Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine

heroine

47 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
snoepke zei:
wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden. :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Heroïneverslaafden kunnen je veel wijs maken , kspreek uit ervaring, dus kzou nie zomaar geloven wat je vriendje zegt... ook al klinkt hij heeeel overtuigend, eens verslaafd, raak je er maar moeilijk vanaf.. :wink:

grtzzz
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
:rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt)

groeten :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
snoepke zei:
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
Klik om te vergroten...
geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
snoepke zei:
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
Klik om te vergroten...
geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!
Klik om te vergroten...

k ben van t vrouwelijke geslacht , en nu je zegt dat het zo lekker is , .... ik wil het gewoon ies proberen. 1 x . om te weten hoe het voelt, t zou kunnen dat ik men lijf uitkots niet ? ik wil gewoon dat gevoel ervaren zodat ik weet wat junks doorstaan, zo kan ik men vriendje misschien begrijpen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
Klik om te vergroten...
yup precies en zo loopt het dus verkeerd af!!!!
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
Klik om te vergroten...

ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.jiho zei:
ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt)

groeten :)
Klik om te vergroten...
hij heeft alle drugscentra al afgelopen in Belgie, iemand die 25 jaar aan dope verslaafd is, is daar eigenlijk nog wel hoop voor? kan men hier geestelijk/psychisch ooit nog wel van af geraken? Hij wilt best geholpen worden ,op dit moment toch en dat geeft me nieuwe moed om hem verder te helpen . Maar telkens bij een herval blijft hij ontkennen dat hij verkeerd loopt, ook al ligt hij te stuiken, hij blijft ontkennen... is dat typisch? och ik heb zoveel vragen en wil zo graag mijn vriend helpen ....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
snoepke zei:
[ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
Klik om te vergroten...
over dom gesproken :rolleyes:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
Klik om te vergroten...
yup precies en zo loopt het dus verkeerd af!!!!
Klik om te vergroten...

ik vind hier ook idd de logica ver te zoeken :rolleyes: :rolleyes:
zou jij niet beter van die ROTZOOI!!!!!af kunnen blijfen om je vriend te steunen om clean te blijfen...
inplaats van hem aan te moediggen weer te gebruiken.....
denk niet dat jij hem er een plezier mee doet als jij wil ervaren hoe hij zich gevoeld heeft.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#14
Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !"
Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !)
Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !"
Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien...

Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin.

En jij kan er niet aan verslaafd geraken ?
:rolleyes: Weg met die naïviteit !
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarschijnlijk dat je vriend destijds toen ie voor 't eerst gebruikte er ook van overtuigd was dat ie nooit verslaafd zou raken; en ik maak uit je woorden op dat hij dat momenteel wel is; dus wat geeft jou die zekerheid dat jij 't niet zult worden?
Het is idd absoluut niet gezegd dat je na één keer proberen verslaafd zult raken, maar waarom zou je 't risico gaan lopen; dat de werking uiterst aangenaam is is je reeds bekend; maar welke gevolgen het evt. ook kan hebben, heb je ook reeds, middels je vriend, mogen ervaren.

Ik was er ook ooit heilig van overtuigd nooit verslaafd te zullen geraken, maar ben desondanks toch zo'n twintig jaar verslaafd geweest, en geloof me, die kick van mijn eerste chinees was die hel echt niet waard!

Gr
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
snoepke zei:
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
Klik om te vergroten...

ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
Klik om te vergroten...

Dat je hem uberhaupt wil begrijpen snap ik niet.het zou mijn vriend niet meer zijn...Met hero glij je af naar een minderwaardig bestaan.En ik ga niet om met minderwaardigen.*minderwaardig omdat* junks stelen/liegen/stinken etc.etc..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
snoepke zei:
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
Klik om te vergroten...

ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
Klik om te vergroten...

ik weet wat je bedoelt, je zegt van te voren ( als je dus niet weet hoe het is ) ik kan het onder controle houden, maar dit is, zoals al veel gezegd is, heel naïef want als je iets leuk/lekker vind dan wil je t vaker doen. Ik weet zeker dat ook jij zal vallen voor de beleving van heroïne, want gezegd wordt is dat alles in het niets valt bij die ervaring, niemand kan NIET verslaafd worden, sommigen sneller dan anderen maar k zou de kans niet riskeren als je verslaafd bent aan die troep kun je t heus niet zomaar opeens niet worden.

Je zegt dat je je bewust bent van de gevolgen maar dat is iedereen van te voren. Denk je dat je vriend niet wist hoe die junks op straat terecht kwamen? Natuurlyk wel, door 1 keer uit nieuwsgierigheid te shotten. NIET DOEN dus het maakt alles kapot. Je gaat het zeker weten lekker vinden en als je de kans krijgt zul je zegge: " Oke, nog een keertje dan, maar dan de laatste keer ". Je zult begrijpen dat dit een kettingreactie is en in de kortste keren ben je verslaafd aan die troep!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor de volledigheid.
Bij mijn dealer destijds kwam bijv. ook een huisarts, systeembeheerder, ondernemer (met 150 man in dienst), verpleegster; geen proto-type junks zoals ze veelal door Telegraaf en Panorama voorgesteld worden.

:)
En stinken dat 't daar deed!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
jaja zei:
Voor de volledigheid.
Bij mijn dealer destijds kwam bijv. ook een huisarts, systeembeheerder, ondernemer (met 150 man in dienst), verpleegster; geen proto-type junks zoals ze veelal door Telegraaf en Panorama voorgesteld worden.

:)
En stinken dat 't daar deed!
Klik om te vergroten...

Nee ok dat kan wel kloppen,maar je herkend ze wel aan hun doen en laten en uiterlijk ook als ze arts zijn of what ever,je pikt ze dr zo uit.
:openmouth:
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
HDA zei:
Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !"
Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !)
Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !"
Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien...

Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin.

En jij kan er niet aan verslaafd geraken ?
:rolleyes: Weg met die naïviteit !
Klik om te vergroten...

Bedankt van je reactie !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."