#1
Volgende vraag:
Als iemand jou vraagt mee te doen met chinezen en je weet dat het bruin is,
ja of nee![:grin:]()
Als iemand jou vraagt mee te doen met chinezen en je weet dat het bruin is,
ja of nee
Ja chill manWromtraxe zei:Volgende vraag:
Als iemand jou vraagt mee te doen met chinezen en je weet dat het bruin is,
ja of nee![]()
zommes zei:Je kan je dus beter afvragen waarom sommige mensen de keuze nemen om hun leven aan dat middel te wijden. Ja, dat is namelijk een keuze. Als je het mij vraagt is het een gebrek aan beter. Vrij simpel dus.

Wromtrax zei:Ik weet zeker dat 90% zegt:
Ik wou het een keer proberen
Angramar Temenos zei:Ik ga der nooit aan beginnen, fuck bruin man. Ga gewoon een lekker jointje roken, beetje trippen met paddo's, etc.
Atropa zei:Vaak weet men niet eens dat het heroine betreft.
Maar wat was je reden om een keer hero te proberen eendspeeseend zei:Ik moet je teleur stellen! Het was niet een gevoel van ''een keertje proberen''. Het is van weekend-gebruik (snuiven) binnen een half jaar / drie-kwart jaren opgebouwd tot dagelijks (roken). Dit is in een stroomversnelling geraakt doordat ik op aanraden van een maat ben gaan chinezen. Eigenlijk vond ik dit veel minder heftig (had wel meer nodig) maar op één of andere manier was het toch lekkerder. Nou ja, dit heb ik acht jaren vol gehouden.
Vroeger blowde ik ook elke dag en vond dat super-relaxed. Nu kwam dMat chinezen over op mij als nuchter stoned zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Voor mij was dit nóg lekkerder. 'k Ben toen ook per direct met blowen gestopt.
Gr.,
Eend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."