#1
^
Boeiend genoeg om er op te reageren, blijkbaar.
![:confused:]()
Boeiend genoeg om er op te reageren, blijkbaar.
fneawognfkgln zei:
Get a grip
Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
BillyBilo zei:Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Lana zei:Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Lana zei:BillyBilo zei:Lana zei:Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Dan zijn jullie allemaal junkies :P![]()
![]()
Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Net als bij coke, de jongelui die van dancefeesten houden enzo, zeggen sos. De oudere/langdurige gebruikers zeggen ´wit´.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."