nieuw probleem bij in de onderhandelingen voor de voorjaarsnota: er dreigt een miljardentegenvaller op het gebied van arbeidsongeschiktheidsuitkeringen. Ingewijden zeggen tegen RTL Nieuws dat de kosten oplopen tot 1,2 miljard euro.
www.rtl.nl www.rtl.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Bovendien stimuleert het niet per se om meer te verbruiken, maar vooral om op het juiste moment meer energie te verbruiken dan op andere momenten. En ook dat draagt bij aan beter/ schoner energieverbruik.
Klik om te vergroten...
https://eklok.nl/?utm_source=meta&utm_medium=video&utm_campaign=herhaalcampagne_eklok_2025&utm_content=v3&fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAasY-L48xnQBpvKbyc1AJcrXWnkPxczSaNqQ2XVHqUDGltw8sfbug4TXe9QZSh4bRM3ZaQ_aem_8rRemp4Dxf3gquVCEJ97aA
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Faber ligt onder het vuur:
www.parool.nl

Waarom minister Faber kan aanblijven terwijl een groot deel van de Kamer klaar met haar is

Ze zijn ‘niet blij’ met haar, willen meer ‘politieke souplesse’ en vinden haar ‘vermoeiend’, maar Asielminister Marjolein Faber (PVV) kan blijven rekenen op steun van VVD, NSC en BBB. Want zij weten: anders laat Geert Wilders het kabinet vallen.
www.parool.nl www.parool.nl

Man man hoelang blijft dit kabinet nog zitten.
Zo komen we niet verder in dit land
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Faber ligt onder het vuur:
www.parool.nl

Waarom minister Faber kan aanblijven terwijl een groot deel van de Kamer klaar met haar is

Ze zijn ‘niet blij’ met haar, willen meer ‘politieke souplesse’ en vinden haar ‘vermoeiend’, maar Asielminister Marjolein Faber (PVV) kan blijven rekenen op steun van VVD, NSC en BBB. Want zij weten: anders laat Geert Wilders het kabinet vallen.
www.parool.nl www.parool.nl

Man man hoelang blijft dit kabinet nog zitten.
Zo komen we niet verder in dit land
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd… ben ik het voor een heel klein deel best wel eens met Wilders. Ik zou echt woedend worden als dit kabinet valt over deze lintjes-gate. Ze hebben al zóveel essentieels verprutst, Faber in het bijzonder. Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken. Als álles nou op rolletjes liep zou het te begrijpen zijn, maar er zijn zware inhoudelijke onderwerpen die ook in brand staan die niet de aandacht krijgen die ze verdienen.

Dat gezegd hebbende is het ook bijzonder treurig dat Faber zo star is geweest in het niet ondertekenen van de lintjes en het politiseren en polariseren van zo’n feestelijke traditie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken
Klik om te vergroten...

Daar ga ik in mee.
Maar zouden ze dit niet doen (oppo) om alles eraan te doen om Faber en dit kabinet weg te krijgen? Een optelsommetje maken zeg maar
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Daar ga ik in mee.
Maar zouden ze dit niet doen (oppo) om alles eraan te doen om Faber en dit kabinet weg te krijgen? Een optelsommetje maken zeg maar
Klik om te vergroten...
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet níet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.

Ik snap het wel, ik zou alleen willen dat ze het even hard speelden op de dossiers die er écht toe doen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet níet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.

Ik snap het wel, ik zou alleen willen dat ze het even hard speelden op de dossiers die er écht toe doen.
Klik om te vergroten...

De val zal wel gebeuren met de voorjaarsnota denk ik.

Kan bijna niet zo doorgaan als nu.
Mensen verliezen het vertrouwen.
Hoorde Rob zeggen dat nog maar zestien procent van de Nederlanders het kabinet steunt
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roeptoeteren over fucking lintjes en het verbranden van een vlag. 15 kapotgeschoten hulpverleners door "israël", das allemaal niet erg.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Eerlijk gezegd… ben ik het voor een heel klein deel best wel eens met Wilders. Ik zou echt woedend worden als dit kabinet valt over deze lintjes-gate.
Klik om te vergroten...

Geert heeft helemaal geen recht van spreken want hij is er zelf mee begonnen om bij het minste of geringste een motie van wantrouwen in te dienen.

Ik hoorde op BNR dat de PVV dit zelf heeft gelekt omdat ze het momenteel slecht doen in de peilingen.
Als ik het goed begrepen heb is de PVV alleen relevant op het moment dat migratie onderdeel uitmaakt van het maatschappelijk debat.

https://www.bnr.nl/podcast/studio-den-haag/10570779/de-stempelmachine-en-de-snelkookpan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."