Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

Fnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

80 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is inderdaad bijna tijd om thuis te komen !!

Maar hij zou er goed aan doen nooit meer in te loggen op deze duistere plek van drugs.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Telogfgen, dat klinkt inderdaad behoorlijk duister,
Klik om te vergroten...

Dexaranged,

Het is al vebetert .....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
verbeterd
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
hearhear !
:wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Deranged zei:
Telogfgen, dat klinkt inderdaad behoorlijk duister,
Klik om te vergroten...

Dexaranged,
Klik om te vergroten...

Jij en je subliminal messages. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij was mn adres kwijt geraakt toen ie aan kwam in schotland

paar weken terug was ie een weekendje thuis, hij was toen al 5 1/2 maand clean :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aaah, fijn om te horen. Tof..
Hoop dat ie nu nog steeds clean is en we binnenkort een post van m kunnen verwachten.

Maar dat is heel hoopvol nieuws!
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey

ik praat nog soms met hem, hij zegt laaste tijd hij was daar nog en it lukt hem nog en was verplanned on iets met londen te doen, ik hoop echt dat dit werked goed voor hem :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
het beste..

Recht blijven lopen is een groot probleem. Ik vraag mij af of hij nog bepaalde medicatie gebruikt, hoe zijn behandeling is verlopen?!

Ik begrijp best dat ik hier hoogstwaarschijnlijk niets direct van hem zal horen. Alle banden verbreken is nu eenmaal de beste remedie.

Als ik het goed gelezen heb, is hij nog erg jong. Dus een leven vol kansen. Het enige wat nu nog te doen staat is: de goede grijpen, de slechte negeren.

Hoe dan ook wens ik jou veel succes in je "nieuwe" leven.

Gr.,

de eend

Okay Arie, het is allemaal wat kwee, i know! Maar wel gemeend.
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hoop dat het nu goed met hem gaat

het is alweer een tijd geleden dat hij heen ging, en terug kwam ? hy is al terug toch?

zou toch graag wat van hem horen.
:hearteyes:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#11
je krijgt mijn steun :)

/steun
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog nieuws van fnea? :confused:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al bijna twee pagina's met geen nieuws.
Wat 'n achtelijk en zinloos topic.


:confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mjah, hij zit in schotland en mag niet op internet daaro :wink:

laatste keer dat ik m sprak ging t goed met m
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind het een briljant topic .. :)

en ik hoop dat, als die fnea hier ooit nog eens komt, hij de humor in de zielepoterij van de zgn stoere binken herkent, maar vooral ook de hulp en het medeleven van wat meer sociaal geörienteerde leden van dit forum :wink:

en dan kan die zelf ook gelijk zeggen hoe waardeloos het topic is :)
er zijn dr vast een hele hoop benieuwd hoe lang hij het volhoudt en wat hem wel en juist niet geholpen heeft in zn strijd ...


mijn zegen heb je nog steeds fnea, al ken ik je alleen maar van wat lettertjes op een dom forum :sunglasses:

:wave:
ariekanarie
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
:confused:

Las zojuist nog ff fnea's topic over Theodor Dalrymple, waarin hij nb nog een vurig pleidooi hield voor mans stellingen en theorieën waar het opiaten-verslaving aangaat.

:mrgreen:

idd; briljant?!?

:wave:

Desalniettemin wens ik 'm uiteraard alle succes!
en stoer ben ik al helemaal niet.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doelde ook niet echt op jou jaja :) .. na twee pagina's vol met slowtalk en offtopic gezever, zul je van mij niet horen dat ik het raar vind dat iemand het een waardeloos topic vind hoor :wink:

maar dr zijn hier mannekes zat die in feite niets anders doen dan bashen of popiejopie doen terwijl ze van toen nog blazen weten, of in deze analogie zou spuiten of slikken misschien beter zijn :mrgreen:

have fun!
ariekanarie
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#18
ArieKanariE zei:
...van toen nog blazen weten, of in deze analogie zou spuiten of slikken misschien beter zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

toeten noch blazen klinkt anaal-logisch :wink:

E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fnea zit weer in nederland
en hij is nu 10½ mnd clean :tongueout:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat goed :grin: Well done mate :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."