Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

Fnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

80 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
Fnea gaat mij in de periode dat ie daar zit brieven sturen :)
ik ga ze dan overtypen en hier posten :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben erg benieuwd... lief dat je dat doet LSDee. Wens hem maar heel veel sterkte.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben benieuwd naar de brieven. :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel veel succes fnea. Je bent jong, now it's the time! Je gaat het doen want je WILT het niet meer....
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel succes ik leef in gedachten met je mee!
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#5
Al iets van Fnea vernomen Ellesdee? Ik zit nu in hetzelfde schuitje.. maar dan thuis. Ik hoop dat het goed met hem gaat!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb helaas nog niks ontvangen :(
hoop dat alles goed met m gaat


wens jou ook veel sterkte silverfish
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ook! Ik ben al zelf al een paar dagen flink belabberd omdat ik van methadon op temgesic wil overstappen en daarom eerst 3 dagen geen methadon mag nemen. Moest zodoende veel aan hem denken..... afbouwen is geen pretje.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb net een mailtje gestuurd naar die kliniek hoe ik met fnea in contact kan komen. afwachten wat er terug komt :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nog steeds niks gehoord :(
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
good luck...

Ellesdee zei:
nog steeds niks gehoord :(
Klik om te vergroten...

Ik hoop maar dat dit een goed teken is! Een goed resultaat in deze probleem-situatie vergt helaas tijd, veel tijd.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
nog steeds niks gehoord :(
Klik om te vergroten...

Hoelang zit ie er nu al dan?

Misschien wilt ie even geen contact met mensen uit zn drugsverleden? Of gewoon slechte communicatie ofzo.. hopelijk gaat t goed met hem :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar eens een kickje..

Als ik het goed heb zit ie daar niet lang meer toch?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed om te horen allemaal. Ik hoop echt dat het hem lukt er gewoon ook clean van te blijven, maar dat beloofd allemaal veel goeds.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mjah, hij zit in schotland en mag niet op internet daaro :wink:

laatste keer dat ik m sprak ging t goed met m
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind het een briljant topic .. :)

en ik hoop dat, als die fnea hier ooit nog eens komt, hij de humor in de zielepoterij van de zgn stoere binken herkent, maar vooral ook de hulp en het medeleven van wat meer sociaal geörienteerde leden van dit forum :wink:

en dan kan die zelf ook gelijk zeggen hoe waardeloos het topic is :)
er zijn dr vast een hele hoop benieuwd hoe lang hij het volhoudt en wat hem wel en juist niet geholpen heeft in zn strijd ...


mijn zegen heb je nog steeds fnea, al ken ik je alleen maar van wat lettertjes op een dom forum :sunglasses:

:wave:
ariekanarie
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
:confused:

Las zojuist nog ff fnea's topic over Theodor Dalrymple, waarin hij nb nog een vurig pleidooi hield voor mans stellingen en theorieën waar het opiaten-verslaving aangaat.

:mrgreen:

idd; briljant?!?

:wave:

Desalniettemin wens ik 'm uiteraard alle succes!
en stoer ben ik al helemaal niet.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doelde ook niet echt op jou jaja :) .. na twee pagina's vol met slowtalk en offtopic gezever, zul je van mij niet horen dat ik het raar vind dat iemand het een waardeloos topic vind hoor :wink:

maar dr zijn hier mannekes zat die in feite niets anders doen dan bashen of popiejopie doen terwijl ze van toen nog blazen weten, of in deze analogie zou spuiten of slikken misschien beter zijn :mrgreen:

have fun!
ariekanarie
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#18
ArieKanariE zei:
...van toen nog blazen weten, of in deze analogie zou spuiten of slikken misschien beter zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

toeten noch blazen klinkt anaal-logisch :wink:

E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fnea zit weer in nederland
en hij is nu 10½ mnd clean :tongueout:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat goed :grin: Well done mate :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."