#1
Ja ik vind hero ook een stomme benaming. Ik moet dan altijd aan dat merk cassis denken.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.
Ik vind ´bruin´ een junkiebenaming. Maar ik noem het zelf ook vaak zo. Gewoonte van toen ik het nog vaak moest halen.