#1
ik weet totaal niet meer wanneer precies en waarom ik begonnen met bruin,leek me lekkerder stoned zijn dan van blowen? dempen van iets? gevoelens,gebeurtenissen? weet ik het,is al zo lang geleden. wat ik wel weet is dat ik het onder geen beding meer moet aanraken want dan ben ik weer verkocht,ben nu eindelijk na 26 jaar 5 mnd clean,met behulp van een afkickkliniek waar ik begin dit jaar nog niet aan moest denken,en kies na deze behandeling voor nazorg want besef dat ik me geen fouten meer kan permitteren wat gebruiken betreft,en het waarom ik toen ver in het verleden ben gaan gebruiken doet er voor mij helemaal niet toe,is verleden tijd,is feit en kan je niet terugdraaien,enigste wat er voor mij nu toedoet is uit het leven halen wat er nu uit te halen valt zonder bedwelming van wat dan ook, al mis ik het stoned zijn wel eens,moet ik eerlijk toegeven