#1
Hahaha dat is inderdaad wel een erg rare beredenering :P
Vind mezelf ook best aardig eigenlijk, heb nog nooit gehoord dat ik er als een junk uitzie, heb nog nooit gestolen voor mijn drugs, werk fulltime op kantoor én parttime achter de bar... enz enz enz...
En toch ben ik een zwaar verslaafde die elke dag minimaal 1,5 gr bruin gebruikt... Vooroordelen kloppen nou eenmaal lang niet altijd![:wink:]()
Vind mezelf ook best aardig eigenlijk, heb nog nooit gehoord dat ik er als een junk uitzie, heb nog nooit gestolen voor mijn drugs, werk fulltime op kantoor én parttime achter de bar... enz enz enz...
En toch ben ik een zwaar verslaafde die elke dag minimaal 1,5 gr bruin gebruikt... Vooroordelen kloppen nou eenmaal lang niet altijd
