Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerlijk gezegd wat jullie vertellen over pure coke, dat bestaat niet in ons land. als je een lijn legt van pure coke dan ben je op slag dood. je mag van pure coke maar een klein mespuntje snuiven en dat kun je vinden in landen zoals colombia."
"akoord speed is minder verslavend dan coke, maar neem eens 4 dagen aan een stuk speed, het wordt dan al moeilijker om eraf te blijven."
"gelukkig denk je nuchter"
"toen mensen tegen mij vroeger zeiden wat het xtc gevoel was... dan antwoorde ik meestal doodleuk, het is als klaarkomen, maar het klaarkomen op zich duurd 4 uur aan 1 stuk."
"volgens mij geven hier leken antwoorden op heroine gebruikers. heroine is niet zo soft om ervan af te geraken als speed of andere soorten drugs. dan hoor ik iemand anders zeggen, dat het hun eigen schuld is? tja...als jij morgen over straat loopt en je wordt overeden door een automobilist, is dat dan jouw fout omdat je niet goed uitkeek? mijn oudere broer was vroeger ook verslaafd aan het spuiten. en geloof mij vrij, die deed dat niet voor het effect, hij voelde geen effect meer hij deed dat om de pijn weg te nemen. de pijn van heroine wordt hier blijkbaar sterk onderschat."
"hij is verplicht moeten afkicken zonder methadon... why? omdat hij met een overdosis werd opgenomen in een ziekehuis die werd bevolkt door nonnen, en die gebruiken geen methadon. hij heeft afgezien, neem dat aan van mij. hij lag vastgebonden en hij heeft zijn voeten kapot geslagen op het bed van de opkomdende pijn."
"vraag en aanbod... ik haat dat commercieël gedoe."
"plaatjes heb ik niet die zitten in mijn hoofd, maar ik zal het simpel uitleggen. in de grow en / of smart shops kun je een potje kopen met stek poeder. - eerst zorg je ervoor dat je verschillende moederplanten hebt die gepland zijn met gefeminiseerde zaden (vrouwelijke gemanipuleerde zaden). - de moederplanten moeten ongeveer een hoogte hebben van 1 a 1,5m. - ze zijn dan volgroeid, en hebben verschillende zijtakken (binnen onder lampen van 400 watt) - dan begin je te takjes te knippen die aan de bovenkant nog verder groeien. - je doet dat met een scherp mes (met een schaar doe je dat beter niet, want dan heb je veel kans dat het takje beschadigd wordt door de druk van het knippen. - je snijdt schuin zoals snijbloemen, zo kunnen ze meer water opnemen. - er mogen maar 1 tot 2 bladjes aan vasthangen aan het takje en het mag de lengte hebben van 4 tot 6 cm. - tip, als de bladjes te groot zijn, dan knip je met een schaar de bladjes in 2, anders heb je de kans dat de stek verstikt. - na het knippen van zo'n takje steek je de onderkant in een glas water. (ze mogen niet uitdrogen!) - van een goede sterke moederplant kun je min of meer zo'n 50 tot 100 stekjes afnemen. - als de moederplanten allemaal gestekt zijn en in een glas water liggen. (de onderkant) - dan neem je een stekje, de onderkant dompel je in het stekpoeder ( dat wordt gebruikt om sneller wortels te verkrijgen) en dan steek je het stekje in een klein potje met aarde speciaal voor stekjes. - je giet wat water in de pot, liefst handwarm, anders schrikt de stek. - je dekt de pot af met doorschijnende folie om te voorkomen dat het water verdampt, en daarna zet je de verschillende potjes binnen of buiten op een plaats waar licht is maar er mag geen zon op schijnen. - je mag de stekjes ook niet onder een groei lamp zetten. - iedere dag sproei jeeen beetje handwarm water over de stekjes en dek ze daarna terug af met de folie. - je wacht gemiddeld 1 week tot de stekjes wortels ontwikkelen, daarna verpot je de stekjes en zet ze in normale potten. - stekpoeder kun je vinden in grow shops. - stek liefst van zaden, want als je iedere stek opnieuw stekt gaat de kwaliteit automatisch naar beneden. - stek geen big bud, dat is praktisch onmogelijk - skunk soorten stekt goed. - gebruik gefeminiseerde zaden, dat werkt gemakkelijker. - zo dat was alles, veel plezier."
"kruisen kun je ook doen door 2 verschillende vrouwen te planten, van alle 2 stekken en ze als het ware aan elkaar verbinden zodat ze verder groeien als 1 plant."
"als ik slik krijg ik met moeite iets door mijn keel maar drank gaat er best wel in. op speed is het een nachtmerrie als je een smos eet, ik zit er namelijk een uurtje of 2 aan om een klein broodje te eten. (kotsneigingen niet meegerekend) en als je je wat zwak voelt en je kunt niet eten, drink dan yogourt....vol vitamintjes en voor een sterker gestel. (tijdelijk) een stijve op pep is moeilijker dan ernstig geconsentreerd te blijven bij 2 jehova getuigen die voor je deur staan. maar het lukt, af en toe, als je niet aan iets anders denkt en blijft focussen op de daad maar eten....? eten op xtc?, ja dat lukt, als je een joint smoort. en als je niet kan slapen van speed, rook dan een zware joint en ga direct slapen, als het na een half uur niet lukt, smoor dan nog een toet. succes verzekerd."