"Hey Druggies,
Ikzelf luister naar vele soorten muziek, ik hou zowat wel vanalles, zolang het maar geen hardcore of heavy metal is, en voor de rest vind ik alles wel goed. Voor op uit te gaan of te dansen, vind ik electronica, techno en goa wel goed, maar er is toch een superster die bij mij op de bovenste plank ligt al 22 jaar, sinbds m'n negende was ik verkocht van haar, toen ze de hitlijsten binnenkwam, met Into The Groove- vond het toen zo'n een megaschijf. Ik heb het dus over the one and only Madonna, zij is voor mij een guru, heb steeds naar haar opgekeken, als kind was ik een hevigere fan, maar als ze tegenwoordig nieuw werk uitbrengt, sta ik ook te poppelen om te luisteren wat ze brengt, nu wil ik in de volgende poll weten, ben je Pro of Anti-Madonna, ik ben alvast pro al 22 jaar, ze is een wijf met kloten aan haar lijf, en ze heeft voor vele vrouwelijke artiesten de baan opengebroken, om op eigen houtje je muziek te beheren en te verkopen. Ook ze heeft nooit iets onder stoelen of banken gestoken, ze is steeds bloedeerlijk gewist, en dat is ze nog. Ik heb ze al twee keer live aan t werk gezien, en ik moet zeggen de shows zijn steeds mega!
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}"