Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou je het proberen?

Zou je het proberen?

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou je heroine nu proberen als het voor je neus lag?
Waarom wel/niet
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie zou de pil van Drion proberen, als ie voor je neus op tafel lag?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nope. Ondanks dat ik avontuurlijk ben aangelegd zou ik het niet willen proberen!

Waarom niet?
Ik ben iemand die ook wel van downers houdt. Na een lange werkdag of een in een drukke periode even helemaal lekker down te gaan. Heroine is een downer, dus das niet de rede waarom ik het niet zou kiezen.

Heroine kan voor mij een drug worden waar het niet bij proberen blijft, maar die verslavend kan werken. Vanwaar deze gedachte? Ik ken via mijn werk vrij veel heroine verslaafden, waarvan het merendeel ooit dacht "ik probeer het een paar keer, daarna doe ik het nooit meer" . Helaas pakte het voor hen anders uit. Waarom zou ik het wel bij proberen alleen kunnen houden en zij niet? Daar kan ik geen antwoord op geven, dus het risico wil ik niet lopen!
Safety first
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee,

waarom omdat het gewoon een gevaarlijke drug is..
Dat risico wil ik niet nemen..

Op een of andere manier zou ik ook niet echt meer 'trots' naar mezelf kunnen kijken
als ik heroine gebruikt zou hebben. Vind het beetje 'loserdrug' zegmaar die ik gewoon
niet in mijn lichaam zou willen hebben gehad..
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#5
nopes .. ik zou het niet doen ...

met pijn in mn hart, want hoogstwaarschijnlijk zou ik het het allerliefste gelijk oproken, majah het verleden heeft inmiddels wel uitgewezen dat het voor mij niet erg verstandig is om toe te geven aan die drift :wink:

:)
P
PMSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neen. Omdat ik mezelf nog niet zo goed ken of ik er wel verslaafd aan zou raken. Voor ik aan hero begin, wil ik er zeer goed voorbereid zijn. Dat houd oa in dat ik er zowat alles over weet en dat ik eis van m'n vrienden dat ze zeer goed op mij moeten letten voor een een paar dagen(of weken?)

Ik heb mezelf bewezen dat ik kon stoppen met roken en dat ik verantwoord bezig was met coke -gebruik. Dat zijn dus punten om mezelf beter te leren kennen.

@flameon: wat doe jij als werk ?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ook niet, ik vind gwn dat een erge drug als heroine niet t overtreffe valt en wil nooit zo diep zinke
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet in de aanbouw naar het geluk toe.
Misschien als ik heb bereikt wat ik bereiken wil :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moest er wat smack voor me neus liggen zou ik zeker een shot zetten. 'k Zou het niet kunnen laten, ken mezelf. Maar ik zou er nadien misschien wel spijt van hebben. Daarom dat ik ver weg blijf van het drugmilieu.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
zeker wel ..

maar dat is als het Ineens op mijn burea ligt

.

en ik het NIET van iemand gekregen heb

dan is de stap om er naar te gaan zoeken veel groter

en weet je dat je fout bezig bent.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou het tóch proberen weg te geven aan mensen zoals Telefoon. Op die manier probeer ik ze dan te lokken in mijn duistere web van ellende en misère :wink:

on-topic:

De bruin kan linea recta naar de vuilnisbak...of misschien begraaf ik het dan, voor droevige tijden.

Dankzij mijn geweldige afkick-programma is de trek zodanig verdwenen dat het me niets zou doen, op dit moment.

Gr.,

Eend
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
^I do!

Heroine en luisteren naar de Scorpions; is de perfecte combinatie denk ik zo :sunglasses:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaja zei:
Wie zou de pil van Drion proberen, als ie voor je neus op tafel lag?
Klik om te vergroten...

We anders dan de Kutter :wink: Vertel je wel even hoe 't was, vanuit het hiernamaals. Eén keer knipperen met mijn plafonjere betekent "kut", twee maal knipperen betekent "geweldig". Bij voorbat dank ik je alvast voor de feedback; ik kan moeilijk contact leggen met de andere energie-vorm.

Gegroet,

Seend
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk dat als ik er rechtstreeks mee geconfronteerd zou worden ik het niet zal kunnen laten.
Het vroeger paar keer opium gebruikt en denk daar nog met veel genoegen aan terug
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
vrolijk genietend van het lekkere weer en op weg naar de coffeeshop voor een lekker bakje koffie na een nacht hard werken, gebeurde dan toch eindelijk het onvermijdelijke ...

the big choice :wink: vanaf het moment dat ik die gozer zag lopen wist ik al dat ik als het ware op een T splitsing stond. Toegeven of sterk zijn ...

je raadt het al .. dat figuur was een bekende dealer die me altijd graag mocht, omdat ik erg goed was in het spekken van zijn portomonee en je zag als het ware de eurotekens weer in zn ogen springen toen hij me zag ... na wat casual gejammer over lang geleden kreeg ik als vanzelfsprekend een paar bolletjes wit en bruin .. van allebei drie :)

het rare was dat, dit vooraf gevreesde moment, eigenlijk totaal niets inhield .. het kwijl liep me niet in de mond, pietje craving kwam niet keihard aangerend .. het was net alsof hij me een suikerklontje voor mn koffie had gegeven, zo gewoontjes voelde het ...

ik heb eigenlijk alleen nog heel even getwijfeld of ik die zooi weg zou geven, zullen zat mensen blij mee zijn tenslotte, maar dan had ik doelbewust iemand op moeten gaan zoeken. Niet dat het daar dan fout had gegaan ofzo, maar ik heb gewoon geen zin in zulke mensen in mn leven. Die ene zwerver die ik een keer 2 euro gaf, krijst me nou nog steeds van 100 meter afstand na voor wat geld, dus daar begin ik ook niet meer aan :beer:

Dus heb het maar weggegooid .. deed geeneens pijn .. ook iets dat ik echt had verwacht .. was eigenlijk best een beetje grappig en op de een of andere manier is het een prima ego booster geweest, want voel me nu toch best goed eigenlijk :)

:wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echt sterk van je! Proficiat, daar heb ik enorm veel respect voor. Ik zou dat ook moeten kunnen maar ik denk niet dat het mij zou lukken. 'k Heb daar echt wel veel bewondering voor. Jij hebt karakter. :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat goed Arie. Ik snap heel goed dat het voor andere ex-gebruikers heel moeilijk kan zijn om het weer in handen te hebben. Heel sterk van je dat je er niet aan hebt toegegeven! En inderdaad iemand met karakter! Respect!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd ongeloveloos knap!

Chapeau.

Waar heb je ze zo ongeveer weggegooid?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeker knap arie. Respect! :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaja zei:
...Waar heb je ze zo ongeveer weggegooid?
Klik om te vergroten...

Ongeveer vijftig centimeter van zijn rook-hand verwijderd :wink:

Hoor al enige tijd niks van de Piet... is dit goed... of is dat niet...?

Ik vrees dat die trigger er bij mij voorlopig nog wel zal zijn ;-( Zodoende zal ik trouw mijn medicatie nuttigen, dit voorkomt voorlopig een ''"PLAT OP DE BEK-SMEK". Dat is namelijk iets wat ik zéker niet kan gebruiken. Eén keer zo'n stap, het afkicken van de Bruin, is al zwaar genoeg. Moet er niet aan denken om weer op dat punt van ruim twee jaren geleden te staan.

Die dromen maken mij af en toe gewoon wild van hunkeren. Niet zozeer tot het halen toe... maar toch! Genoeg om het even van je stuk te brengen. Damn, wat was die Bruin toch lekker. Die geur, de smaak, het gevoel is bijna bijzaak.

-- geeft zichzelf een flinke beuk voor z'n bek --

En nu weer met beide benen op de grond. Ga kijken of er nog wat te snaaien valt, daarna maar pitten. Het is morgen weer een werkdag :) and i love my job :)

Gr.,

Eend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."