#1
Zal ik dit weekend eens gaan huren... laat wel iets wetenFrenky zei:Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt.![]()

Zal ik dit weekend eens gaan huren... laat wel iets wetenFrenky zei:Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt.![]()

, heb ik mij vrijwillig laten opnemen.
snoepke zei:ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
snoepke zei:bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot.
snoepke zei:aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!
![]()
![]()

maar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien 
Jonirsz zei:Ik heb ooit eens tegen een vriendin van me gezegt, als ik aan de hero ga,. mag je me afmaken,.. gewoon het idee dat ik aan de hero ga hmm nee,, is tegen mijn principes in,..
Tip: lees christiane F,.. daar is mijn beslissing namelijk uit voortgekomen
mijn excuses als dit een te late reactie op het onderwerp ismaar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien
![]()
snoepke zei:wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden.![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."