#1
oa : ik zal mensen niet zo maar afval noemen om maar een beetje stoer over te kunnen komen op een forum ...
stoer proberen over te komen op een forum door anderen expliciet afval te noemen, terwijl je dan zelf nog eens, in andere delen van het forum, je eigen problemen met drugs etaleert, beetje pot, ketel, zwart en verwijten verhaal zeg maar .... heroine, xtc, dope, zooi, shit .. geef de troep een naam ... er is altijd wel iemand die het erger vindt dan jij en die er nog minder mee in aanraking is gekomen dan jij .... zo werkt het nu eenmaal ... het tekent een mens als diegene gewoon een vraag kan stellen zonder anderen daarbij de moeten schofferen ... het tekent dus ook de mens die dat niet kan
volgens mijn buren is iedereen die drugs gebruikt een junk, laat staan iemand die op een drugsforum zijn beslommeringen neerzet ... volgens mijn buren ben jij dan wel geen bruinjunk maar wel een junk ... dus ach who cares
het is maar hoe je iets bekijkt ...
en gelukkig zit bij mij afval in de prullenbak .. beetje jammer dat in jouw beleving jij ermee moet converseren blijkbaar

stoer proberen over te komen op een forum door anderen expliciet afval te noemen, terwijl je dan zelf nog eens, in andere delen van het forum, je eigen problemen met drugs etaleert, beetje pot, ketel, zwart en verwijten verhaal zeg maar .... heroine, xtc, dope, zooi, shit .. geef de troep een naam ... er is altijd wel iemand die het erger vindt dan jij en die er nog minder mee in aanraking is gekomen dan jij .... zo werkt het nu eenmaal ... het tekent een mens als diegene gewoon een vraag kan stellen zonder anderen daarbij de moeten schofferen ... het tekent dus ook de mens die dat niet kan
volgens mijn buren is iedereen die drugs gebruikt een junk, laat staan iemand die op een drugsforum zijn beslommeringen neerzet ... volgens mijn buren ben jij dan wel geen bruinjunk maar wel een junk ... dus ach who cares
en gelukkig zit bij mij afval in de prullenbak .. beetje jammer dat in jouw beleving jij ermee moet converseren blijkbaar

