#1
Ja.
De nieuwsgierigheid naar het effect zou groter zijn dan rationeel aan de gevolgen te denken.
De nieuwsgierigheid naar het effect zou groter zijn dan rationeel aan de gevolgen te denken.

De enige nog wel.. Dus verslaving ed komt bij jou niet op?Bcore zei:Ik wil het wel.
maar ik ben bang voor spuiten.
Dat zou mijn enige reden zijn waarom ik het niet zou doen.
Ik ben niet verslavingsgevoelig.Vanadesse zei:De enige nog wel.. Dus verslaving ed komt bij jou niet op?Bcore zei:Ik wil het wel.
maar ik ben bang voor spuiten.
Dat zou mijn enige reden zijn waarom ik het niet zou doen.
Ja, dat heb ik er meer horen zeggen... Niet verslavingsgevoelig...Bcore zei:Ik ben niet verslavingsgevoelig.Vanadesse zei:De enige nog wel.. Dus verslaving ed komt bij jou niet op?Bcore zei:Ik wil het wel.
maar ik ben bang voor spuiten.
Dat zou mijn enige reden zijn waarom ik het niet zou doen.
En ik weet wanneer ik moet stoppen met iets, hoe hard het ook is, ik stop.
En ik weet dat m'n vrienden me altijd zullen helpen met zulke dingen.
Als 't nu voor m'n neus ligt niet.dollegekske zei:Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
"I chose not to choose life. There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?”Mindgamer zei:Nee, want je hebt 'alles' al![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."