#1
geen naalden voor mij.. als ik moest kiezen zou ik ook voor opium gaan. Gewoon omdat heroïne mij helemaal afstoot en opium toch iets minder.

Robdebob zei:Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen![]()
elchivato zei:Hallo allemaal,
Ik weet dat alle opiaten zowel lichamelijk als geestelijk verslavend zijn en
Wie kan daar wat meer over vertellen?
Bvd,
Pete
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."