#1
Nee en ja.
Nee, k zou het niet doen als het nu voor mijn neus lag. Ik raakte aan wiet al flink geestelijk afhankelijk. Ik weet zeker dat ik er snel verslaafd aan raak.
Ja, als ik zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was ofzo. Zou ik het misschien wel proberen. Want hoe dan ook ben ik best nieuwschierig naar het gevoel. Als het zoooo lekker en goed moet zijn.
Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.
Nee, k zou het niet doen als het nu voor mijn neus lag. Ik raakte aan wiet al flink geestelijk afhankelijk. Ik weet zeker dat ik er snel verslaafd aan raak.
Ja, als ik zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was ofzo. Zou ik het misschien wel proberen. Want hoe dan ook ben ik best nieuwschierig naar het gevoel. Als het zoooo lekker en goed moet zijn.
Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.
