#1
De enige persoon die ik ken die heroïne doet noemt het 'horse'. Lekker boeiende discussie verder in een topic van een jaar geleden...
zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?-spaceman- zei:
hahahaha :Ppieter-b zei:zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?-spaceman- zei:
"Heroïne vruchtontbijt"
of
"Hero Heroïne" in de ochtend![]()
Hero in de morgen, een dag zonder zorgen...Wromtrax zei:hahahaha :Ppieter-b zei:zou het nu eigenlijk toelaatbaar zijn om je merk- of productnaam voluit "Heroïne" te laten zijn?-spaceman- zei:
"Heroïne vruchtontbijt"
of
"Hero Heroïne" in de ochtend![]()
Lana zei:Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
ArieKanariE zei:an hero is verkrachten van de Engelse taal![]()
it's a hero or an orange hero![]()
junkies ken ik niet .. junk is afval en dat heb ik toevallig vandaag nog laten legen uit mijn grijze bak.. volgende week moet mn groene bak met gft afval
ik denk niet dat er een junk in zat, wat hij was flink vol met afval
![]()
![]()

fneawognfkgln zei:
Get a grip
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."