Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou je het proberen?

Zou je het proberen?

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee en ja.

Nee, k zou het niet doen als het nu voor mijn neus lag. Ik raakte aan wiet al flink geestelijk afhankelijk. Ik weet zeker dat ik er snel verslaafd aan raak.

Ja, als ik zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was ofzo. Zou ik het misschien wel proberen. Want hoe dan ook ben ik best nieuwschierig naar het gevoel. Als het zoooo lekker en goed moet zijn.

Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, absoluut niet. Ik ben intens verslavingsgevoelig. En één hard drugs verslaving overwinnen vond ik eigenlijk al wel genoeg..
M
MIssJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, totaal niet... :kots:

Waarom? Omdat heroïne simpelweg mijn hele relatie naar de klote geholpen heeft.
De enige reden die ik kan bedenken om het te proberen is om te weten wat voor bijzonder gevoel het dan wel zou moeten geven, als je daardoor alles en iedereen in je leven gewoonweg minder belangrijk vindt dat dat gevoel, en dat je daardoor alles wat goed is in je leven gewoon laat verrekken :( inlcusief werk, familie en vooral degene waarvan je zegt te houden. Want dat kan ik me gewoon niet voorstellen, het moet toch wel heel bijzonder zijn dan...
En daarmee wil ik niemand beledigen, er zijn ook zat gebruikers die dat soort dingen niet doen, maar ik vind het gewoon een klote drug... :angry:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt voor mij gelijk :wink:

Hero is een egoïstische drug. Het zal niets bijdragen aan een langdurige relatie, op bijna elk vlak.

Je kan het beste als een kluizenaar gaan leven. Op die manier raak je zo min mogelijk mensen definitief kwijt.

groeten, eend
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dollegekske zei:
Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
Klik om te vergroten...
Op dit moment zou ik alles proberen, ik verveel me dood... Een naald dat gaat me nog iets te ver maar voor de rest. Dit komt allemaal door de alcohol overigens, ik blijf in het vervolg van de alcohol af. Dat lijd bij mij altijd naar meer drugs gebruik. :openmouth:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie zou de pil van Drion proberen, als ie voor je neus op tafel lag?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nope. Ondanks dat ik avontuurlijk ben aangelegd zou ik het niet willen proberen!

Waarom niet?
Ik ben iemand die ook wel van downers houdt. Na een lange werkdag of een in een drukke periode even helemaal lekker down te gaan. Heroine is een downer, dus das niet de rede waarom ik het niet zou kiezen.

Heroine kan voor mij een drug worden waar het niet bij proberen blijft, maar die verslavend kan werken. Vanwaar deze gedachte? Ik ken via mijn werk vrij veel heroine verslaafden, waarvan het merendeel ooit dacht "ik probeer het een paar keer, daarna doe ik het nooit meer" . Helaas pakte het voor hen anders uit. Waarom zou ik het wel bij proberen alleen kunnen houden en zij niet? Daar kan ik geen antwoord op geven, dus het risico wil ik niet lopen!
Safety first
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee,

waarom omdat het gewoon een gevaarlijke drug is..
Dat risico wil ik niet nemen..

Op een of andere manier zou ik ook niet echt meer 'trots' naar mezelf kunnen kijken
als ik heroine gebruikt zou hebben. Vind het beetje 'loserdrug' zegmaar die ik gewoon
niet in mijn lichaam zou willen hebben gehad..
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
nopes .. ik zou het niet doen ...

met pijn in mn hart, want hoogstwaarschijnlijk zou ik het het allerliefste gelijk oproken, majah het verleden heeft inmiddels wel uitgewezen dat het voor mij niet erg verstandig is om toe te geven aan die drift :wink:

:)
P
PMSLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neen. Omdat ik mezelf nog niet zo goed ken of ik er wel verslaafd aan zou raken. Voor ik aan hero begin, wil ik er zeer goed voorbereid zijn. Dat houd oa in dat ik er zowat alles over weet en dat ik eis van m'n vrienden dat ze zeer goed op mij moeten letten voor een een paar dagen(of weken?)

Ik heb mezelf bewezen dat ik kon stoppen met roken en dat ik verantwoord bezig was met coke -gebruik. Dat zijn dus punten om mezelf beter te leren kennen.

@flameon: wat doe jij als werk ?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ook niet, ik vind gwn dat een erge drug als heroine niet t overtreffe valt en wil nooit zo diep zinke
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet in de aanbouw naar het geluk toe.
Misschien als ik heb bereikt wat ik bereiken wil :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moest er wat smack voor me neus liggen zou ik zeker een shot zetten. 'k Zou het niet kunnen laten, ken mezelf. Maar ik zou er nadien misschien wel spijt van hebben. Daarom dat ik ver weg blijf van het drugmilieu.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
zeker wel ..

maar dat is als het Ineens op mijn burea ligt

.

en ik het NIET van iemand gekregen heb

dan is de stap om er naar te gaan zoeken veel groter

en weet je dat je fout bezig bent.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het tóch proberen weg te geven aan mensen zoals Telefoon. Op die manier probeer ik ze dan te lokken in mijn duistere web van ellende en misère :wink:

on-topic:

De bruin kan linea recta naar de vuilnisbak...of misschien begraaf ik het dan, voor droevige tijden.

Dankzij mijn geweldige afkick-programma is de trek zodanig verdwenen dat het me niets zou doen, op dit moment.

Gr.,

Eend
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
^I do!

Heroine en luisteren naar de Scorpions; is de perfecte combinatie denk ik zo :sunglasses:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
jaja zei:
Wie zou de pil van Drion proberen, als ie voor je neus op tafel lag?
Klik om te vergroten...

We anders dan de Kutter :wink: Vertel je wel even hoe 't was, vanuit het hiernamaals. Eén keer knipperen met mijn plafonjere betekent "kut", twee maal knipperen betekent "geweldig". Bij voorbat dank ik je alvast voor de feedback; ik kan moeilijk contact leggen met de andere energie-vorm.

Gegroet,

Seend
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat als ik er rechtstreeks mee geconfronteerd zou worden ik het niet zal kunnen laten.
Het vroeger paar keer opium gebruikt en denk daar nog met veel genoegen aan terug
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#20
vrolijk genietend van het lekkere weer en op weg naar de coffeeshop voor een lekker bakje koffie na een nacht hard werken, gebeurde dan toch eindelijk het onvermijdelijke ...

the big choice :wink: vanaf het moment dat ik die gozer zag lopen wist ik al dat ik als het ware op een T splitsing stond. Toegeven of sterk zijn ...

je raadt het al .. dat figuur was een bekende dealer die me altijd graag mocht, omdat ik erg goed was in het spekken van zijn portomonee en je zag als het ware de eurotekens weer in zn ogen springen toen hij me zag ... na wat casual gejammer over lang geleden kreeg ik als vanzelfsprekend een paar bolletjes wit en bruin .. van allebei drie :)

het rare was dat, dit vooraf gevreesde moment, eigenlijk totaal niets inhield .. het kwijl liep me niet in de mond, pietje craving kwam niet keihard aangerend .. het was net alsof hij me een suikerklontje voor mn koffie had gegeven, zo gewoontjes voelde het ...

ik heb eigenlijk alleen nog heel even getwijfeld of ik die zooi weg zou geven, zullen zat mensen blij mee zijn tenslotte, maar dan had ik doelbewust iemand op moeten gaan zoeken. Niet dat het daar dan fout had gegaan ofzo, maar ik heb gewoon geen zin in zulke mensen in mn leven. Die ene zwerver die ik een keer 2 euro gaf, krijst me nou nog steeds van 100 meter afstand na voor wat geld, dus daar begin ik ook niet meer aan :beer:

Dus heb het maar weggegooid .. deed geeneens pijn .. ook iets dat ik echt had verwacht .. was eigenlijk best een beetje grappig en op de een of andere manier is het een prima ego booster geweest, want voel me nu toch best goed eigenlijk :)

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."