#1
Robdebob zei:Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen![]()
Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin.