#1
Natuurlijk mag jij een mening hebben dat mag iedereen.Dat mag natuurlijk maar ga niet zeggen dat ik volgens sommige ( zo vat ik het op) geen mening mag hebben
Natuurlijk mag jij een mening hebben dat mag iedereen.Dat mag natuurlijk maar ga niet zeggen dat ik volgens sommige ( zo vat ik het op) geen mening mag hebben
Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.LACH NIET ZANZA VALIDEER MIJ GEWOON!!!!!!!
Die mekkeren niet dus die waren ook helemaal niet onderdeel van de discussie en zullen nu vast al lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie!!En de mensen die zero fucks geven om klimaat en dus geen heilig boontje spelen en gewoon panelen op t dak hebben zodat je minder hoeft te dokken voor energie en verder ook niet zeiken over het stopzetten van een (algemeen bekende idd) salderingsregeling? Ik voel me gediscrimineerd in dit antwoord😜
Oke dankjeðŸ˜Oja. Dat ontbrak nog aan m'n comment: helemaal mee eens.
Enkel bovenstaande dus niet. Waar zijn de mensen zoals ik in je bericht?!
Ik lach om tomeloze inzet. Toelachen. Niet uitlachen😘
Zou er spontaan weer vlees van gaan etenUhuh. Dat is je eigen boontjes doppen
You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.lachend aan het investeren zijn in de oorlogsindustrie
Your welcomeOke dankjeðŸ˜
Maar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔You bet ya! Al dik tien jaar. Een beetje rechtse vent ziet dit al minstens 15 jaar aankomen.
Uhuh. Dat is je eigen boontjes doppenMaar… ben je dan niet gelijktijdig profiteur én veroorzaker?🤔
Maak.me.gek.Zou er spontaan weer vlees van gaan eten
Maak.me.gek.
Bovendien stimuleert het niet per se om meer te verbruiken, maar vooral om op het juiste moment meer energie te verbruiken dan op andere momenten. En ook dat draagt bij aan beter/ schoner energieverbruik.
Eerlijk gezegd… ben ik het voor een heel klein deel best wel eens met Wilders. Ik zou echt woedend worden als dit kabinet valt over deze lintjes-gate. Ze hebben al zóveel essentieels verprutst, Faber in het bijzonder. Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken. Als álles nou op rolletjes liep zou het te begrijpen zijn, maar er zijn zware inhoudelijke onderwerpen die ook in brand staan die niet de aandacht krijgen die ze verdienen.Faber ligt onder het vuur:
![]()
Waarom minister Faber kan aanblijven terwijl een groot deel van de Kamer klaar met haar is
Ze zijn ‘niet blij’ met haar, willen meer ‘politieke souplesse’ en vinden haar ‘vermoeiend’, maar Asielminister Marjolein Faber (PVV) kan blijven rekenen op steun van VVD, NSC en BBB. Want zij weten: anders laat Geert Wilders het kabinet vallen.www.parool.nl
Man man hoelang blijft dit kabinet nog zitten.
Zo komen we niet verder in dit land
Kan me er behoorlijk aan storen hoe groot de media en de oppositie dit voorval maken
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet nÃet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.Daar ga ik in mee.
Maar zouden ze dit niet doen (oppo) om alles eraan te doen om Faber en dit kabinet weg te krijgen? Een optelsommetje maken zeg maar
Absoluut, en ze hebben er ook gelijk in dat dit specifieke voorval heel direct aantoont dat het kabinet nÃet gezamenlijk kan functioneren (wat een essentieel onderdeel is van onze democratie). Dus het is ook niet héél gek. Een motie van wantrouwen is daarnaast ook heel specifiek bedoeld om een minister of een kabinet weg te sturen.
Ik snap het wel, ik zou alleen willen dat ze het even hard speelden op de dossiers die er écht toe doen.
Eerlijk gezegd… ben ik het voor een heel klein deel best wel eens met Wilders. Ik zou echt woedend worden als dit kabinet valt over deze lintjes-gate.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."