#1
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... ![:(]()
snoepke zei:wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden.![]()
![]()

geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!snoepke zei:ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
Frisko zei:geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!snoepke zei:ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!

yup precies en zo loopt het dus verkeerd af!!!!Mr.jiho zei:ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je....![]()
Mr.jiho zei:ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je....![]()
hij heeft alle drugscentra al afgelopen in Belgie, iemand die 25 jaar aan dope verslaafd is, is daar eigenlijk nog wel hoop voor? kan men hier geestelijk/psychisch ooit nog wel van af geraken? Hij wilt best geholpen worden ,op dit moment toch en dat geeft me nieuwe moed om hem verder te helpen . Maar telkens bij een herval blijft hij ontkennen dat hij verkeerd loopt, ook al ligt hij te stuiken, hij blijft ontkennen... is dat typisch? och ik heb zoveel vragen en wil zo graag mijn vriend helpen ....Mr.jiho zei:ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt)
groeten![]()
over dom gesprokensnoepke zei:[ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren

Frisko zei:yup precies en zo loopt het dus verkeerd af!!!!Mr.jiho zei:ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je....![]()
Weg met die naïviteit !snoepke zei:Mr.jiho zei:ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je....![]()
ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
snoepke zei:Mr.jiho zei:ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je....![]()
ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
jaja zei:Voor de volledigheid.
Bij mijn dealer destijds kwam bijv. ook een huisarts, systeembeheerder, ondernemer (met 150 man in dienst), verpleegster; geen proto-type junks zoals ze veelal door Telegraaf en Panorama voorgesteld worden.
En stinken dat 't daar deed!
HDA zei:Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !"
Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !)
Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !"
Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien...
Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin.
En jij kan er niet aan verslaafd geraken ?
Weg met die naïviteit !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."