Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die "hero" zeggen

Mensen die "hero" zeggen

73 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
De enige persoon die ik ken die heroïne doet noemt het 'horse'. Lekker boeiende discussie verder in een topic van een jaar geleden...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
Klik om te vergroten...
zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?
"Heroïne vruchtontbijt"
of
"Hero Heroïne" in de ochtend :wink:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#3
'All different names for the same thing.' Ik snap de toegevoegde waarde van al die bijnamen sowieso niet echt. Aan de andere kant, lekker boeiend, zolang je elkaar maar begrijpt.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#4
en bruin is niet fout? rare kerel
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#5
pieter-b zei:
-spaceman- zei:
Klik om te vergroten...
zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?
"Heroïne vruchtontbijt"
of
"Hero Heroïne" in de ochtend :wink:
Klik om te vergroten...
hahahaha :P
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of je het nu 'hero' of gewoon heroïne noemt, het maakt je leven kapot.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtrax zei:
pieter-b zei:
-spaceman- zei:
Klik om te vergroten...
zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?
"Heroïne vruchtontbijt"
of
"Hero Heroïne" in de ochtend :wink:
Klik om te vergroten...
hahahaha :P
Klik om te vergroten...
Hero in de morgen, een dag zonder zorgen...

:(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
If you use heroine you WILL become An hero sooner or later.
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Lana zei:
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
Klik om te vergroten...

I'm a junkie :(
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
an hero is verkrachten van de Engelse taal :tongueout:

it's a hero or an orange hero :wink:

junkies ken ik niet .. junk is afval en dat heb ik toevallig vandaag nog laten legen uit mijn grijze bak :tongueout: .. volgende week moet mn groene bak met gft afval :tearsofjoy: ik denk niet dat er een junk in zat, wat hij was flink vol met afval :rock:

:tearsofjoy:
J
Jesse_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker boeient, lekker laten gaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ArieKanariE zei:
an hero is verkrachten van de Engelse taal :tongueout:

it's a hero or an orange hero :wink:

junkies ken ik niet .. junk is afval en dat heb ik toevallig vandaag nog laten legen uit mijn grijze bak :tongueout: .. volgende week moet mn groene bak met gft afval :tearsofjoy: ik denk niet dat er een junk in zat, wat hij was flink vol met afval :rock:

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Je snapt het niet, ik bedoel niet "A hero" van "een held". De uitdrukking "An hero" betekent iets geheel anders.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
^

Boeiend genoeg om er op te reageren, blijkbaar.


:confused:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hee Billy Bilo is terug! Hoop dat het goed met je gaat :wave:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Hero" zeggen is niet acceptabel.

OF je noemt het gewoon heroïne, OF de officiële stofnaam diamorfine, OF gewoon 'bruin', maar "hero" is ÉCHT NOT DONE!!!!!!!

Get a grip.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
fneawognfkgln zei:
:rolleyes:
Get a grip
Klik om te vergroten...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hetzelfde heb je bij coke. Ze noemen het "sos". Noem het gewoon coke. Door dat het sos noemt lijkt het volgens mij allemaal veel minder "erg."
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Smack :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind het maar een dwaas topic, dat hero onschuldiger klinkt dan heroïne of dat sos onschuldiger klinkt dan coke of dat pep onschuldiger klinkt dan speed of,.......

het zit allemaal in jullie hoofd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."