Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpium, morphine of bruin?

Opium, morphine of bruin?

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Robdebob zei:
Ik heb laatst een operatie gehad en ik moet zeggen dat morfine wel errug relaxd spul is. Je wordt er heerlijk mellow van, lekker warm gevoel, geen pijn meer. Ik heb drie keer een shot gekregen maar al na de eerste shot betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik meer pijn had dan ik eigenlijk had om nog een shot te krijgen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Picture this: Een morfinepomp waarmee je een shot krijgt als je op een knop ramt, direct in je bloedbaan door je infuus. Resultaat: DreamWeaver die als een malloot de ganse dag op die knop aan het rammen is. Morfine is fijn, maar je mist wel de flash van heroïne, vandaar mijn keuze voor bruin.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Morfine of bruin?

elchivato zei:
Hallo allemaal,

Ik weet dat alle opiaten zowel lichamelijk als geestelijk verslavend zijn en
Wie kan daar wat meer over vertellen?

Bvd,
Pete
Klik om te vergroten...

Hey Pete,

In principe heb je gelijk. Echter, het middel dat ik nu al enige tijd tot mij neem ter vervanging van de heroine, is niet - tot vrijwel niet lichamelijk verslavend. Het gaat hier om Buprenorfine/Buprenorphine. Je kan all niet-opiaat-gebruiker een buzz behalen. Zeker in combinatie met een pilsje.

Ik denk dat het slimmer is om naar zoiets te grijpen, dan naar één der middelen waarvan algemene rapporten bestaan betreffende kosten/baten analyse! Alle beredeneringen van jou komen naar mijn mening met de werkelijkheid overeen.

Simpel gezegt; hoe sterker de verslavingskans, hoe lekkerder het product. En hé...is het niet altijd zo dat mogelijk ernstige verslaving bij voorbaat minder oplevert dan het kost?!

Overigens kan je Heroine ook nakken cq. snuiven. Dit werkt als een tierelier wanneer je het middel nog nooit tot je genomen hebt. Én je hebt er veel minder van nodig, je kan het beter doseren dan bij het roken en het voelt uiteindelijk heftiger (en ja, dit is allemaal eigen ervaring / MIJN MENING).

Laatste advies: blijf trouw aan je eigen afspraken die je van tevoren met jezelf gemaakt hebt. Hou het dan ook bij die ene keer, ene vakantie of wat jij ook afspreekt.

Good luck,

De Eend

p.s. die Buprenorfine is sterker werkzaam dan morfine en bij gelijkwaardige dosering treedt een overeenkomstig pijnstillend effect in, ECHTER MET LANGERE WERKINGSDUUR!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
needles for me then i guess...
ik ga voor de hero
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4


Opium.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morphine denk.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
morfine, das toch het enige waar ik een goede ervaring heb aan overgehouden. Heroïne heb ik 1 keer gerookt: in 1 woord "bah" en kotsen natuurlijk. Buprenorfine zelfde verhaal alleen misselijk, was dan nog een lage dosis Subutex 2, tramadol, contramal, allemaal niet fijn vond ik. Maar bij die kleine morfinepilletjes kon je je zalig laten meevoeren.Ben wel geen ervaringsdeskundige, ga ik ook zo houden ook. Ik weet nu dat ik eraan kan komen dat, ik ze voor mezelf niet in huis moet halen of ik ben ermee weg.
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb een hele pagina vol met bijna alle informatie uit eigen ervaring ,en van mensen uit afganistan en iran ,die hun hele leven al roken, op de manier hoe meneer aflon [uitvinder hiervan] dit bedoeld heeft, wat het doet zowel op korte als lange termijn , adviezen, enz.
aan de vragen en het kommentaar van mensen te zien over dit produkt weet er hier niemand veel vanaf.
toch is mijn stuk niet geplaatst.
ik dacht dat hier wel intresse in was ,misschien is het fout gegaan. ik zal vanavond nog eens proberen om deze info erop te zetten. het is een geweldige ,als al niet de beste drug/medicijn. maar er zijn een hoop dingen waar op gelet moet worden, bv: chinezen met opium hier in nederland is ZELFMOORD op langere termijn.
m.v.g b.k
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil geen heroine, opium zou ik nog wel willen proberen... morfine heb ik al gebruikt in t ziekenhuis. 6 dagen aan zo'n pomp gelegen, en ik kon zelf bij de schakelaar dus draaide hem steeds hoger. Was echt superfijn, maar toen ik eraf ging wel 2 dagen liggen janken!! Ik wist niet wat er aan de hand was, was 17 en geen ervaring met drugs, maar achteraf was het denk ik afkick...

Maargoed, ik zou dus weer voor de morfine gaan, omdat het toch wel erg fijn was. Warm/zweverig gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."