Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt dat je me uitdaagd om over een maand verslag te doen. Ik zal het doen.[/quote] Ik kijk er naar uit !"
"verwarring alom"
"Flashing Moments zei: volgens mij kreeg ik codeine tabletten tegen kriebelhoest voor zover ik weet is t alleen hoestprikkerdempend.. t zal hoogstens een beetje verdoven maar wieweet vind jij nu wel de nieuwste drugs uit :P edit: hoorde net van iemand dat je er wel een beetje duf, stoned-achtig gevoel van kan krijgen Maar dan hoop ik wel voor je dat die siroop lekker smaakt, want je hebt er vast wel wat van nodig Klik om te vergroten..."
"ik vind niks terug over gebruik heroine !!! ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!"
"Frisko zei: snoepke zei: ik vind niks terug over gebruik heroine !!! ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!! Klik om te vergroten... geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!! Klik om te vergroten... k ben van t vrouwelijke geslacht , en nu je zegt dat het zo lekker is , .... ik wil het gewoon ies proberen. 1 x . om te weten hoe het voelt, t zou kunnen dat ik men lijf uitkots niet ? ik wil gewoon dat gevoel ervaren zodat ik weet wat junks doorstaan, zo kan ik men vriendje misschien begrijpen"
"Mr.jiho zei: ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... Klik om te vergroten... ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren"
"Mr.jiho zei: ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt) groeten Klik om te vergroten... hij heeft alle drugscentra al afgelopen in Belgie, iemand die 25 jaar aan dope verslaafd is, is daar eigenlijk nog wel hoop voor? kan men hier geestelijk/psychisch ooit nog wel van af geraken? Hij wilt best geholpen worden ,op dit moment toch en dat geeft me nieuwe moed om hem verder te helpen . Maar telkens bij een herval blijft hij ontkennen dat hij verkeerd loopt, ook al ligt hij te stuiken, hij blijft ontkennen... is dat typisch? och ik heb zoveel vragen en wil zo graag mijn vriend helpen ...."
"HDA zei: Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !" Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !) Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !" Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien... Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin. En jij kan er niet aan verslaafd geraken ? Weg met die naïviteit ! Klik om te vergroten... Bedankt van je reactie !!"
"DarkScope zei: snoepke zei: Mr.jiho zei: ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... Klik om te vergroten... ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren Klik om te vergroten... ik weet wat je bedoelt, je zegt van te voren ( als je dus niet weet hoe het is ) ik kan het onder controle houden, maar dit is, zoals al veel gezegd is, heel naïef want als je iets leuk/lekker vind dan wil je t vaker doen. Ik weet zeker dat ook jij zal vallen voor de beleving van heroïne, want gezegd wordt is dat alles in het niets valt bij die ervaring, niemand kan NIET verslaafd worden, sommigen sneller dan anderen maar k zou de kans niet riskeren als je verslaafd bent aan die troep kun je t heus niet zomaar opeens niet worden. Je zegt dat je je bewust bent van de gevolgen maar dat is iedereen van te voren. Denk je dat je vriend niet wist hoe die junks op straat terecht kwamen? Natuurlyk wel, door 1 keer uit nieuwsgierigheid te shotten. NIET DOEN dus het maakt alles kapot. Je gaat het zeker weten lekker vinden en als je de kans krijgt zul je zegge: " Oke, nog een keertje dan, maar dan de laatste keer ". Je zult begrijpen dat dit een kettingreactie is en in de kortste keren ben je verslaafd aan die troep! Klik om te vergroten... shotten doet hij al lang niet meer, af en toe chinezen en voor alles te ondrukken heel veel pilgebruik, mephenon etc. Hij heeft gisteren een gesprek met psychologe gehad en hij probeert het nu enkel en alleen met mephenon...Ook heeft hij een gesprek aangevraagd voor ons beiden om dat ik er onder lijd en alles moeilijk kan begrijpen wat hij doormaakt. Hij beweerdt dat hij heel veel moeite doet en t ja.... ik weet het niet meer. Maar het doet me heel veel deugd dat er reacties zijn gekomen!!! Ik put daar op mijn manier toch kracht uit en het is me duidelijk dat 1x hero gebruiken niet verstandig is, hij wordt niet geholpen en ik zelf blijkbaar ook niet..; ik dacht enkel het beter te kunnen begrijpen , verkeerd gedacht dus"
"WildChild zei: siepeltje zei: GRATIS HEROINE voor junks en een jointje mag niet legaal worden wat is dit voor maatschapij ????????? Klik om te vergroten... dat is echt de meest botte opmerking die ik hier heb gelezen, alsof je een heroine junk kan spiegelen aan een joint, en daarbij komt ook nog eens dat het gebruik van soft drugs legaal is, maar het telen ervan niet. Een heroine junk is ziek, op een andere manier dan dat "deze maatschappij" ziet. verder vind ik dat heroine gratis verstrekt moet worden aan junkies, ipv methadon, methadon is alleen een extra verslaving erbij. Klik om te vergroten... Ik geef je volkomen gelijk, een heroinejunk is inderdaad ziek en heroine zou aan hen gratis moeten gegeven worden ipv die chemische troep "methadon".Het helpt hen natuurlijk wel, maar is zeker niet minder schadelijk dan heroine zelf!"