#1
Dat heb je mooi gezegd ![:)]()
Het zal je kind maar wezen gast , zul je wel anders piepen , maar je hebt een geluk ,je bent bij ons op het forum altijd welkom.Gast zei:Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig

hoi Natalie, heerlijk als die rook om je hoofd is verdwenen he ?Ik zelf ben nu net twee weken van de methadon af , wat een opluchting zeg !!was voor mij sinds vijftien jaar verslaving de eerste keer dat ik methadon verkoos i.p.v cold turky afkicken, ik vond de mentale drive niet meer om door te zetten tijdens mijn afkick , heb toen uit eindelijk maar voor methadon gekozen ,zodat ik tenminste die duivelse cirkel kon doorbreken .Nu achteraf ben ik daar heel blij mee , want laten we wel zijn over methadon heeft geen enkel(ex)verslaafde een goed woord over , ik ben er geen voorstander van , maar ik moet wel zeggen ,voor mij heeft het gewerkt en idd om clean te blijven moet je veel doen , althans meer dan dat je gewend bent om te doen als je bv een pakje dope gaat regelen !!! En ja het leven krijgt op deze manier idd meer betekenis ""ik zou er wat voor geven , als ik je nog eens wakker zag ""natalia zei:hello everybody
Ik ben weer eens terug!Reeds 9 maandjes clean, en ik voel me goed!Heb t soms nog lastig met herinneringen van vroeger maar t lukt me om er niet te lang bij te blijven stilstaan!
Dope heeft veel kapotgemaakt bij mij,maar als je aant gebruiken zijt,is da t laatste waar je aan denkt,t is net meer een stimulans!
Ik wil gewoon nog ff aantonen dat t zeker mogelijk is om een verslaving vaarwel te zeggen!maar je moet er veel energie insteken,mor t is zeker de moeite waard!
x![]()
patrick2 zei:heerlijk als die rook om je hoofd is verdwenen he ?Ik zelf ben nu net twee weken van de methadon af , wat een opluchting zeg !!was voor mij sinds vijftien jaar verslaving de eerste keer dat ik methadon verkoos i.p.v cold turky afkicken, ik vond de mentale drive niet meer om door te zetten tijdens mijn afkick , heb toen uit eindelijk maar voor methadon gekozen ,zodat ik tenminste die duivelse cirkel kon doorbreken.
fneawognfkgln zei:God-damn! Het is inderdaad mogelijk om te stoppen, nu weet ik het ook uit eigen ervaring!
SUcces iedereen


als ik het van mijn uit mijn visie bekijk krijg ik de indruk dat je nogal erg met de heroine bezig bent in je hoofd , waarom benzo,s slikken ? Om de heroine te vergeten ?En het is toch zo mooi om je heen als de rook verdwenen is !!!!Kom op joh je weet toch beter laat je niet hangen , pak die vaandel en lopen man lopen lopen lopen .........Groetjes Patrickfneawognfkgln zei:zo'n dag had ik gister...khad maar wat benzo's geslikt
toch had ik nog steeds zin maar ik heb niet gehaald![]()
het kwam , omdat ik die nacht ervoor een droom over heroïne had!
Wel elke dag zin nog, bestkut maar ik hou het vol."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."