Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die "hero" zeggen

Mensen die "hero" zeggen

73 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
^

Boeiend genoeg om er op te reageren, blijkbaar.


:confused:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met alle respect Fnea, maar als ik dit topic koppel aan je stoppen topic dan zie ik het somber voor je in. Je vindt het nog veel te interessant. Stop met het dwepen en verromantiseren van gebruik. kom je nog eens ergens. Succes.
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hero is wel een goede naam... wij zeggen altijd hero of H (op z'n engels dan :sunglasses:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Skag.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er komen wel veel rare topics zeg!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Hero" zeggen is niet acceptabel.

OF je noemt het gewoon heroïne, OF de officiële stofnaam diamorfine, OF gewoon 'bruin', maar "hero" is ÉCHT NOT DONE!!!!!!!

Get a grip.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
fneawognfkgln zei:
:rolleyes:
Get a grip
Klik om te vergroten...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hetzelfde heb je bij coke. Ze noemen het "sos". Noem het gewoon coke. Door dat het sos noemt lijkt het volgens mij allemaal veel minder "erg."
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Smack :sunglasses:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het maar een dwaas topic, dat hero onschuldiger klinkt dan heroïne of dat sos onschuldiger klinkt dan coke of dat pep onschuldiger klinkt dan speed of,.......

het zit allemaal in jullie hoofd!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
hero is natuurlijk niet zo'n hero.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.

Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.

Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
Klik om te vergroten...

junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
BillyBilo zei:
Lana zei:
Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.

Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
Klik om te vergroten...

junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Klik om te vergroten...

Dan zijn jullie allemaal junkies :P :mrgreen: :smoke:

Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Net als bij coke, de jongelui die van dancefeesten houden enzo, zeggen sos. De oudere/langdurige gebruikers zeggen ´wit´.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lana zei:
Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Klik om te vergroten...

Hier is het ook zo.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#16
De gangbare naam in Amsterdam was Bruin of simpelweg H.
Dit mede in het kader van voorzichtigheid/paranoia bij telefonische bestellingen:
''Kan je een halfje bruin volkoren voor me meenemen'' en meer van dat soort grappen en grollen.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan 'smack' maar op een gegeven moment werd dat niet eens meer begrepen. Moest ik gaan uitleggen wat ik bedoelde.. Ik ben dan ook al een ouwe muts dus voorbijgestreefd door de nieuwe generatie jonge dealers :) .
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik snap de irritatie niet zo als iemand het anders noemt dan dat jij wil. Call it what you will het blijft hetzelfde goedje met dezelfde werking :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
BillyBilo zei:
Lana zei:
Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.

Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
Klik om te vergroten...

junkie benaming? :P iedereen zegt hier bruin of smack
Klik om te vergroten...

Dan zijn jullie allemaal junkies :P :mrgreen: :smoke:

Hier wordt door de niet-bruingebruikers gewoon heroine gezegd. En degenen die ´bruin´ zeggen, zitten er middenin. Echt een verschil hierzo.
Net als bij coke, de jongelui die van dancefeesten houden enzo, zeggen sos. De oudere/langdurige gebruikers zeggen ´wit´.
Klik om te vergroten...

Ja 2 bolletje bruin & wit is makkeklijker dan 2 bolletjes heroine en cocaine
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha ja het gaat heel goed!


ontopic!


een halfje bruin en een halfje wit

voor de gemakzucht, net alsof je langs de bakker gaat toch!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan Later :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."