Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou je het proberen?

Zou je het proberen?

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#1
vrolijk genietend van het lekkere weer en op weg naar de coffeeshop voor een lekker bakje koffie na een nacht hard werken, gebeurde dan toch eindelijk het onvermijdelijke ...

the big choice :wink: vanaf het moment dat ik die gozer zag lopen wist ik al dat ik als het ware op een T splitsing stond. Toegeven of sterk zijn ...

je raadt het al .. dat figuur was een bekende dealer die me altijd graag mocht, omdat ik erg goed was in het spekken van zijn portomonee en je zag als het ware de eurotekens weer in zn ogen springen toen hij me zag ... na wat casual gejammer over lang geleden kreeg ik als vanzelfsprekend een paar bolletjes wit en bruin .. van allebei drie :)

het rare was dat, dit vooraf gevreesde moment, eigenlijk totaal niets inhield .. het kwijl liep me niet in de mond, pietje craving kwam niet keihard aangerend .. het was net alsof hij me een suikerklontje voor mn koffie had gegeven, zo gewoontjes voelde het ...

ik heb eigenlijk alleen nog heel even getwijfeld of ik die zooi weg zou geven, zullen zat mensen blij mee zijn tenslotte, maar dan had ik doelbewust iemand op moeten gaan zoeken. Niet dat het daar dan fout had gegaan ofzo, maar ik heb gewoon geen zin in zulke mensen in mn leven. Die ene zwerver die ik een keer 2 euro gaf, krijst me nou nog steeds van 100 meter afstand na voor wat geld, dus daar begin ik ook niet meer aan :beer:

Dus heb het maar weggegooid .. deed geeneens pijn .. ook iets dat ik echt had verwacht .. was eigenlijk best een beetje grappig en op de een of andere manier is het een prima ego booster geweest, want voel me nu toch best goed eigenlijk :)

:wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt sterk van je! Proficiat, daar heb ik enorm veel respect voor. Ik zou dat ook moeten kunnen maar ik denk niet dat het mij zou lukken. 'k Heb daar echt wel veel bewondering voor. Jij hebt karakter. :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat goed Arie. Ik snap heel goed dat het voor andere ex-gebruikers heel moeilijk kan zijn om het weer in handen te hebben. Heel sterk van je dat je er niet aan hebt toegegeven! En inderdaad iemand met karakter! Respect!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd ongeloveloos knap!

Chapeau.

Waar heb je ze zo ongeveer weggegooid?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeker knap arie. Respect! :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaja zei:
...Waar heb je ze zo ongeveer weggegooid?
Klik om te vergroten...

Ongeveer vijftig centimeter van zijn rook-hand verwijderd :wink:

Hoor al enige tijd niks van de Piet... is dit goed... of is dat niet...?

Ik vrees dat die trigger er bij mij voorlopig nog wel zal zijn ;-( Zodoende zal ik trouw mijn medicatie nuttigen, dit voorkomt voorlopig een ''"PLAT OP DE BEK-SMEK". Dat is namelijk iets wat ik zéker niet kan gebruiken. Eén keer zo'n stap, het afkicken van de Bruin, is al zwaar genoeg. Moet er niet aan denken om weer op dat punt van ruim twee jaren geleden te staan.

Die dromen maken mij af en toe gewoon wild van hunkeren. Niet zozeer tot het halen toe... maar toch! Genoeg om het even van je stuk te brengen. Damn, wat was die Bruin toch lekker. Die geur, de smaak, het gevoel is bijna bijzaak.

-- geeft zichzelf een flinke beuk voor z'n bek --

En nu weer met beide benen op de grond. Ga kijken of er nog wat te snaaien valt, daarna maar pitten. Het is morgen weer een werkdag :) and i love my job :)

Gr.,

Eend
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee en ja.

Nee, k zou het niet doen als het nu voor mijn neus lag. Ik raakte aan wiet al flink geestelijk afhankelijk. Ik weet zeker dat ik er snel verslaafd aan raak.

Ja, als ik zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was ofzo. Zou ik het misschien wel proberen. Want hoe dan ook ben ik best nieuwschierig naar het gevoel. Als het zoooo lekker en goed moet zijn.

Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, absoluut niet. Ik ben intens verslavingsgevoelig. En één hard drugs verslaving overwinnen vond ik eigenlijk al wel genoeg..
M
MIssJayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, totaal niet... :kots:

Waarom? Omdat heroïne simpelweg mijn hele relatie naar de klote geholpen heeft.
De enige reden die ik kan bedenken om het te proberen is om te weten wat voor bijzonder gevoel het dan wel zou moeten geven, als je daardoor alles en iedereen in je leven gewoonweg minder belangrijk vindt dat dat gevoel, en dat je daardoor alles wat goed is in je leven gewoon laat verrekken :( inlcusief werk, familie en vooral degene waarvan je zegt te houden. Want dat kan ik me gewoon niet voorstellen, het moet toch wel heel bijzonder zijn dan...
En daarmee wil ik niemand beledigen, er zijn ook zat gebruikers die dat soort dingen niet doen, maar ik vind het gewoon een klote drug... :angry:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt voor mij gelijk :wink:

Hero is een egoïstische drug. Het zal niets bijdragen aan een langdurige relatie, op bijna elk vlak.

Je kan het beste als een kluizenaar gaan leven. Op die manier raak je zo min mogelijk mensen definitief kwijt.

groeten, eend
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dollegekske zei:
Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
Klik om te vergroten...
Op dit moment zou ik alles proberen, ik verveel me dood... Een naald dat gaat me nog iets te ver maar voor de rest. Dit komt allemaal door de alcohol overigens, ik blijf in het vervolg van de alcohol af. Dat lijd bij mij altijd naar meer drugs gebruik. :openmouth:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat was jou motief om de draak voor het eerst een hand te geven, Eend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."