Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroïneverslaving

heroïneverslaving

153 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat heb je mooi gezegd :)
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gast zei:
Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig
Klik om te vergroten...
Het zal je kind maar wezen gast , zul je wel anders piepen , maar je hebt een geluk ,je bent bij ons op het forum altijd welkom.
Voor het geval als je eens in de shit zit, onze site wist je al te vinden......dus.Groetjes van een ex-junkie. En needlefreak ik sta wel achter je en zulk soort mensen .......tja wat moet ik hier over zeggen........nee laat maar kost teveel energie , zal voor de mensen die mij inmiddels kennen ook duidelijk te zien zijn aan het formaat verhaal , plus het heeft geen diepgang................dag gast
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hello everybody

Ik ben weer eens terug!Reeds 9 maandjes clean :sunglasses: , en ik voel me goed!Heb t soms nog lastig met herinneringen van vroeger maar t lukt me om er niet te lang bij te blijven stilstaan!

Dope heeft veel kapotgemaakt bij mij,maar als je aant gebruiken zijt,is da t laatste waar je aan denkt,t is net meer een stimulans!
Ik wil gewoon nog ff aantonen dat t zeker mogelijk is om een verslaving vaarwel te zeggen!maar je moet er veel energie insteken,mor t is zeker de moeite waard!

x :wave:
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
natalia zei:
hello everybody

Ik ben weer eens terug!Reeds 9 maandjes clean :sunglasses: , en ik voel me goed!Heb t soms nog lastig met herinneringen van vroeger maar t lukt me om er niet te lang bij te blijven stilstaan!

Dope heeft veel kapotgemaakt bij mij,maar als je aant gebruiken zijt,is da t laatste waar je aan denkt,t is net meer een stimulans!
Ik wil gewoon nog ff aantonen dat t zeker mogelijk is om een verslaving vaarwel te zeggen!maar je moet er veel energie insteken,mor t is zeker de moeite waard!

x :wave:
Klik om te vergroten...
hoi Natalie, heerlijk als die rook om je hoofd is verdwenen he ?Ik zelf ben nu net twee weken van de methadon af , wat een opluchting zeg !!was voor mij sinds vijftien jaar verslaving de eerste keer dat ik methadon verkoos i.p.v cold turky afkicken, ik vond de mentale drive niet meer om door te zetten tijdens mijn afkick , heb toen uit eindelijk maar voor methadon gekozen ,zodat ik tenminste die duivelse cirkel kon doorbreken .Nu achteraf ben ik daar heel blij mee , want laten we wel zijn over methadon heeft geen enkel(ex)verslaafde een goed woord over , ik ben er geen voorstander van , maar ik moet wel zeggen ,voor mij heeft het gewerkt en idd om clean te blijven moet je veel doen , althans meer dan dat je gewend bent om te doen als je bv een pakje dope gaat regelen !!! En ja het leven krijgt op deze manier idd meer betekenis ""ik zou er wat voor geven , als ik je nog eens wakker zag ""
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
goed zo doe zo voort alletwee!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
patrick2 zei:
heerlijk als die rook om je hoofd is verdwenen he ?Ik zelf ben nu net twee weken van de methadon af , wat een opluchting zeg !!was voor mij sinds vijftien jaar verslaving de eerste keer dat ik methadon verkoos i.p.v cold turky afkicken, ik vond de mentale drive niet meer om door te zetten tijdens mijn afkick , heb toen uit eindelijk maar voor methadon gekozen ,zodat ik tenminste die duivelse cirkel kon doorbreken.
Klik om te vergroten...

Dus als ik 't goed begrijp patrick2 gebruikte je alleen meet om definitief met de dope te stoppen. Respect heb ik daarvoor, aangezien de meesten de meet gebruiken om de dagen dat ze zich geen bruin kunnen veroorloven door te komen, en het is net zoals jij ook al zei grote rotzooi. Ik heb er zelf destijds ontzettend veel moeite mee gehad om van die vervloekte troep af te komen.
Fantastisch om te lezen dat Natalie en jij, en ikzelf ook :), erin geslaagd zijn te kappen met die heroïne. Iedereen doet 't op'z'n eigen manier, maar zo blijkt maar weer eens dat het moeilijk, maar zeker niet onmogelijk is.
De aanhouder wint, en ik hoop dat dit anderen er ook toe kan aanzetten deze stap (evt. nogmaals) te zetten.

Let's keep up the good work!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
God-damn! Het is inderdaad mogelijk om te stoppen, nu weet ik het ook uit eigen ervaring!

Ik heb zo'n godvergeten afkeer van die bruine troep nu! En van benzo's ook. Ik vind het niet eens meer leuk om te doen!

Ik voel me zo goed nu ik gestopt ben EN ik geen last meer heb van trek EN weer zin heb in het leven!

Vroeger dacht ik altijd, die trek blijft altijd bij me, maar nee hoor :wave:

Beetje typisch, maar: Ik raad iedere opiaatverslaafde met klem aan om te stoppen en weer te gaan leven!!!!! :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :)

En wat JAJA zegt, iedereen stopt op zn eigen manier, helemaal mee eens,
zelf deed ik eerst de overstap naar methadon, toen alleen nog benzo's die heb ik afgebouwd (onder psychiatrische begeleiding) en toen ..niks ... ja nog 1x teruggevallen , tuurlijk het was lekker, maar ik dacht gelijk Gadverdamme nee dit iedere dag DUS NIET ik wil LEVEN en zodoende heb ik weer zin gekregen in et leven op mijn manier.

SUcces iedereen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het doet me goed te horen dat veel het veel gebruikers die hier komen goed afgaat. Zou het helpen als iedere heroine gebruiker op deze site zou komen? Of heeft het vooral te maken met de wil van de gebruiker om te stoppen?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#9
fneawognfkgln zei:
God-damn! Het is inderdaad mogelijk om te stoppen, nu weet ik het ook uit eigen ervaring!

SUcces iedereen
Klik om te vergroten...

Yoh yoh yoh!

:rock:

Life's great fnea!

En nu is 't zaak niet te hard van stapel te lopen, want er blijven natuurlijk van die dagen dat 't allemaal niet zo geweldig is; in ieder geval weten we dat 't er met dope op de lange temijn niets beter van wordt!

M'n engels is ook niet meer wat 't geweest is!
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#10
En nu is 't zaak niet te hard van stapel te lopen, want er blijven natuurlijk van die dagen dat 't allemaal niet zo geweldig is; in ieder geval weten we dat 't er met dope op de lange temijn niets beter van wordt![/quote]

inderdaad!die dagen sucken hard,maar t komt er op aan om je altijd wel aan iets + te blijven optrekken!k ben nu al een tijdje clean,k weet zeker dat ik t NOOIT nie meer wil,maar ik sluit nen herval ni uit!
ni dat ik t wil hé,maar je moet het toch incalculeren.
Leuk om te horen dat t met de meeste hier zo goed gaat!VOLHOUDEN é MANNEN!!!

de groeten hé
x :wave:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
zo'n dag had ik gister... :( khad maar wat benzo's geslikt

toch had ik nog steeds zin maar ik heb niet gehaald :)

het kwam , omdat ik die nacht ervoor een droom over heroïne had!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmmz wat kunnen we nog zeggen? Ik snap goed dat je een vervanger zoekt voor de heroine... zorg er voor dat die vervanger wel steeds een ander middel wordt en eindig met een middel dat niet zo veel schade aan kan doen!
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
fneawognfkgln zei:
zo'n dag had ik gister... :( khad maar wat benzo's geslikt

toch had ik nog steeds zin maar ik heb niet gehaald :)

het kwam , omdat ik die nacht ervoor een droom over heroïne had!
Klik om te vergroten...
als ik het van mijn uit mijn visie bekijk krijg ik de indruk dat je nogal erg met de heroine bezig bent in je hoofd , waarom benzo,s slikken ? Om de heroine te vergeten ?En het is toch zo mooi om je heen als de rook verdwenen is !!!!Kom op joh je weet toch beter laat je niet hangen , pak die vaandel en lopen man lopen lopen lopen .........Groetjes Patrick
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedank voor je reactie,

ik ben er haast niet meer mee bezig in mn hoofd.

alleen kwam het gister omdat ik er een droom over had snachts, dat ik een flink zakje bruin vond (onder een stoeptegel :confused: ) en toen kwam het gevoel ineens weer terug en het liet me die dag niet los.

en ja ik slikte benzos om de heroine te vergeten, het is altijd erg druk in mn hoofd en de afgelopen week slik ik bijna iedere avond 1 of meer xanax tabletten om te ontspannen. normaal nooit meer overdag hoor. (heb zelfs een paar maanden zonder enige drugs gedaan)

ik weet dat dit slecht is en ik zal het ook met mn psychiater overleggen bij de eerstvolgende afspraak volgende week. maar ik heb moeite met onstpannen omdat ik een concentratiestoornis en licht autisme heb waardoor mijn hoofd altijd maar doorraast met gedachten (zelfs benzo's helpen hier niet eens zó goed tegen, zware tranquillizers zoals levomepromazine bv. wel). ik krijg ook ritalin om rustig te worden en me te kunnen concentreren op school.

dus het is voor mij heel moeilijk om zonder medicijnen te leven, nu ik eenmaal ervaren heb hoe rustgevend effect speed, ritalin en benzo's op me hebben (en opiaten natuurlijk above all). ik houd het meestal ook niet lang vol, meestal zitten er een paar weken clean tussen eenmalig gebruik, maarja nu had ik toevallig 30 tabletten xanax liggen. dan gaat het wel erg makkelijk

maar ik vind drugs wel slecht hoor
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
nah ik zoek geen vervanger voor heroïne dat heb je dan verkeerd begrepen

gewoon iets veiligs om te ontspannen... benzo's zijn daar denk ik ideaal voor; makkelijk verkrijgbaar, spotgoedkoop, het effect is ontspannend.

mijn hoofd zit gewoon te vaak te vol < adhd < als ik ene nieuw recept voor ritalin krijg binnenkort gaat het veel beter
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed dat dit soort topics er ook zijn.
Je merkt toch dat je je grenzen verlegd en nieuwsgierig bent naar dingen.
Als je het ene stapje hebt genomen, is er weer het stapje naar het volgende. Ik was wat luchtig aan het denken over drugs, na de eerste keer pillen. Ik merkte dat ik toch ook wel nieuwsgierig begon te worden naar dingen die een nog vetter effect geven. Nu heb ik weer zoiets van: Ho es ff. Thanx for that.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt

Goed dat dit soort topics er ook zijn.
Je merkt toch dat je je grenzen verlegd en nieuwsgierig bent naar dingen.
Als je het ene stapje hebt genomen, is er weer het stapje naar het volgende. Ik was wat luchtig aan het denken over drugs, na de eerste keer pillen. Ik merkte dat ik toch ook wel nieuwsgierig begon te worden naar dingen die een nog vetter effect geven. Nu heb ik weer zoiets van: Ho es ff. Thanx for that.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben clean :smoke: Wel elke dag zin nog, bestkut maar ik hou het vol.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clean van wat?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroïne.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."