Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine

heroine

47 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frenky zei:
Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt. :)
Klik om te vergroten...
Zal ik dit weekend eens gaan huren... laat wel iets weten :wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
codeine is toch wel heel wat anders als hero hoor.
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey snoepke, toen ik jou verhaal las, las ik mijn verleden ook een stuk.
Mijn eerste liefde ook junk,door hem heb ik heroine leren kennen.
Ongeveer 6 maand niets gebruikt toen ik bij hem was, derna begon t serieus te knagen.
Ik heb dan af en toe wat geprobeerd,van weekendgebruik tot echt verslaafd zijn!!
Ik wou hem ook altijd helpen om van die vuiligheid af te geraken, maar voor ik het wist was ik een echt junkie.
Mensen beliegen,mijn ouders verloren de greep over mij, ik was als een tijdbom die elk moment kon ontploffen.
Na een paar afkickpogingen die altijd mislukten :rolleyes: , heb ik mij vrijwillig laten opnemen.
Ben nu ongeveer 1j2maand clean :) ,en amai ik voel me goed!
Eindelijk eens RUST!!K moet ni meer stressen,mensen lastig vallen.
Ik wil je gewoon duidelijk maken dat heroine vuiligheid is,en dat je rapper verslaafd ben dat je denkt.
Dus serieus over nadenken moest je het ooit willen proberen, ik raad je het in ieder geval af!! :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@ snoepke

Jammer dat het zo is gelopen, maar denk wel het verstandigste wat je kon doen. Heel veel succes gewenst.
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot.
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#6
snoepke zei:
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
Klik om te vergroten...

Hey,
aub mensen blijf er af, heb een broer die verslaafd is en heb hem nu maandag juist buiten gezet. Hij heeft me bestolen en dat was de druppel, mensen die hero gebruiken die denken maar 1 ding meer, hoe geraak ik aan mijn volgende chineeske.
Ik haat deze drug, alles is hij kwijt, zelfs zijn woonst, hij is dus een landloper nu, en hij heeft alles gehad, mooi werk mooie woonst mooie auto's, en nu niks meer.
Zelfs zijn familie en vrienden verliest hij, mijn hart breekt als ik hem zo zie, maar mijn dochter haar spaarpot leeg plunderen is het laagste wat je in mijn ogen nog kan doen. En liegen ongelooflijk he, wat ze allemaal niet uitvinden niet te doen, dit is nu zo al 4 jaar dat hij gebruikt.
Mijn moeder heeft hem al helpen afkicken 2 maal, nu ikke ook en het enige wat ik kon doen is hem buiten zetten, hij mag pas terug komen als hij wil binnen gaan om af te kicken, zoniet moet hij hier niet meer komen.
Het doet me echt pijn hoor, hij heeft zelfs geen inkomen meer, niks van leefloon. MAar het risico dat mijn dochter iets zou kunnen vinden en in haar mond steken wil ik niet lopen.
Van mijn part mogen ze al die dealers die deze bucht verkopen tegen de muur zetten en afschieten :angry:
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#7
snoepke zei:
bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot.
Klik om te vergroten...

Hey snoepke,
zie nu pas dat je ook van oost vlaanderen bent, ik zit in het zelfde schuitje maar bij mij is het mijn broer, hij zit nu nog niet zo ver, maar heb hem moeten buiten gooien uit schrik dat mijn dochter iets zou overkomen. Ik kon me dit niet meer permiteren, ook begon hij mijn buren lastig te vallen en hij mag hier zelfs niet wonen, want heb sociale woning. Ik kan je alleen maar gelijk geven dat je van hem weg gaat, en ik weet heel goed hoeveel pijn het doet iemand die je zo dierbaar is zo zien aftakelen, je staat gewoon machteloos he.
Miss ken je vriend mijn broer wel, mja ik weet niet waar hij oevral zit he, veel sterkte nog :)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
snoepke,

het is een heel erge maar moedige beslissing die je hebt genomen.
Ik vind dat jij je leven niet mag in dienst stellen van iemand, ook niet als dat je vriend is, want leven met een (drugs)verslaafde is een hel.
(heeft hij gebruikt/ wat is zijn humeur/ wanneer hij lief is, is dat om iets te verbergen/ ...)
Niemand verdient zo'n relatie. Als hij wil stoppen, dan zijn drastische maatregelen de enige optie. Afkick en verhuizen.
En dan nog... 20 jaar heroïne-gebruik veeg je niet zomaar van de tafel. Maar hij mag niet berusten.

Als het je kan helpen

http://www.heroin-detox.com/
is een site waar je verhalen van lotgenoten leest. (vooral (ex-)gebruikers zelf) De site is wel in 't engels.

Sterkte snoepke,

HDA
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!
:angry: :angry:
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#10
snoepke zei:
aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!
:angry: :angry:
Klik om te vergroten...

Hey snoepke,

groot gelijk en ja zeg je kids gaan altijd voor he, heb zelf een dochter van 15 maanden en de gedachte dat ze eens hero zou vinden en opeten ik zou mezelf gewoon van kant maken dan.
Hij is hier paar keer in slaap gevallen met een stuk zilverpapier en heb het iedere keer op tijd gezien, ik kan de barndgaten van sigaretten in mijn meubels niet meer tellen. En idd ze zijn getrouwd met hun hero, en ah ja mijn broer zegt al 4 jaar da hij zelfmoord ga plegen, heb eens in mijn kwaaie bui gezegd da ik zijn brol zelfs wil betalen als hij maar een OD heeft, had er dan wel spijt van natuurlijk, maar ze maken ons zo he.
En btw mijn broer slaapt ergens in de metro van gent, hij noemt Danny.
Het is nu de eerste keer dat ik hem buiten gesmeten heb en hij is direct naar daar gegaan, hij zegt veel aan de dampoort te hangen. PPfff heb de indruk dat het daar vol zit van de junks. En wat dat proeven betreft, heb het 1 keer geprobeerd en heb mijn hart en ziel uitgekotst, wat ze daar zo plezant aan vinden ppfff, ik ben een controlefreak en van hero verlies je volledig de controle he. Vind het de grootste bucht die er bestaat.

Sterkte nog he :wink:
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden. :hearteyes: :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
That's what you think now


Muwhahahaha
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe weet je dat ie niet stiekem gebruikt dan? Heroine is namelijk geen drugs waarmee je gewoon eve stopt.
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik begrijp het ongeloof maar ben 100% zeker. Hoedat komt dat ik zo zeker ben, wel heb nu 14dagen constant met hem gebleven en finacieel beheer ik het geld. Hij neemt wel 25mg mephenon, maar da's oke.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ooit eens tegen een vriendin van me gezegt, als ik aan de hero ga,. mag je me afmaken,.. gewoon het idee dat ik aan de hero ga hmm nee,, is tegen mijn principes in,..
Tip: lees christiane F,.. daar is mijn beslissing namelijk uit voortgekomen

mijn excuses als dit een te late reactie op het onderwerp is :rolleyes: maar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien :mrgreen:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jonirsz zei:
Ik heb ooit eens tegen een vriendin van me gezegt, als ik aan de hero ga,. mag je me afmaken,.. gewoon het idee dat ik aan de hero ga hmm nee,, is tegen mijn principes in,..
Tip: lees christiane F,.. daar is mijn beslissing namelijk uit voortgekomen

mijn excuses als dit een te late reactie op het onderwerp is :rolleyes: maar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien :mrgreen:
Klik om te vergroten...

christiane f heb ik op school gezien.......
man wat heeft die film een impact op mij gehad.......
ik ben al twee vrienden verloren aan bruin,4 aan de gevolgen van alcohol.......dat zet je wel aan t denken
een hele goede vriend is momenteel aan t afgleiden,maar wel door t roken van wit.......
en er is niks wat je anders kunt doen dan lijdzaam toekijken.......
hoe een knappe jongen,met een goede baan veranderd in een vieze junk die zichzelf niet meer verzorgd,liegt en bedriegd en steelt van zijn familie en vrienden om dope te halen......
ik heb hem hier laatst de deur gewezen,hij is niet meer welkom nadat hij voor de zoveelste keer wat geflikt had zonder blikken en blozen.......
pijn deed me dat,zo een zielig hoopje mens......
maar ik ben er van overtuigd dat ik em niet kan helpen,en er niet mee om kan gaan.......
zou hem t liefst vastpakken en door mekaar schudden.........
waarom ik nog geen totale afkeer heb van die rotzooi blijft voor mij echt de grote vraag
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
snoepke zei:
wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden. :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Heroïneverslaafden kunnen je veel wijs maken , kspreek uit ervaring, dus kzou nie zomaar geloven wat je vriendje zegt... ook al klinkt hij heeeel overtuigend, eens verslaafd, raak je er maar moeilijk vanaf.. :wink:

grtzzz
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
s
snoepkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
:rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."